دسته بندی | پکیج های درمانی روانشناسی |
بازدید ها | 1 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 1697 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 51 |
پروتکل درمان شناختی رفتاری اختلال استرس پس از سانحه در 51 صفحه ورد قابل ویرایش به زبان فارسی با فرمت doc به همراه فایل زبان اصلی پروتکل
ویژگی های کلی محصول :
آماده سازی در ۱2 جلسه درمانی
شامل توضیحات کامل درباره بیماری، تشخیص آن ، مفهوم ، اصول شناخت بیمار، شرح کامل 12 جلسه ارزیابی و درمان و منابع
توضیح کاملِ تک تکِ مراحل هر جلسه
در 51 صفحه ورد قابل ویرایش با زبان فارسی با فونت bnazanin اندازه ۱۴ فاصله خطوط ۱.۵
رفرنس دهی معتبر + تمامی منابع استفاده شده
برگرفته از فصل 6 کتاب International Handbook of Cognitive and Behavioural Treatments for Psychological Disorders که به رایگان همراه فایل دریافت می کنید .
نحوه دریافت : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین ۲۹ هزار تومان ، قادر به دانلود خواهید بود .
فهرست مطالب موجود :
معرفی
بروز علائم به 3 دسته گروه تقسیم می شوند.
تئوری یادگیری
تکنیک های مدیریت اضطراب
تئوری پردازش احساسی
تکنیک های ارائه شده
درمان پردازش شناختی
پروتکل درمان پردازش شناختی ( جلسه به جلسه )
جلسه اول (مراحل و توضیحات هر مرحله)
جلسه دوم (مراحل و توضیحات هر مرحله)
جلسه سوم (مراحل و توضیحات هر مرحله)
جلسه چهارم (مراحل و توضیحات هر مرحله)
جلسه پنجم (مراحل و توضیحات هر مرحله)
جلسه ششم (مراحل و توضیحات هر مرحله)
جلسه هفتم (مراحل و توضیحات هر مرحله)
جلسه هشتم (مراحل و توضیحات هر مرحله)
جلسه نهم (مراحل و توضیحات هر مرحله)
جلسه دهم (مراحل و توضیحات هر مرحله)
جلسه یازدهم (مراحل و توضیحات هر مرحله)
جلسه دوازدهم (مراحل و توضیحات هر مرحله)
حساسیت پذیری چشمی و پردازش مجدد
دستورالعمل های آینده
مراجع و منابع (6 صفحه)
بخشی از متن :
اختلال پس از سانحه (PTSD) یک الگو از علائم را توصیف می کند که ممکن است در افرادی که تجربه ی استرس های پس از حادثه را داشته اند، پیشرفت کند.
PTSD با یک تشخیص رسمی در 1980 با ظهور DSM-III (APA,1980) ایجاد شد. اگر چه بسیاری از علائم PTSD از قبل شناخته شده بود. معیار ها به طور عمده از مطالعه بر روی سربازان جنگی حاصل شد. اما از آن زمان PTSD به طیف گسترده ای از گروه های آسیب دیده مانند بازماندگان تجاوز جنسی، سوء استفاده جنسی در کودکی، سوء استفاده فیزیکی ( مانند خشونت )، مجازات و همچنین بلایای طبیعی یا انسانی به کار برده شد. برای تشخیص PTSD مطابق DSM-IV (APA, 1994) فرد ابتدا باید تجربه، شواهد یا در غیر این صورت با یک رویداد که شامل مرگ واقعی، تهدید به مرگ ، آسیب جدی یا تهدید جسمی، فیزیکی است، داشته باشد. ثانیا ، پاسخ فرد به این رویداد شامل ترس شدید، بیزاری یا درماندگی باشد. بنابراین رویداد به عنوان ضربه ای تعریف می شود که شامل مرگ و یا آسیب جدی یا تهدید به مرگ و آسیب است و فرد نقش منفی قوی ای در پاسخ به رویکرد دارد.
در نسخه های قبلی DSM (APA, 1980; 1987) یک عامل استرس زای آسیب زننده به عنوان یک رویداد خارج از تجربه ی معمولی انسان تعریف شده است که تقریبا هر کسی آن را به شدت مضطرب می یابد.متاسفانه، به لحاظ تکنیکی، تجربه های رایج آسیب زننده مانند سوء استفاده های دوران کودکی، خشونت خانوادگی و تجاوز جنسی به علت فراوانی آن ها حذف شده اند. تعریف DSM-IV مشکل را از بین برده و تأکید می کند که تهدید مستقیم یا غیر مستقیم به طور ویژه باعث آسیب رساندن یک رویداد باشد. این از مطالعات متعدد تحقیقاتی حاصل شد که فهمیدند که تجربه ی تهدید زندگی یک عامل پیش بینی کننده مهم در پیشرفت PTSD است (Blank,1993; Davidson & Smith, 1990; Kilpatrick & Resnick, 1993; March, 1993).
نمونه ای از جلسات پروتکل درمانی :
جلسه 1:
اهداف اصلی جلسه 1، آموزش، جمع آوری اطلاعات و ایجاد ارتباط است. به مراجع اطلاعاتی راجع به PTSD شرح داده می شود، اطلاعات تئوری پردازش ( از جمله ترکیب و تطابق ) چرایی PTSD و چگونگی حفظ آن توسعه می یابد.
معالج، مراجع را دعوت به بحث درباره ی نشانه ها می کند که برای او مشکل تر است و تأکید می کند که برای افرادی که در معرض آسیب بوده اند، تجربه ی چنین مواردی از علائم رایج است. در چارچوب این اطلاعات ، معالج یک مرور کلی از اجزای درمان ارائه می دهد. اهداف اصلی درمان را بیان می کند و پایه ی درمان را فراهم می سازد ( تئوری و منطق CPT را در بالا ببینید )
هدف از این کار این است که به مراجع کمک کند بفهمد که درمان چیست و اهمیت پیشگیری از درمان را بفهمد. از آنجایی که رفتار اجتنابی یک جزء اصلی از PTSD است وممکن است با درمان همراه شود، به مراجع هشدار داده می شود و تشویق می شود که از تمایل به انجام جلسات درمان آگاه شود یا تکالیف خانه واگذار شده را کامل کند. معمولا با پیش بینی رفتار اجتنابی و مشخص کردن هر تلاش بعدی برای دوری از اجتناب کردن، اکثر مراجعین کاملا با پروتکل درمانی موافقت می کنند. یکی دیگر از اهداف مهم این است که از مراجع دعوت می شود که درمان را به عنوان یک همکاری بین مراجع و معالج ببیند و درک کند که موفقیت بستگب به تلاش مراجع و معالج دارد. علاوه بر این، معالج از مراجع می خواهد به طور خلاصه آنچه برایش اتفاق افتاده را شرح دهد. بسیاری از مراجعین ما در حال حاضر تحت یک ارزیابی گسترده اند. بنابراین نیازی به بررسی عمق این مرحله ، نه در مورد ویژگی های آسیب و نه نشانه های بیمارنیست. به هر حال، با در نظر گرفتن آسیب، معالج قادر به تعیین یک حالت غیر داورانه برای پروتکل درمان است و می تواند بیان کند که تمرکز درمان به طور مستقیم بر تجربه ی آسیب خواهد بود. این همچنین اجازه می دهد تا معالج و مراجع با یکدیگر آشنا شده و برای معالج شروع پیش بینی مراجع است. در پایان جلسه، از مراجع خواسته می شود که حداقل یک صفحه در مورد مفهوم آسیب خود با توجه به باور هایش در مورد خود و دیگران بنویسد.
جلسه ی 2:
هدف این جلسه، شروع شناسایی نقاط ضعف مراجع است. در ابتدا معالج از مراجع در مورد اظهار نظراتی که نوشته است و چیز هایی که از آن یاد گرفته است سوال می کند. این به طور مختصر پردازش می شود و مراجع برای تلاش هایش در شروع تفکر درباره ی تجربه ی آسیبش تشویق می شود. سپس، از مراجع خواسته می شود تا اظهار نظرات خود را با صدای بلند بخواند. وظیفه معالج این است که به نکات مهم اظهار نظرات گوش کند. هنگامی که مراجع تمام کرد، معالج به مراجع کمک می کند تا نکات مهم را شناسایی کرده و برخی را به طور خلاصه شرح دهد. تلاش به هیچ چالش واقعی ای در این مرحله نمی شود. گاهی اوقات ممکن است معالج نقطه ضعف بعدی را برای تعیین این که باورهایش چقدر عمیق است استفاده کند. به عنوان مثال، برای یک مراجع که می گوید فکر می کند که به هیچ مردی نمی تواند اعتماد کند، معالج می تواند بپرسد آیا هیچ مردی نیست که شما به او اعتماد کنید؟ حتی یک نفر؟
بیشتر مراجعین می توانند حداقل یک یا دو مرد را معرفی کنند و این می تواند به آن ها کمک کند تا بفهمد که این باور مطلق نیست. دیگران ادامه می دهند که آن ها هرگز ملاقات با فردی که قابل اعتماد بود نداشته اند. این به معالج می گوید که مراجع چه انعطافی نشان می دهد و کار چقدر پیش می رود. این پروسه همچنین به مراجع دیدگاه های دیگر ممکن را معرفی می کند. بیشتر مراجعین این وظیفه را تکمیل می کنند. با این حال، هنگامی که رفتار های اجتنابی قوی اند، برخی مراجعین ممکن است بدون انجام تکالیف خود به مرحله ی بعدی بروند. در چنین مواردی ضروری است که معالج با ملایمت آن را برچسبی با عنوان اجتناب بزند ( هرچند بهانه ای برای مراجع ) و سپس مراجع را مجبور به انجام تکلیف در جلسه با معالج کند و تکلیف دوباره واگذار می شود. این، این پیام را القا می کند که تکالیف مهم اند و نمی توان از آن ها اجتناب کرد. پس از آن ارتباط بین افکار و احساسات معرفی شده است. به عبارت دیگر، آنچه ما فکر می کنیم بر چگونگی احساس و علم ما مؤثر است. به عنوان مثال یک دانش آموز در امتحان شکست می خورد او به خود می گوید:"من یک احمق هستم ". این اندیشه منجر به احساساتی مانند غم و ناراحتی ( در خود) می شود. اگر ، با این حال، او به خود بگوید :" تو خیلی مطالعه نکردی ، تو باید برای امتحان بعدی بیشتر مطالعه کنی."، دانش آموز ممکن است احساس ناراحتی کمی داشته باشد که او مطالعه نکرده و قصد دارد دفعه ی بعد بهتر عمل کند. افکار دقیق یا اظهار نظرات خود منجر به احساسات مناسب می شود در حالیکه تصورات نادرست و اظهار نظرات احساسات نا مناسب و غیر ضروری را ایجاد می کند. تصورات نا درست یا نامنطبق نتیجه ای از تشبیه و جایگزینی نامناسب اند. درک این ارتباط بعد از درمان زمانی که مراجع به چالش فکر کردن درباره ی این نکات می رسد مهم است. به منظور آموزش به مراجع، چگونگی مرتب سازی افکار و احساسات ، صفحات A و B و C معرفی شده اند ( شکل 1-6 ). ستون A برای رویداد هاست. ستون B برای افکار و ستون C برای احساسات است. در مثال بالا " من در امتحان شکست خورده ام " در ستونA نوشته شده است. " من یک احمق هستم " در ستون B و "من احساس غم و ناراحتی می کنم " در ستون C نوشته شده است. گاهی اوقات ما کلمات " من احساس می کنم" را در مقابل یک فکر قرار می دهیم ( من احساس می کنم یک احمق هستم ) و آن را یک احساس در نظر میگیریم در حالیکه واقعا یک فکر است ( من احمق هستم ) که باعث غم و عصبانیت می شود. بنابراین، مراجع 4 احساس اساسی ارائه می دهد : عصبانیت، غمگین بودن، خوشحالی و ترس. هر یک از این ها می تواند شدت متفاوتی داشته باشند و یا با سایر احساسات ترکیب و احساسات جدیدی بسازند. بنابراین ، از مراجع خواسته می شود برای تشخیص احساسش بر این 4 احساس تمرکز کند. برای تکلیف خانه، مراجع باید حداقل 2 صفحه ی A-B-C را هر روز انجام دهد.یکی باید درباره ی فکر در مورد تجاوز و دیگری می تواند در مورد یک اتفاق روزمره مثبت یا منفی باشد. از آن جایی که اکثر افراد راحت تر وقایع و یا احساسات را می یابند به مراجع برای شروع ستون A یا C معرفی می شود.
دسته بندی | کامپیوتر |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 1144 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 143 |
فهرست مطالب
چکیده 1
فصل اول مقدمه 2
۱-۱- مقدمه 3
۱-۲- داده کاوی 3
۱-۳- روشهای داده کاوی 4
۱-۴- خوشه بندی 5
۱-۵- خوشه بندی توافقی 9
۱-۶- تحقیقات انجام گرفته در پروژه 12
۱-۷- نتایج بدست آمده 13
۱-۸- ساختار پروژه 13
فصل دوم مروری بر کارهای انجام شده 14
۲-۱- مقدمه 15
۲-۲- روشهای خوشهبندی 15
۲-۲-۱- روشهای بخشبندی 17
۲-۲-۲- روشهای سلسله مراتبی 19
۲-۲-۳- الگوریتم خوشهبندی K-Means 19
۲-۳- خوشهبندی توافقی 22
۲-۳-۱- انگیزههای استفاده از خوشهبندی توافقی 23
۲-۳-۲- مسئله خوشهبندی توافقی: ارائهی مثال 25
۲-۳-۳- مروری بر روشهای خوشهبندی توافقی 26
۲-۳-۴- گروهبندی روشهای خوشهبندی توافقی 27
۲-۳-۵- روشهای شباهت محور 31
شباهت دوبهدو(ماتریس همبستگی) 31
گراف محور 35
۲-۳-۶- روشهای توافقی با استفاده از اطلاعات دوجانبه 39
۲-۳-۷- روشهای توافقی با استفاده از مدل ترکیبی 40
۲-۳-۸- روشهای توافقی رأی محور 42
۲-۴- روشهای تولید اجتماع خوشهبندیها 46
۲-۵- خلاصه فصل 49
فصل سوم ارائهی راهکار پیشنهادی: خوشهبندی توافقی بر روی دادههای توزیع شده ناهمگن 51
۳-۱- مقدمه 52
۳-۲- راهکار پیشنهادی 53
۳-۲-۱- تشخیص نظیر به نظیر بودن خوشه¬ها 53
۳-۲-۲- خوشهبندیهای دارای وزن 60
۳-۲-۳- خوشهبندی توافقی بر روی داده های توزیع شده ناهمگن 64
۳-۳- تولید اجتماع خوشهبندیها 67
۳-۴- خلاصه فصل 68
فصل چهارم پیادهسازی راهکار پیشنهادی و نتایج ارزیابی آن 70
۴-۱- مقدمه 71
۴-۲- معیارهای ارزیابی 71
۴-۲-۱- معیار دقت 72
۴-۲-۲- شاخص Davies-Bouldin 73
۴-۲-۳- شاخص Rand 73
۴-۲-۴- متوسط اطلاعات دوجانبه نرمالسازی شده (ANMI) 75
۴-۳- پیادهسازی 76
۴-۴- مجموعههای دادهای 76
۴-۵- نتایج ارزیابی 78
۴-۵-۱- معیار دقت 78
۴-۵-۲- شاخص Davies-Bouldin 81
۴-۵-۳- شاخص Rand 83
۴-۵-۴- متوسط اطلاعات دوجانبه نرمالسازی شده (ANMI) 85
۴-۶- خلاصه فصل 87
فصل پنجم نتیجهگیری و کارهای آینده 88
۵-۱- مقدمه 89
۵-۲- نتیجه گیری 89
۵-۳- کارهای آینده 92
مراجع 94
دسته بندی | کامپیوتر |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 1579 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 110 |
چکیده: 1
فصل اول: مقدمه 2
۱-۱ مقدمه 2
۱-۲ تعریف مساله و بیان سوال¬های اصلی تحقیق 3
۱-۳ سابقه وضرورت انجام تحقیق 4
۱-۴ هدف¬ها 8
۱-۵ جنبه نوآوری تحقیق 9
۱-۶ مراحل انجام تحقیق 9
۱-۷ ساختار پروژه 9
فصل دوم: مباحث عمومی پردازش ابری، امنیت و شبیه سازی 10
۲-۱ مقدمه 10
۲-۲ تاریخچه ی مختصری از رایانش ابری 11
۲-۳ وضعیت کنونی رایانش ابری 12
۲-۴ خصوصیات رایانش ابری 13
۲-۴-۱ ویژگی کلیدی رایانش ابری 17
۲-۴-۲ مزایای اصلی رایانش ابری 18
۲-۴-۳ کارهای امکان پذیر در رایانش ابری. 18
۲-۵ معماری رایانش ابری 19
۲-۶ امنیت و چالشهای رایانش ابری 21
۲-۷ امنیت در رایانش ابری 22
۲-۸ نقاط ضعف رایانش ابری 22
۲-۸-۱ نیاز به اتصال دائمی اینترنت 22
۲-۸-۲ کار نکردن با اینترنت کم سرعت 23
۲-۸-۳ حفظ حریم خصوصی 23
۲-۹ معایب امنیتی در محیط های ابری 23
۲-۹-۱ موقعیت داده 24
۲-۹-۲ تفکیک داده ها 24
۲-۱۰ تامین امنیت داده ها 24
۲-۱۰-۱ کنترل و دسترسی 25
۲-۱۰-۲ رمزگذاری 25
۲-۱۱ مقدمه ای بر شبیه سازی 26
۲-۱۲ برخی نرم افزارهای شبیه سازی شبکه های محاسباتی 28
۲-۱۳ آشنایی با ابزار کلودسیم 29
۲-۱۳-۱معماری کلودسیم 30
۲-۱۴ مدل های تخصیص ماشینهای مجازی 31
۲-۱۵ کلاس های موجود در کلودسیم 32
۲-۱۶ جمع بندی 35
فصل سوم: مروری بر کارهای گذشته والگوریتم های رمزنگاری 37
۳-۱ مقدمه 37
۳-۲ معرفی روش 38
۳-۳ سوابق کاری گذشته 39
۳-۴ اهداف روش 41
۳-۵ طبقه بندی داده ها 42
۳-۵-۱ یادگیری ماشین 42
۳-۶ تعریف داده حساس و غیرحساس 46
۳-۷ طبقه بند-Kنزدیک ترین همسایه 48
۳-۸ رمزنگاری با روشRSA 49
۳-۹ رمز و رمزنگاری 49
۳-۹-۱ الگوریتم های رمزنگاری 50
۳-۱۰ آراس ای 52
۳-۱۰-۱ مراحل الگوریتم RSA 51
۳-۱۱ استاندارد رمزنگاری پیشرفته 54
۳-۱۱-۱ شرح رمزنگاری 55
۳-۱۲جمع بندی 56
فصل چهارم: معرفی روش پیشنهادی 57
۴-۱ مقدمه 57
۴-۲ معرفی روش جدید -Kنزدیک ترین همسایه فازی برای طبقه بندی داده در محاسبات ابری 58
۱-۴-۲ نظریه مجموعه¬های فازی 58
۴-۳ تفاوت در نتایج حاصله از الگوریتم¬های طبقه¬بندی 58
۴-۴ چهارچوب مورد استفاده 59
۴-۵ روش پیشنهادی 59
۴-۵-۱ داده آموزشی و داده تست 61
۴-۵-۲ ذخیره در ابر 62
۴-۵-۳ روش کار الگوریتمKNN 62
۴-۵-۴ روش کار الگوریتمF-KNN 64
۶-۴ جمع¬بندی 66
فصل پنجم:آزمایش ها و ارزیابی نتایج 67
۵-۱ مقدمه 67
۵-۲ جایگاه داده آزمایش ومحیط پیاده سازی واجرا 68
۵-۳ مقایسه نتایج بدست آمده از الگوریتم -K نزدیک ترین همسایه عادی و فازی 72
۵-۴ خصوصیات لایه نرم افزار به عنوان سرویس 76
۵-۵ خصوصیات لایه پلتفرم به عنوان سرویس برای مدیریت مجازی 77
۵-۶ خصوصیات لایه زیرساخت به عنوان سرویس در شبیه¬سازی ابر 78
۵-۷ نرخ شناسایی 79
۵-۸ نتایج شبیه سازی 80
۵-۹ زمان شبیه سازی مراحل کار 81
۵-۱۰ جمع¬بندی 83
فصل ششم:نتیجه گیری و پیشنهادها 84
۶-۱ مقدمه 84
۶-۲ نتایج حاصل از تحقیق 84
۶-۳ پیشنهادها 85
مراجع: 86
واژه نامه انگلیسی 89
چکیده انگلیسی
دسته بندی | مقالات ترجمه شده |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 779 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 14 |
چکیده: سیستمهای خودکار ذخیره سازی/بازیابی (AS/RS) یک سیستم دستی مواد خودکار است که با کامپیوتر کنترل شده و به طور گسترده در صنعت و سیستمهای ذخیره سازی استفاده میشود. آنها مزایای جالب توجه اعم از استفاده از حداکثر ظرفیت فضا و بهبود ایمنی دارند. تمام معایب AS/RS به عوامل اقتصادی مانند سرمایه گذاری اولیه بالا و دشواری برای تغییر طرح مربوط می باشد. این حاکی از اهمیت طراحی دقیق AS/RS با در نظر گرفتن تمام محدودیتها میباشد. بعدا ممکن است با هریک از ابعاد AS/RS و یا با محصولات، ارتباط داشته باشد. ارزیابی زمان سفر متوسط که دستگاه S/R برای ذخیره و بازیابی محصول میگیرد، برای یک طراحی بهینه لازم است. مقاله حاضر به یک پیکربندی خاص AS/RS اختصاص داردکه به آن جریان متناوب AS/RS میگویند. جریان متناوب AS/RS شامل تنها یک ردیف عمیق و دو دستگاه است؛ ...............................
دسته بندی | مقالات ترجمه شده |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 1006 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 27 |
کلمات کلیدی، تدارکات بشردوستانه، زنجیره تامین بشردوستانه