دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 179 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 72 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
مقدمه ............................................................................. 14
2-1- سازمان و عوامل سازمانی............................................. 14
2-1- 1- تعریف سازمان..............................................................14
2-1- 2- سیستمهای کنترل و نظارت............................................. .16
2-1- 3- اهمیت کنترل..............................................................16
2-1- 4- ماهیت کنترل............................................. ..........17
2-1- 5- دیدگاهها درباره انواع کنترل......................................17
2-1- 6- ارکان کنترل.....................................................19
2-1- 7- نظام حقوق و دستمزد ..........................................20
2-1- 8- هدف مدیریت جبران خدمت....................................... 22
2-2- فساد اداری.....................................................23
2-2- 1- تعریف فساد.......................................................27
2-2- 2- سطوح فساد...................................................................29
2-2-3- انواع فساد.....................................................................29
2-2-4- 1- فساد سیاسی..........................................................31
2-2-4- 2- فساد اداری...............................................................31
2-2-4- 3- فساد مالی (اقتصادی)..................................32
2-2-5 - مفهوم و تعریف فساد اداری.....................................32
2-2-6- تاریخچه فساد اداری............................................34
2-2-7 - مبارزه با فساد در ایران.................................................35
2-2-8 - وضعیت فساد پس از پیروزی انقلاب اسلامی...................36
2-2-9 - انواع فساد اداری.....................................................39
2-2-10 - تبیین علل موجبه فساد.................................................43
2-2-11 - رهیافتهای تبیین فساد........................................... 47
2-2-12 - تبیین علل فساد اداری................................................ 49
2-2-13 - قصد و فرصت، لازمه وقوع فساد..............................52
2-2-14 - متغیرهای تسهیل و تشویقکننده یا بازدارنده از فساد.........53
2-3- فساد اداری و رابطه آن با عوامل سازمانی.....................56
2-3- 1- فساد و نظام حقوق و دستمزد.....................................56
2-3- 2- کنترل و نظارت و رابطه آن با فساد...............................60
2-3- 3- فرایندهای کاری و رابطه آن با فساد.......................61
2-4- فساد اداری و رابطه آن با سایر عوامل اجتماعی...............62
2-4- 1- حکومت کارآمد و نقش آن در کنترل فساد...............62
2-4- 2- رابطه فساد و خدمات عمومی دولتی.....................64
2-4- 3- بزرگی دولت و فساد..............................................64
2-4- 4- خصوصیسازی و رابطه آن با فساد............................65
2-4- 5- فساد و فقر..............................................................66
2-4- 6- فساد و قوانین و مقررات...........................................67
2-4- 7- فساد و دستگاه قضایی...................................................67
2-4- 8- توسعه سیاسی، دمکراسی و فساد........................68
2-4- 9- فرهنگ و فساد..........................................................68
2-4- 10- فساد و جنسیت......................................................68
2-4- 11- فساد و برنامههای توسعه.....................................69
2-4- 12- سیاستهای اقتصادی و فساد.....................................69
2-4- 13- فساد و سرمایهگذاری..........................................70
2-4- 14- تسخیر دولت و فساد ناشی از آن در اقتصادهای در حال گذار..70
2-4- 15- تحلیل فساد در کشورهای جهان سوم........................72
2-4- 16- آثار و علل فساد در جهان سوم..........................73
2-4- 17- شیوه ارزیابی و گزینش استراتژی مبارزه با فساد.........74
2-4- 18- سیاستهای کلیدی در مبارزه با فساد.............................76
2-4- 19-استراتژی مبارزه با فساد، جایگاه و نوع کاربرد آ نها...........77
2-5- پیشینه تحقیق...............................................................77
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 130 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 75 |
بصورت فایل ورد همراه با منابع مقدمه |
بازاریابی |
خدمات |
کیفیت خدمات |
تعریف کیفیت خدمات |
ویژگیهای خدمات |
بازاریابی خدمات |
مولفه های موثر در بازاریابی خدمات مالی و بانکی |
تعریف بانک |
بازاریابی بانکی |
محیط بازاریابی بانکی |
مشتری |
مشتریان درون سازمانی و برون سازمانی |
طبقه بندی مشتریان |
مفهوم جدید خدمت به مشتریان |
خلق ارزش برای مشتری |
رضایتمندی مشتری |
بعد مبادله ای و بعد کلی |
عملکرد بازاریابی |
کارائی |
جنبه کارائی- آنالیز بهره وری بازاریابی |
اثر بخشی |
تعاریفی از اثربخشی |
رویکرد اثربخشی – ممیزی بازاریابی |
بهره وری |
تعریف شاخصهای بهره وری |
انطباق پذیری |
ایجاد تغییر |
مشتری گرایی |
یادگیری سازمانی |
وفاداری |
تعریف وفاداری |
وفاداری در خدمات |
خرید نخستین |
تکرارخرید |
مشتری ویژه |
وکیل |
عضو |
شریک |
سهامداران |
ایجاد فایده برای مشتریان |
افزایش مزایای اجتماعی |
افزایش مزایای مالی |
افزایش پیوندهای ساختاری |
رویکردهای وفاداری |
رویکرد رفتاری |
رویکرد نگرشی |
وفاداری شناختی |
وفاداری احساسی |
وفاداری کنشی |
رویکرد ترکیبی |
شاخصهای سنجش وفاداری |
کیفیت خدمات |
اعتماد |
رضایت مشتری |
الگوهای تقسیم بندی مشتریان بر اساس رویکردهای رفتاری |
پیشینه تحقیق |
تحقیقات داخلی |
تحقیقات خارجی |
نتیجه گیری و مدل مفهومی تحقیق |
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 106 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 41 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1 مقّدمه........................................................................... 8
2-2 بخش اوّل: مبانی نظری مالی- رفتاری (عکس العمل سرمایه گذاران).. 9
2-2-1 تاریخچه پیدایش مباحث مالی – رفتاری................................. 9
2-2-2مفروضات رفتاری سرمایه گذاران................................ 11
2-2-3تئوری های روانشناسی سرمایه گذاران.................................. 13
2-2-3-1تئوری چشم انداز.......................................................... 13
2-2-3-2نظریه رفتارهای مبتنی بر تجربه و آزمون خطا................. 16
2-2-3-3نظریه رفتار گله ای در بازارهای مالی............................. 20
2-2-3-4دیدگاه معامله گران اختلال زا در مالیه............................... 20
2-2-4واکنش بیش از حد و واکنش کمتر از حد.......................... 20
2-3بخش دوّم: مبانی نظری اعلامیههای سود نقدی......................... 23
2-3-1سود نقدی سهام...................................................... 23
2-3-2مفهوم سود و کاربردهای آن............................................. 24
2-3-3سود حسابداری و نحوه ی محاسبه آن............................ 25
2-3-4سود اقتصادی و نحوه محاسبه آن.......................................... 26
2-3-5مقایسه ی سود اقتصادی و سود حسابداری.......................... 28
2-3-6عدم اطمینان جریانهای نقدی و سیاست تقسیم سود........... 30
2-3-7 نسبت سود انباشته به جمع حقوق صاحبان سهام و سیاست تقسیم سود.. 33
2-3-8 فرصتهای سرمایهگذاری و سیاست تقسیم سود............ 35
2-3-9 سودآوری و تقسیم سود............................................. 37
2-4بخش سوّم- پیشینه تحقیقات انجام شده......................... 39
2-4-1تحقیقات داخلی:.......................................................... 39
2-4-2تحقیقات خارجی.......................................................... 41
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 63 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 28 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
1-2. مقدمه: 14
2-2. عدم تقارن اطلاعاتی.. 16
3-2. اطلاعات متقارن. 16
4-2. اطلاعات نامتقارن. 16
5-2. اهمیت اطلاعات نامتقارن. 17
6-2. عوامل موثر بر عدم تقارن اطلاعاتی.. 17
7-2.معیارهای سنجش عدم تقارن اطلاعاتی.. 20
8-2. تاثیر عدم تقارن اطلاعاتی.. 21
9-2. بازار های کارا و اطلاعات... 22
10-2. عدم تقارن اطلاعاتی از دیدگاه های مختلف... 22
1-10-2. مدل اکرلوف و همکاران. 22
2-10-2. مدل تینیک... 23
3-10-2. مدل کاپلان وگالی.. 25
4-10-2. مدل کیم و ورچیا 26
5-10-2. مدل اسکات و همکاران. 27
11-2. نقد شوندگی سهام. 27
12-2. ریسک نقدینگی.. 28
13-2. ریسک نقدینگی و قیمت دارایی ها 29
14-2. پیشینه تحقیق.. 29
1-14-2. تحقیقات داخلی.. 29
2-14-2. تحقیقات خارجی.. 34
15-2. خلاصه فصل.. 37
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 78 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 76 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
مقدمه.................................................................................... 20
مبانی نظری تحقیق................................................................. 20
رفتار مدنی سازمانی............................................................... 20
تعریف رفتار مدنی سازمانی...................................................... 21
ابعاد رفتار مدنی سازمانی........................................................ 24
شاخصهای رفتار مدنی سازمانی............................................. 24
تعهد سازمانی........................................................................ 31
رفتارهای ضدمدنی..................................................................... 32
اعتماد سازمانی........................................................................ 33
رفتار مدنی سازمانی و فرهنگ کارآفرینی.................................... 34
رفتار مدنی سازمانی و فرسودگی شغلی در سازمان..................... 35
پیامدهای فردی و سازمانی رفتار مدنی سازمانی............................. 36
تعاونی ها............................................................................. 38
دیدگاه های مختلف درباره تعاون............................................ 38
انواع تعاونی ها................................................................ 42
انواع تعاونی ها در ایران............................................................ 54
عدالت سازمانی...................................................................... 63
تعریف عدالت........................................................................ 63
اهمیت رعایت عدالت.............................................................. 65
عدالت اجتماعی........................................................................ 66
عدالت توزیعی.......................................................................... 68
عدالت رویه ای................................................................... 73
عدالت تعاملی........................................................................... 76
انواع ناسزاها....................................................................... 79
دیدگاه های مربوط به عدالت سازمانی.......................................... 83
عوامل مؤثر بر حساسیت افراد به رعایت عدالت در سازمان............ 84
کانون های عدالت سازمانی....................................................... 86
پیشینه تحقیق.................................................................. 87