فایل فردا

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

فایل فردا

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

مبانی نظری و پیشینه عوامل سازمانی و فساد اداری

مبانی نظری و پیشینه عوامل سازمانی و فساد اداری
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 179 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 72
مبانی نظری و پیشینه عوامل سازمانی و فساد اداری

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه ............................................................................. 14

2-1- سازمان و عوامل سازمانی............................................. 14

2-1- 1- تعریف سازمان..............................................................14

2-1- 2- سیستم‌های کنترل و نظارت............................................. .16

2-1- 3- اهمیت کنترل..............................................................16

2-1- 4- ماهیت کنترل............................................. ..........17

2-1- 5- دیدگاهها درباره انواع کنترل......................................17

2-1- 6- ارکان کنترل.....................................................19

2-1- 7- نظام حقوق و دستمزد ..........................................20

2-1- 8- هدف مدیریت جبران خدمت....................................... 22

2-2- فساد اداری.....................................................23

2-2- 1- تعریف فساد.......................................................27

2-2- 2- سطوح فساد...................................................................29

2-2-3- انواع فساد.....................................................................29

2-2-4- 1- فساد سیاسی..........................................................31

2-2-4- 2- فساد اداری...............................................................31

2-2-4- 3- فساد مالی (اقتصادی)..................................32

2-2-5 - مفهوم و تعریف فساد اداری.....................................32

2-2-6- تاریخچه فساد اداری............................................34

2-2-7 - مبارزه با فساد در ایران.................................................35

2-2-8 - وضعیت فساد پس از پیروزی انقلاب اسلامی...................36

2-2-9 - انواع فساد اداری.....................................................39

2-2-10 - تبیین علل موجبه فساد.................................................43

2-2-11 - رهیافت‌های تبیین فساد........................................... 47

2-2-12 - تبیین علل فساد اداری................................................ 49

2-2-13 - قصد و فرصت، لازمه وقوع فساد..............................52

2-2-14 - متغیرهای تسهیل و تشویق‌کننده یا بازدارنده از فساد.........53

2-3- فساد اداری و رابطه آن با عوامل سازمانی.....................56

2-3- 1- فساد و نظام حقوق و دستمزد.....................................56

2-3- 2- کنترل و نظارت و رابطه آن با فساد...............................60

2-3- 3- فرایند‌های کاری و رابطه آن با فساد.......................61

2-4- فساد اداری و رابطه آن با سایر عوامل اجتماعی...............62

2-4- 1- حکومت کارآمد و نقش آن در کنترل فساد...............62

2-4- 2- رابطه فساد و خدمات عمومی دولتی.....................64

2-4- 3- بزرگی دولت و فساد..............................................64

2-4- 4- خصوصی‌سازی و رابطه آن با فساد............................65

2-4- 5- فساد و فقر..............................................................66

2-4- 6- فساد و قوانین و مقررات...........................................67

2-4- 7- فساد و دستگاه قضایی...................................................67

2-4- 8- توسعه سیاسی، دمکراسی و فساد........................68

2-4- 9- فرهنگ و فساد..........................................................68

2-4- 10- فساد و جنسیت......................................................68

2-4- 11- فساد و برنامه‌های توسعه.....................................69

2-4- 12- سیاست‌های اقتصادی و فساد.....................................69

2-4- 13- فساد و سرمایه‌گذاری..........................................70

2-4- 14- تسخیر دولت و فساد ناشی از آن در اقتصادهای در حال گذار..70

2-4- 15- تحلیل فساد در کشورهای جهان سوم........................72

2-4- 16- آثار و علل فساد در جهان سوم..........................73

2-4- 17- شیوه ارزیابی و گزینش استراتژی مبارزه با فساد.........74

2-4- 18- سیاست‌های کلیدی در مبارزه با فساد.............................76

2-4- 19-استراتژی مبارزه با فساد، جایگاه و نوع کاربرد آ نها...........77

2-5- پیشینه تحقیق...............................................................77


مبانی نظری و پیشینه عملکرد بازاریابی و وفاداری مشتریان

مبانی نظری و پیشینه عملکرد بازاریابی و وفاداری مشتریان
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 130 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 75
مبانی نظری و پیشینه عملکرد بازاریابی و وفاداری مشتریان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه

بازاریابی

خدمات

کیفیت خدمات

تعریف کیفیت خدمات

ویژگیهای خدمات

بازاریابی خدمات

مولفه های موثر در بازاریابی خدمات مالی و بانکی

تعریف بانک

بازاریابی بانکی

محیط بازاریابی بانکی

مشتری

مشتریان درون سازمانی و برون سازمانی

طبقه بندی مشتریان

مفهوم جدید خدمت به مشتریان

خلق ارزش برای مشتری

رضایتمندی مشتری

بعد مبادله ای و بعد کلی

عملکرد بازاریابی

کارائی

جنبه کارائی- آنالیز بهره وری بازاریابی

اثر بخشی

تعاریفی از اثربخشی

رویکرد اثربخشی – ممیزی بازاریابی

بهره وری

تعریف شاخصهای بهره وری

انطباق پذیری

ایجاد تغییر

مشتری گرایی

یادگیری سازمانی

وفاداری

تعریف وفاداری

وفاداری در خدمات

خرید نخستین

تکرارخرید

مشتری ویژه

وکیل

عضو

شریک

سهامداران

ایجاد فایده برای مشتریان

افزایش مزایای اجتماعی

افزایش مزایای مالی

افزایش پیوندهای ساختاری

رویکردهای وفاداری

رویکرد رفتاری

رویکرد نگرشی

وفاداری شناختی

وفاداری احساسی

وفاداری کنشی

رویکرد ترکیبی

شاخصهای سنجش وفاداری

کیفیت خدمات

اعتماد

رضایت مشتری

الگوهای تقسیم بندی مشتریان بر اساس رویکردهای رفتاری

پیشینه تحقیق

تحقیقات داخلی

تحقیقات خارجی

نتیجه گیری و مدل مفهومی تحقیق


مبانی نظری و پیشینه عکس العمل سرمایه گذاران و اعلامیه های سود نقدی

مبانی نظری و پیشینه عکس العمل سرمایه گذاران و اعلامیه های سود نقدی
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 106 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 41
مبانی نظری و پیشینه عکس العمل سرمایه گذاران و اعلامیه های سود نقدی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1 مقّدمه........................................................................... 8

2-2 بخش اوّل: مبانی نظری مالی- رفتاری (عکس العمل سرمایه گذاران).. 9

2-2-1 تاریخچه پیدایش مباحث مالی – رفتاری................................. 9

2-2-2مفروضات رفتاری سرمایه گذاران................................ 11

2-2-3تئوری های روانشناسی سرمایه گذاران.................................. 13

2-2-3-1تئوری چشم انداز.......................................................... 13

2-2-3-2نظریه رفتارهای مبتنی بر تجربه و آزمون خطا................. 16

2-2-3-3نظریه رفتار گله ای در بازارهای مالی............................. 20

2-2-3-4دیدگاه معامله گران اختلال زا در مالیه............................... 20

2-2-4واکنش بیش از حد و واکنش کمتر از حد.......................... 20

2-3بخش دوّم: مبانی نظری اعلامیه‌های سود نقدی......................... 23

2-3-1سود نقدی سهام...................................................... 23

2-3-2مفهوم سود و کاربردهای آن............................................. 24

2-3-3سود حسابداری و نحوه ی محاسبه آن............................ 25

2-3-4سود اقتصادی و نحوه محاسبه آن.......................................... 26

2-3-5مقایسه ی سود اقتصادی و سود حسابداری.......................... 28

2-3-6عدم اطمینان جریان‌های نقدی و سیاست تقسیم سود........... 30

2-3-7 نسبت سود انباشته به جمع حقوق صاحبان سهام و سیاست تقسیم سود.. 33

2-3-8 فرصت‌های سرمایه‌گذاری و سیاست تقسیم سود............ 35

2-3-9 سودآوری و تقسیم سود............................................. 37

2-4بخش سوّم- پیشینه تحقیقات انجام شده......................... 39

2-4-1تحقیقات داخلی:.......................................................... 39

2-4-2تحقیقات خارجی.......................................................... 41


مبانی نظری و پیشینه عدم تقارن اطلاعاتی و ریسک نقدینگی

مبانی نظری و پیشینه عدم تقارن اطلاعاتی و ریسک نقدینگی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 63 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28
مبانی نظری و پیشینه عدم تقارن اطلاعاتی و ریسک نقدینگی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

1-2. مقدمه: 14

2-2. عدم تقارن اطلاعاتی.. 16

3-2. اطلاعات متقارن. 16

4-2. اطلاعات نامتقارن. 16

5-2. اهمیت اطلاعات نامتقارن. 17

6-2. عوامل موثر بر عدم تقارن اطلاعاتی.. 17

7-2.معیارهای سنجش عدم تقارن اطلاعاتی.. 20

8-2. تاثیر عدم تقارن اطلاعاتی.. 21

9-2. بازار های کارا و اطلاعات... 22

10-2. عدم تقارن اطلاعاتی از دیدگاه های مختلف... 22

1-10-2. مدل اکرلوف و همکاران. 22

2-10-2. مدل تینیک... 23

3-10-2. مدل کاپلان وگالی.. 25

4-10-2. مدل کیم و ورچیا 26

5-10-2. مدل اسکات و همکاران. 27

11-2. نقد شوندگی سهام. 27

12-2. ریسک نقدینگی.. 28

13-2. ریسک نقدینگی و قیمت دارایی ها 29

14-2. پیشینه تحقیق.. 29

1-14-2. تحقیقات داخلی.. 29

2-14-2. تحقیقات خارجی.. 34

15-2. خلاصه فصل.. 37


مبانی نظری و پیشینه عدالت سازمانی و رفتار مدنی سازمانی

مبانی نظری و پیشینه عدالت سازمانی و رفتار مدنی سازمانی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 78 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 76
مبانی نظری و پیشینه عدالت سازمانی و رفتار مدنی سازمانی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه.................................................................................... 20

مبانی نظری تحقیق................................................................. 20

رفتار مدنی سازمانی............................................................... 20

تعریف رفتار مدنی سازمانی...................................................... 21

ابعاد رفتار مدنی سازمانی........................................................ 24

شاخصهای رفتار مدنی سازمانی............................................. 24

تعهد سازمانی........................................................................ 31

رفتارهای ضدمدنی..................................................................... 32

اعتماد سازمانی........................................................................ 33

رفتار مدنی سازمانی و فرهنگ کارآفرینی.................................... 34

رفتار مدنی سازمانی و فرسودگی شغلی در سازمان..................... 35

پیامدهای فردی و سازمانی رفتار مدنی سازمانی............................. 36

تعاونی ها............................................................................. 38

دیدگاه های مختلف درباره تعاون............................................ 38

انواع تعاونی ها................................................................ 42

انواع تعاونی ها در ایران............................................................ 54

عدالت سازمانی...................................................................... 63

تعریف عدالت........................................................................ 63

اهمیت رعایت عدالت.............................................................. 65

عدالت اجتماعی........................................................................ 66

عدالت توزیعی.......................................................................... 68

عدالت رویه ای................................................................... 73

عدالت تعاملی........................................................................... 76

انواع ناسزاها....................................................................... 79

دیدگاه های مربوط به عدالت سازمانی.......................................... 83

عوامل مؤثر بر حساسیت افراد به رعایت عدالت در سازمان............ 84

کانون های عدالت سازمانی....................................................... 86

پیشینه تحقیق.................................................................. 87