دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 143 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 57 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- مقدمه. 29
2-1-1- چیستی و چگونگی دانش... 31
2-1-2- اشکال جدید منابع سازمانی.. 32
2-2- سرمایه فکری و رویکردهای آن. 41
2-2-1- مقدمه و تاریخچه. 41
2-2-2- سرمایه انسانی.. 48
2-2-3- سرمایه ساختاری.. 50
2-2-4- حسابداری دارایی های نامشهود و سرمایه فکری.. 51
2-2-5- طبقه بندی و مدلهای سرمایه فکری.. 51
2-2-6- سنجش سرمایه فکری.. 52
2-2-7- مدلهای توصیفی سنجش سرمایه فکری.. 54
2-2-8- نتیجه گیری.. 76
2-3- عملکرد سازمانی.. 77
2-3-1- مقدمه. 77
2-3-2- تعریف سنجش عملکرد. 78
2-3-3- نتیجه گیری.. 81
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 208 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 76 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
مقدمه 16
بخش اول: سرمایه اجتماعی: 18
2-1 )مفهوم سرمایه اجتماعی.. 19
2- 2 سرمایه اجتماعی از دیدگاه پیر بوردیو. 21
2-3- سرمایه اجتماعی از دیدگاه جیمزکلمن.. 23
2-4- سرمایه اجتماعی از دیدگاه رابرت پاتنام. 25
2-5- سیر تحول سرمایه اجتماعی.. 27
2-6- مدل های سرمایه اجتماعی.. 30
2-6-1- مدل سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال. 30
2-6-2- مدل سرمایه اجتماعی و ایجاد ارزش تسای و گوشال (1998) 31
2-6-3- مدل سرمایه اجتماعی هدسون (2005) 32
2-7- ویژگی های کلیدی سرمایه اجتماعی.. 33
2-8-عوامل موثر بر سرمایه اجتماعی.. 38
2-8-1-اعتماد اجتماعی 38
2-8-2 -انسجام اجتماعی 40
2-8-3 -مشارکت اجتماعی.. 43
2-9-اهمیت و مزایای سرمایه اجتماعی.. 47
2-10- ابعاد سرمایه اجتماعی براساس مدل ناهاپیت و گوشال. 48
2-10-1- بعد ساختاری.. 49
2-10-1-1- روابط شبکه ای.. 49
2-10-1-2-پیکربندی روابط شبکه ای.. 49
2-10-1-3- سازمان مناسب... 50
2-10-2- بعد شناختی.. 50
2-10-2-1-زبان و کدهای مشترک.. 50
2-10-2-2- حکایات مشترک.. 51
2-10-3- بعد رابطه ای.. 51
2-10-3-1-اعتماد. 51
2-10-3-2- هنجارها 51
2-10-3-3-الزامات و انتظارات... 52
2-10-3-4- هویت... 52
2-11- اهمیت سرمایه اجتماعی در بحث های شرکت ها و عملکرد بازار. 53
بخش دوم: عملکرد بازار. 54
2-2- مفهوم بازار. 55
2-3-سیر تحول عملکرد بازار. 56
2-4- رابطه بین سرمایه اجتماعی و عملکرد بازار. 57
2-5- مدیریت ارتباط با مشتری.. 57
2-6-مدیریت دانایی ارتباط با مشتری.. 58
2-7-دستیابی به سهم بازار. 60
2-8-اهمیت کیفیت خدمات... 62
2-9-ابعاد پنج گانه کیفیت خدمات در مدل سروکوال. 64
2-10- بدست آوردن و حفظ مشتری.. 66
2-11- شاخصهای سنجش عملکرد بازار. 67
2-12-ایجاد ارزش برای مشتری.. 68
2-13- تفاوت بین ارزش ادراکی و رضایت مشتری.. 68
2-14-رضایت مشتری، رمز بقا در بازار رقابتی.. 71
2-15-شناسائی توقعات مشتری.. 73
2-16- طراحی کالا یا خدمت بر اساس توقعات و نیاز مشتری.. 73
2-17- ارائه خدمت بر اساس طراحی.. 74
2-18-مدیریت انتظارات مشتری.. 75
2-19- رضایت سنجی مشتری.. 75
2-20-معیارهای عملکرد شرکت... 79
2-21- معیارهای مالی سنتی.. 80
2-21-1- بازده سرمایه گذاری.. 80
2-21-2- سود باقیمانده 80
2-21-3- بازده فروش... 80
2-21-4- سود هر سهم. 81
2-21-5- قیمت به سود هر سهم. 81
2-22- معیارهای مالی نوین.. 81
2-22-1- ارزش افزوده اقتصادی (EVA) 81
بخش سوم : یشینه تحقیقات انجام شده 83
2-3- پیشینه تحقیقات انجام شده 84
2-3-1-تحقیات داخلی.. 84
2-3-2-تحقیقات خارجی.. 85
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 164 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 33 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- مقدمه........................................................................................................ 8
2-2- بخش اول: سرمایه اجتماعی............................................................................... 8
2-2-1- مقدمه..................................................................................................... 8
2-2-2- مفهوم و تعریف سرمایه اجتماعی...................................................................... 9
2-2-3- آیا سرمایه اجتماعی واقعاً سرمایه است؟............................................................ 10
2-2-4- اهمیت سرمایه اجتماعی در توسعه................................................................... 10
2-2-5- نقش سرمایه اجتماعی در سازمان.................................................................... 11
2-2-6- عناصر سرمایه اجتماعی............................................................................... 12
2-2-7- نگاهی به وضعیت سرمایه اجتماعی در ایران........................................................ 14
2-2-8- جنبه های منفی سرمایه اجتماعی..................................................................... 15
2-3- بخش دوم: مدیریت استعداد............................................................................. 16
2-3-1- مقدمه................................................................................................... 16
2-3-2- تعریف استعداد و مدیریت استعداد.................................................................. 17
2-3-3- شایسته سالاری........................................................................................ 17
2-3-4- شایسته سالاری در کشور های مختلف.............................................................. 18
2-3-5- اهمیت مدیریت استعداد............................................................................... 20
2-3-6- عوامل راهبردی زمینه ساز مدیریت استعداد......................................................... 21
2-3-7- مولفه های مدیریت استعداد در پژوهش حاضر..................................................... 24
2-4- بخش سوم: پیشینه تحقیق................................................................................ 25
2-4-1- تحقیقات داخلی....................................................................................... 25
2-4-2- تحقیقات خارجی...................................................................................... 27
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 138 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 59 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
1-2) مبانی نظری.............................................................7
1-1-2) سرمایه اجتماعی...................................................7
1-1-1-2) مقدمه................................................................7
2-1-1-2) اشکال سرمایه..................................................9
3-1-1-2) تعریف سرمایه اجتماعی..................................9
4-1-1-2) سطوح سرمایه اجتماعی.....................................11
5-1-1-2) نظریه های سرمایه اجتماعی.............................13
6-1-1-2) انواع سرمایه اجتماعی......................................13
7-1-1-2) اهمیت سرمایه اجتماعی................................14
8-1-1-2) ابعاد و مولفه های سرمایه اجتماعی.........................15
9-1-1-2) سرمایه اجتماعی و پیامدهای اقتصادی..........................16
10-1-1-2) اندازه گیری سرمایه اجتماعی......................17
2-1-2) توسعه مالی...............................................................20
1-2-1-2) مقدمه...........................................................20
2-2-1-2) تعریف توسعه مالی..........................................22
3-2-1-2) اهمیت و کارکردهای توسعه مالی...................24
4-2-1-2) عوامل موثر بر توسعه مالی..................................29
5-2-1-2) نظام مالی ایران....................................................31
6-2-1-2) توسعه مالی و پیامدهای اقتصادی......................33
7-2-1-2) سرمایه اجتماعی و توسعه مالی..........................35
8-2-1-2) اندازه گیری توسعه مالی...................................40
2-2) شواهد تجربی.............................................................46
1-2-2) سرمایه اجتماعی و پیامدهای اقتصادی...................46
2-2-2) توسعه مالی و پیامدهای اقتصادی.....................48
3-2-2) سرمایه اجتماعی و توسعه مالی..................................50
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 377 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 40 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
1-2- مقدمه |
2-2-بخش اول: سرمایه اجتماعی |
1-2-2-تاریخچه سرمایه اجتماعی |
2-2-2- ماهیت سرمایه اجتماعی |
3-2-2-انواع سرمایه اجتماعی |
1-3-2-2- سرمایه اجتماعی رسمی و غیر رسمی |
2-3-2-2- سرمایه اجتماعی متراکم و غیر متراکم |
3-3-2-2- سرمایه اجتماعی درون نگر و برون نگر |
4-3-2-2- سرمایه اجتماعی گسسته و پیوسته |
5-3-2-2- سرمایه اجتماعی زنجیره ای |
4-2-2- سطوح خرد و کلان سرمایه اجتماعی
5-2-2- مؤلفه های سرمایه اجتماعی
6-2-2- منابع سازنده سرمایه اجتماعی 7-2-2-قالب و ظرف شکل گیری سرمایه اجتماعی 8-2-2-نتایج و آثار وجود سرمایه اجتماعی 1-8-2-2-اثرات مثبت سرمایه اجتماعی 2-8-2-2- اثرات منفی سرمایه اجتماعی 9-2-2- نظریه های سرمایه اجتماعی 1-9-2-2- نظریه سرمایه اجتماعی جیمز کلمن 2-9-2-2- نظریه بوردیو 3-9-2-2- نظریه رابرت دی پوتنام
|
3-2-بخش دوم: توسعه پایدار گردشگری |
1-3-2-ابعاد توسعه پایدار 2-3-2- اصول گردشگری پایدار |
3-3-2-ابعاد گردشگری پایدار 4-2- بخش سوم : رابطه توسعه پایدار گردشگری و سرمایه اجتماعی 5-2- پیشینه تحقیق |