فایل فردا

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

فایل فردا

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

سوالات و پاسخنامه آزمون مشاوران رشته آموزش مشاوره و مدیریت

مفتخر هستیم که اطمینان خاطر نهایی رو به شما بدهیم و اعلام نماییم که تا زمان روئیت نام خود در لیست فبولی آزمون نصر با همه توان همراهتان بوده و خواهیم بود و با اعتماد به نفس اعلام سربلندی میکنیم و تا کنون حتی یک نفر نیست که با در اختیار داشتن منابع ما با سربلندی تمام به موفقیت نرسیده باشد و نخواهد بود انشاالله
دسته بندی فناوری اطلاعات
بازدید ها 0
فرمت فایل rar
حجم فایل 18972 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 222
سوالات و پاسخنامه آزمون مشاوران رشته آموزش مشاوره و مدیریت

فروشنده فایل

کد کاربری 1476
کاربر

آزمون مشاوران نظام صنفی 100 درصد قبولی با دریافت مجموعه آزمون نصر احراز صلاحیت رتبه3 (راهنما و مزایا )

پکیج نمونه سوالات و پاسخنامه آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با تضمین 100درصد قبولی در رشته مشاوره و مدیریتپاسخنامه نسخه اول(مکمل نسخه دوم)آزمون مشاوران نظام صنفی 100 درصد قبولی با دریافت مجموعه آزمون نصر احراز صلاحیت رتبه3 (آزمون شبکه و اینترنت)

در آزمون سال گذشته 100 درصد افرادی که از منابع ویژه ما استفاده کردند با رتبه ممتاز قبول شدند.

و مفتخر هستیم که اطمینان خاطر نهایی رو به شما بدهیم و اعلام نماییم که تا زمان روئیت نام خود در لیست فبولی آزمون نصر با همه توان همراهتان بوده و خواهیم بود و با اعتماد به نفس اعلام سربلندی میکنیم و تا کنون حتی یک نفر نیست که با در اختیار داشتن منابع ما با سربلندی تمام به موفقیت نرسیده باشد و نخواهد بود انشاالله.

پاسخنامه آزمون مشاوران نظام صنفی 100 درصد قبولی با دریافت مجموعه آزمون نصر احراز صلاحیت رتبه3 (بخش شبکه ضمنا جهت خرید پاسخنامه سوالات به mastanehonline.ir مراجعه نمایید.) ...

نمونه سوالات آزمون مشاوران حقیقی سازمان نصر با جواب و پاسخنامه
مشاوران حقیقی نصر
آزمون مشاوران نصر کشور سال 1396
آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور سال 1396
دانلود نمونه سوالات آزمون مشاوران سازمان نصر با پاسخ و جواب
آزمون مشاوران رشته نرم افزار
رشته سخت افزار و زیرساخت آزمون مشاوران نصر
آزمون مشاوران رشته اینترنت و شبکه
رشته مدیریت و مشاوره آزمون نظام صنفی رایانه ای کشور

نمونه سوالات آزمون مشاوران حقیقی سازمان نصر با جواب و پاسخنامه

مشاوران حقیقی نصر

آزمون مشاوران نصر کشور سال 1396

آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور سال 1396

دانلود نمونه سوالات آزمون مشاوران سازمان نصر با پاسخ و جواب

آزمون مشاوران رشته نرم افزاررشته سخت افزار و زیرساخت

آزمون مشاوران نصرآزمون مشاوران رشته اینترنت و شبکه

رشته مدیریت و مشاوره آزمون نظام صنفی رایانه ای کشور

آزمون مشاوران نصرآزمون مشاوران رشته مشاوره و مدیریت

آزمون مشاوران نصرآزمون مشاوران رشته عمومی


تحقیق تعارض دادگاهها در دعوای توقف شرکت های چند ملیتی

دانلود تحقیق جامع و کامل با عنوان تعارض دادگاهها در دعوای توقف شرکت های چند ملیتی در حجم 34 صفحه با فرمت word ویژه ارائه تحقیق رشته حقوق
دسته بندی فقه و حقوق اسلامی
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 280 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 34
تحقیق تعارض دادگاهها در دعوای توقف شرکت های چند ملیتی

فروشنده فایل

کد کاربری 274
کاربر

عنوان: تحقیق تعارض دادگاهها در دعوای توقف شرکت های چند ملیتی

دسته: حقوق

فرمت: word (قابل ویرایش)

تعداد صفحات: 34 صفحه

این فایل شامل تحقیق جامع و کاملی با عنوان " تعارض دادگاهها در دعوای توقف شرکت های چند ملیتی " می باشد که در حجم 34 صفحه با فرمت ورد تهیه شده است که میتواند به عنوان کار تحقیقی رشته حقوق مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

چکیده:

مقدمه

تقدم حل تعارض دادگاهها بر تعارض قوانین

نظریه وحدت و عمومیت توقف

نظریه تعدد و سرزمینی بودن توقف

رد دلایل طرفداران وحدت وعمومیت توقف

دلایل اثباتی نظریه تعدد سرزمینی بودن توقف

حقوق موضوعه

حقوق قراردادی

رسیدگی به ماهیت دعوا

صدور حکم اجرایی

نتیجه گیری

منابع

تحقیق تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


تحقیق دفاتر اسناد رسمی و وظایف آنان

دانلود تحقیق جامع و کامل با عنوان دفاتر اسناد رسمی و وظایف آنان در حجم 26 صفحه با فرمت word ویژه ارائه تحقیق رشته حقوق
دسته بندی فقه و حقوق اسلامی
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 228 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26
تحقیق دفاتر اسناد رسمی و وظایف آنان

فروشنده فایل

کد کاربری 274
کاربر

عنوان: تحقیق دفاتر اسناد رسمی و وظایف آنان
دسته: حقوق

فرمت: word (قابل ویرایش)

تعداد صفحات: 26 صفحه

این فایل شامل تحقیق جامع و کاملی با عنوان " دفاتر اسناد رسمی و وظایف آنان " می باشد که در حجم 26 صفحه با فرمت ورد تهیه شده است که میتواند به عنوان کار تحقیقی رشته حقوق مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

کلیات

تعریف دفتر اسناد رسمی

انتخاب سر دفتر و وظایف سردفتر

انتخاب دفتریار و وظایف دفتریار

ثبت اسناد مطابق مقررات قانون و تنظیم اسناد غیر منقول

نحوه تنظیم اسناد منقول در دفاتر اسناد رسمی

صلاحیت دفاتر اسناد رسمی برای تنظیم اسناد نقل و انتقال اتومبیل

تصدیق صحت امضاء ( گواهی امضاء(

تعریف گواهی امضاء

چگونگی انجام گواهی امضاء در دفترخانه

گواهی امضاء اشخاص بی سواد

حق التحریر و حق الثبت گواهی امضاء

تعریف رونوشت

فتوکپی به جای رونوشت

گواهی مطابقت با اصل رونوشت با تصویر اسناد پیوست داد خواست

برابر با اصل نمودن در دفاتر اسناد رسمی

نتیجه گیری

منابع

تحقیق تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


تحقیق مبانی حقوقی شرکتهای فراملی

دانلود تحقیق جامع و کامل با عنوان مبانی حقوقی شرکتهای فراملی در حجم 55 صفحه با فرمت word ویژه ارائه تحقیق رشته حقوق
دسته بندی فقه و حقوق اسلامی
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 383 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 55
تحقیق مبانی حقوقی شرکتهای فراملی

فروشنده فایل

کد کاربری 274
کاربر

عنوان: تحقیق مبانی حقوقی شرکتهای فراملی

دسته: حقوق

فرمت: word (قابل ویرایش)

تعداد صفحات: 55 صفحه

این فایل شامل تحقیق جامع و کاملی با عنوان " مبانی حقوقی شرکتهای فراملی " می باشد که در حجم 55 صفحه با فرمت ورد تهیه شده است که میتواند به عنوان کار تحقیقی رشته حقوق مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

تاریخچه پیدایش شرکتهای فراملی

محور وحدت در عملکرد فراملی ها

نظریه حقوقی حاکم بر شرکت های فراملی در عرصه حقوق بین المللی

ماهیت شرکتهای فراملی

شخصیت حقوقی شرکتهای فراملی

حقوق بین الملل سرمایه گذاری خارجی

محورهای اصلی نظام حقوق بین الملل سرمایه گذاری خارجی

مالکیت خصوصی و جایگاه آن در نظام حقوق بین الملل سرمایه گذاری

شرکتهای فراملی، حقوق بین الملل سرمایه گذاری خارجی و حقوق بین الملل محیط زیست

شرکتهای فراملی، حقوق بین الملل سرمایه گذاری خارجی و حقوق بشر

شرکت های فراملی، حقوق بین الملل سرمایه گذاری خارجی و حق بر توسعه

شرکتهای فراملی و تجارت آزاد

شرکتهای فراملی و نظریه مسئولیت اجتماعی

اعمال صلاحیت های فراملی مقرراتی برای تضمین تبعیت از حقوق بشر

شرکتهای فراملی و کد رفتاری

شرکتهای فراملی و حقوق بین المللی کار

حقوق کار در عرصه بین الملل

استانداردهای حقوق کار و تجارت آزاد

دستور العمل های رفتاری و استانداردهای حقوق کار

منابع

تحقیق تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


دانلود فایل ورد Word پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

عنوان کامل مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) دسته مدیریت فرمت فایل WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات پروژه ۶٧ ______________________________________________________ بخشی از مقدمه اخیرا مسائل مربوط به آینده بازاریابی مخصوصا این مساله که آیا بازاریابی سنتی مناسب شرایط غالب قرن حاضر است یا خیر، توجه بسیاری از محققان را به خود جلب کرده است هرچند د
دسته بندی آزمون ارشد
بازدید ها 0
فرمت فایل doc
حجم فایل 256 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 67
دانلود فایل ورد Word پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

فروشنده فایل

کد کاربری 1263
کاربر
عنوان کامل: مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )
دسته: مدیریت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: ۶٧
______________________________________________________

بخشی از مقدمه:

اخیرا مسائل مربوط به آینده بازاریابی مخصوصا این مساله که آیا بازاریابی سنتی مناسب شرایط غالب قرن حاضر است یا خیر، توجه بسیاری از محققان را به خود جلب کرده است. هرچند در مورد به‌کار گیری اصل اساسی و اولیه بازاریابی یعنی برآوردن نیازهای مشتریان اجماع نظر وجود دارد، اما بحث بر سر این است که محیط کنونی بازار با تغییرات بنیادی نسبت به دهه ۶٠ میلادی تغییر در روشهای اجرای اصول را ضروری می سازد.
در دنیای امروز بایستی از بازارهای بالغ و به حد کمال رسیده ای سخن گفت که ویژگیهای متفاوتی نسبت به گذشته دارند و از مهمترین ویژگیهای آنها می توان به مهارت و قدرت مشتری و کاهش تاثیر تبلیغات بر وی اشاره نمود. امروزه عرضه کنندگان در بازار کالاهای صنعتی و مصرفی با مشتریانی مواجه اند که تقاضاهای نامحدودی دارند اما کمتر تحت تاثیر ابزار های سنتی بازاریابی قرار می گیرند. از سوی دیگر محصولات بازار از دید مشتری تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند چنان‌که نام تجاری محصول مورد نظر مشتری در دسترس وی نباشد به راحتی «برند» دیگری را جایگزین آن می کند و این نشاندهنده کاهش وفاداری مشتریان است. رقابت قیمتی نیز معنی سابق را از دست داده است و سازمانهای بازار گرا و مشتری مدار به جای رقابت بر سر قیمت به حفظ و ارتقای وفاداری مشتری به عنوان ابزاری جدید در بازاریابی می اندیشند.
در مفهوم بازاریابی اعتقاد بر این است که نیل به اهداف سازمانی بستگی تام به تعریف و تعیین نیازها و خواسته های بازار های هدف و تأمین رضایت مشتری به نحوی مطلوب‌تر و مؤثرتر از رقبا دارد .در دنیای رقابتهای فزاینده امروز، شرکتهایی موفق خواهند بود که رضایت مشتریان خود را بیشتر تأمین کنند. شرکتهایی که صرفا به دنبال فروش کوتاه مدت نبوده و کسب رضایت بلندمدت مشتری را از طریق ارائه کالاها و خدمات همراه با ارزش برتر و متمایز وجهه همت خود قرار دهند.
در این بازار فوق العاده پویا مشتری از سازمان انتظار دارد که بیشترین ارزشها را با مناسب‌ترین قیمت عرضه کند و سازمانها نیز مدام به دنبال روشهای جدید و ایجاد نوآوری در خلق و ارائه ارزش هستند و حتی از ارزش مشتری تحت عنوان « منبع آتی مزیت رقابتی » خویش نام می برند.

فصل اول : مدیریت ارتباط با مشتری CRM

1-1مقدمه

1-2 ارزش

1-3 ارزش از دیدگاه مشتری

1-4 گروههای ارزش

1-5 مدل های ارزش از دید مشتری

* مدل ابعاد کلیدی ارزش از دید مشتری

فصل دوم :چارچوب های سنجش CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)

2-1 مخاطبان هدف

2-2 چشم انداز CRM

▪ شبکه های اطلاعاتی

2-3 هدف از سنجش CRM

2-4 پیچیدگی CRM

فصل سوم : بررسی روشهای اندازه گیری رضایت مشتری

3-1 مشتری

3-2 مشتری درون سازمانی

3-3 رویکردهای شناخت نیازهای مشتری برون سازمانی

3-4 حمایت از مشتری

3-5 ایجاد ارزش افزوده از طریق حمایت از مشتری

3-6 اهمیت روز افزون حمایت از مشتری

3-7 نقش رقابت در جذب مشتری

3-8 روشهای جذب مشتری

3-9 ضرورت ایجاد بازخورد از مشتری

3-10 انواع برخورد با مشتری

3-11 نقش کارکنان در رضایت مشتری

3-12 نتیجه

فصل چهارم : ویژگی‌های مشتری‌های امروزی

4-1 بازارها چگونه کار می‌کنند؟

4-2 سه گزینه

4-3 استفاده از شیوه‌های علمی برای فروش و عرضه کالا یا خدمات

4-4 چند نکته درباره‌ی نحوه برخورد با مشتریان ناراضی

4-5 نتیجه

فصل پنجم : ایجاد وفاداری در مشتریان

5-1 تعریف وفاداری

5-2 اندازه گیریهای بحرانی

5-3 چهار وضعیت اصلی در روابط مشتری

5-4 نتیجه گیری

فصل ششم :جستجو و یافتن مشتری مهمترین کلید فروش موفق

6-1 رقابت برای فروش بهتر

6-2 واقعیتهای جدید درباره فروش

6-3 جستجو و یافتن مشتری – کلید فروش موفق

6-4 برقراری ارتباط در فروش

6-5 مثلث طلائی فروش

6-6 قطعی ساختن و تکمیل فرایند فروش

6-7 هفت راز فروش موفق

6-8 بازگشت به اصول اولیه

6-9 اهدافتان واضح و روشن باشند

6-10 تمرکز بر فروش

6-11 تمرکز بر اولویتهای اصلی

6-12 آمادگی برای تغییر سریع

6-13 هفت قانون برای موفقیت در قرن بیست و یکم

منابع