دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 37 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 126 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 33 |
فصل دوم پایان نامه فصل ادبیات پژوهش است، دراین فصل پایان نامه به سابقه تاریخی، مبانی نظری و پیشینه پژوهش پرداخته می شود که نیاز به صرف وقت زیاد و کار بیشتر دارد. و جمع آوری یک سری مقاله که در باره موضوع مورد پژوهش ما باشد چه پایان نامه نویسی یا حتی نوشتن مقالات ISI (که بخش ادبیات پژوهش یک بخش مهم و اساسی آن است) کار بسیار وقت گیر و پر هزینه ای است. مطالب ارائه شده در بخش ادبیات پژوهش همه باید استناد داشته باشد و معمولا از گذشته دور و نزدیک شروع و به آینده می رسد؛ که در این بخش باید با رفرنس دادن به مقالات معتبر، اعتبار کار پژوهشی را بالا برد. مبانی و یا چارچوب نظری باید به مفاهیم و متغیرها و ارتباط مشترک آنها با هم بپردازد که این بسیار مهم است.
فصل دوم این پایان نامه عالی رشته مدیریت با موضوع شناسایی و استخراج تاثیر ابعاد مختلف مدیریت کیفیت جامع بر توانمندی شرکت در سفارشیسازی انبوه ؛ با فرمت word و قابلیت ویرایش به صورت کامل و بدون کم و کاست( هم در مورد TQM و هم سفارشی سازی ) در 33 صفحه مطلب با ارزش و 10 صفحه رفرنس کامل، در اختیار شما قرار میگیرد. این فایل طوری تهیه شده که دارای فهرست و رفرنس بوده و دانشجویان در خصوص ارایه آن مشکلی نخواهند داشت. در واقع، هدف از در اختیار گذاشتن ادبیات تحقیق فصل دوم پایان نامه این است که دیگر دانشجویان و محققین گرامی می توانند از این فایل در ادبیات پژوهش پایان نامه خود یا جهت تهیه مقالات علمی پژوهشی و علمی ترویجی خود استفاده نمایند تا فرایند تحقیق آنان کاهش یابد. در واقع با دسترسی به فایل مذکور میتوانید بخش بزرگی از زمان و هزینه تحقیق را کاهش دهید.
فهرست مطالب به این شرح است:
2-1 مقدمه. 15
2-2 مدیریت کیفیت جامع. 15
2-3 فلسفه مدیریت کیفیت جامع. 16
2-4 تاریخچه مدیریت کیفیت جامع در ژاپن.. 16
2-5 دیدگاه جوران در باب مدیریت فرآیندها 18
برنامهریزی کیفی.. 18
کنترل کیفی.. 18
بهبود کیفی.. 19
2-6 کیفیت از منظر دمینگ... 19
1-2-6 الزامات مدل دمینگ... 20
2-2-6 اصول چهارده گانه دمینگ... 21
3-2-6 چرخه کیفیت.. 23
2-7 مشخصات کیفیت از دیدگاه مشتری.. 24
2-8 فاکتورهای مدیریت کیفیت جامع. 25
2-9 چابکی، پارادایم قبل از سفارشیسازی انبوه 29
2-10 تعاریف سفارشیسازی انبوه 30
2-11 قابلیت سفارشیسازی انبوه 36
2-12 ارتباط میان توانایی سفارشیسازی انبوه و مدیریت کیفیت جامع. 38
1-2-12 تئوری بازار محوری و تمرکز بر مشتری.. 39
2-2-12 تئوری مدیریت عملیات و بهبود مستمر. 39
2-13 پیشینه تحقیق. 41
2-14 نتیجهگیری: 43
جدول 2-2 . متغیرهای تحقیق. 44