دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 181 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 53 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1 مقدمه............................................................10
2-2 سرمایة فکــری................................................13
2-3 سیر تاریخی توسعة مفهوم و کاربرد سرمایة فکری.15
2-4 تعاریف، مفاهیم و ابعاد کلیدی سرمایة فکری.........17
2-5 اندازهگیری سرمایة فکری: مدلها و روشهای آن.....20
2-6 کاربرد سرمایة فکری در سازمانها............23
2-7 دلایل سنجش سرمایة فکری توسط شرکتها........27
2-8 عملکرد.......................................................30
2-9 عملکرد، تعاریف و مفاهیم آن............................31
2-10 الگوها و مدلهای سنجش عملکرد و مدیریت عملکرد..34
2-11 دلایل بهبود عملکرد.............................................38
2-12 نقش هدفگذاری در ارتقاء و بهبود عملکرد...........41
2-13 استقرار مدیریت عملکرد در بهبود و ارتقاء عملکرد....42
2-14 شاخصهای اندازهگیری عملکرد...................45
2-15 چالشها و موانع بهبود عملکرد......................49
2-16 اصول و چارچوب عملکرد در ابعاد سازمانها.................51
2-17 پیشینه تحقیق.............................................53
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 470 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 57 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
1-2- مقدمه............................................................................. 8
بخش اول ادبیات مرتبط با بازارگرایی................................................. 8
2-2-مروری بر بازارگرایی................................................................ 8
3-2 دیدگاه تصمیم گیری از نظر شاپیرو- 1998 ...............10
4-2- دیدگاه هوشمندی بازار از نظر کوهلی و جاورسکی 1990........... 11
5-2-دیدگاه فرهنگی از نظر نارور واسلیتر 1910................................ 13
6-2- دیدگاه کانون استراتژیک از نظر روکرت-1992 .......................... 14
7-2-دیدگاه مشتری گرایی از نظر دشپند و همکاران 1993 ............15
8-2- رویکرد فرهنگ سازمان لایه از دیدگاه هامبورگ و پفلسر-2000....19
9-2- مروری بر مدل های بازارگرایی........................................22
10-2- مروری بر پیاده سازی بازارگرایی...........................................25
11-2. رویکرد پردازش اطلاعات کوهلی و جاورسکی...........................25
12-2- رویکرد هنجارمبنای لینچتنهال و ویلسون.................................25
13-2- رویکرد تغییر فرهنگی – نارورواسلیتر...................................28
14 – 2 - رویکرد دگرگونی فرهنگی کندی،گولزیوآرنولد........................30
15-2- رویکرد دگرگونی فرهنگی گبهاردت،کارپنتروشری.......................30
بخش دوم : ادبیات مرتبط با سرمایه فکری......................................35
16-2- معرفی سرمایه فکری......................................................35
17-2- مدل ادوینسومن و مالون.....................................................38
18- 2- مدل بروکینگ..........................................................40
19 -2- مدل روس و همکاران......................................................41
20 -2- مدل استیوارت.......................................................43
21 - 2- مدل سالیوان..................................................................44
22 – 2 - مدل بونفرر.............................................................45
23 – 2- مدل هانس و لاواندال.......................................................46
24-2- مدل لین.................................................................47
25-2- شباهت موجود در تعاریف و اجزای مدلهای سرمایه فکری.......48
27 - 2- سابقه مطالعات انجام شده خارجی...................................51
28 - 2- سابقه مطالعات انجام شده داخلی.....................................52
29-2- مدل مفهومی پژوهش.........................................................54
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 472 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 55 |
این پاورپوینت در مورد حسابداری موجودی کالا در حسابداری میانه در 55 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: حسابداری موجودی کالا در حسابداری میانه،حسابداری موجودی کالا،اندازهگیری موجودیها،موجودی کالا سیستم ادواری،موجودی کالا سیستم دایمی،موجودی مواد و کالا چیست،آشنایی با مفهوم موجودیها،انعکاس موجودیها در ترازنامه،گردش موجودیها،سیستم ثبت موجودیها،ثبت خرید نسیه در سیستم ادواری و دایمی،روش خرده فروشی، و...ومنابع می باشد
قسمتی از متن:
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 153 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 37 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
بخش اول: سرمایه اجتماعی
2-1-1 مقدمه.......................................................................... 16
2-1-2 مفهوم سرمایه اجتماعی.................................................... 17
2-1-3 اهمیت سرمایه اجتماعی............................................... 18
2-1-4 تعاریف سرمایه اجتماعی ................................................ 19
2-1-5 سرمایه اجتماعی از دیدگاه دیگران........................................ 20
2-1-5-1 سرمایه اجتماعی از دیدگاه پاتنام....................................... 20
2-1-5-2 سرمایه اجتماعی از نظر جیمز کلمن............................. 21
2-1-6 سرمایه اجتماعی سازمانی............................................. 22
2-1-7 اهمیت سرمایه اجتماعی در ایجاد سرمایه فکری سازمان........ 23
2-1-8 عناصر سرمایه اجتماعی.................................................. 24
2-1-9 مدلی برای سنجش سرمایه اجتماعی......................... 24
بخش دوم: تصمیمگیری استراتژیک
2-2-1 تعریف تصمیم............................................................... 27
2-2-2 تعریف تصمیمگیری...................................................... 27
2-2-3 ماهیت تصمیمگیری .......................................................... 28
2-2-4 طبقهبندی تصمیمات ................................................... 29
2-2-5 تصمیمات برنامهریزی شده و برنامهریزی نشده................... 30
2-2-6 تصمیمات سلسله مراتبی................................................. 31
2-2-7 تصمیمگیری استراتژیک چگونه ممکن است......................... 34
2-2-8 تعریف تفکر استراتژیک .......................................... 34
2-2-9 عوامل موثر در رواج تفکر استراتژیک......................... 35
2-2-10 سلسله مراتب اداری، آفت تصمیمگیری استراتژیک................ 35
2-2-11 هفت معیار تصمیم استراتژیک................................... 36
2-2-12 فرآیند تصمیمگیری...................................................... 37
2-2-13 تصمیمات فردی........................................................... 38
2-2-14 تصمیمات سازمانی ................................................. 40
2-2-15 تحقیقات گذشته......................................................... 40
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 559 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 49 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
مقدمه. 11
2-1-بخش اول: پیشینه تحقیق. 13
2-1-1-پیشینه خارجی تحقیق. 13
2-1-2-پیشینه داخلی تحقیق. 14
2-2-بخش دوم: مدیریت دانش... 15
2-2-1. تاریخچه مدیریت دانش... 18
2-2-2. تعریف مدیریت دانش... 20
2-2-3. اصول مدیریت دانش... 24
2-2-4-اهمیت و مزایای مدیریت دانش... 25
2-2-5-اهداف مدیریت دانش... 26
2-2-6-رویکردهای مدیریت دانش... 27
2-2-7-اجزا و عناصر مدیریت دانش... 29
2-2-8-چارچوب نظری مدیریت دانش... 29
2-2-8-1- مدیریت دانش از منظر مدیریت استراتژیک.. 29
2-2-8-2-مدیریت دانش از منظر سیستم های اطلاعاتی. 30
2-2-8-3-مدیریت دانش از منظر رفتار سازمانی. 33
2-2-8-4-مدیریت دانش از منظر مدیریت تولید. 33
2-3- بخش سوم : سرمایه فکری. 35
2-3-1-مفهوم سرمایه فکری. 36
2-3-2-مفهوم سازی های سرمایه فکری. 37
2-3-3-سرمایه انسانی. 38
2-3-4-سرمایه ساختاری. 40
2-3-5-سرمایه مشتری/ رابطه ای. 43
2-3-6-سرمایه فکری و عملکرد کسب و کار 45
2-3-7-اندازه گیری و گزارش دهی سرمایه فکری. 46
2-3-7-1-حسابداری منابع انسانی. 47
2-3-7-2-ارزش افزوده اقتصادی. 48
2-3-7-3- کارت امتیازدهی متوازن. 49
2-3-7-4- سرمایه فکری- اسکاندیانویگیتور 49
2-3-8-فرق بین سرمایه فکری با مدیریت دانش و مدیریت نامشهودها: 52
2-3-8-1- فرق مدیریت دارایی های نامشهود و مدیریت دانش... 53
2-3-8-2-تمایز مدیریت دانش و مدیریت سرمایه های فکری. 53
2-3-8-3-ارتباط میان سرمایه های فکری و مدیریت دانش... 54
2-3-9-مدل مفهومی و تحلیلی تحقیق. 56
2-3-10-خلاصه و نتیجه گیری. 58