فایل فردا

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

فایل فردا

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

نرم افزار خیاطی راحت ورژن 9.00

ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار خیاطی راحت ورژن 9 به شرح زیر می باشد ویژگی های جدید * رفع تمام باگ های موجود در ورژن 8 * افزایش سرعت و کارایی *امکان ثبت نمونه کار ها انجام شده یا درحال اقدام *گزارش گیری های دقیق *پشتیبانی هر لحظه *ثبت نمونه پارچه *امکان تعریف لوگو سایز رسید اطلاعات شرکت یا فروشگاه و
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 5
فرمت فایل zip
حجم فایل 7532 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
نرم افزار خیاطی راحت ورژن 9.00

فروشنده فایل

کد کاربری 2046
کاربر

ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار خیاطی راحت ورژن 9 به شرح زیر می باشد :


ویژگی های جدید:


* رفع تمام باگ های موجود در ورژن 8
* افزایش سرعت و کارایی
*امکان ثبت نمونه کار ها انجام شده یا درحال اقدام
*گزارش گیری های دقیق
*پشتیبانی هر لحظه
*ثبت نمونه پارچه
*امکان تعریف لوگو سایز رسید اطلاعات شرکت یا فروشگاه
و...


سایر قابلیت ها به شرح زیر است

1-قابلیت استفاده در خیاطی های مردانه و زنانه
2-قابلیت تعریف ویرایش حذف چاپ و جستجو مشتریان
3-قابلیت تعریف ویرایش حذف چاپ و جستجو اندازه لباس های مشتریان
4-قابلیت تعریف انواع مدل لباس هم زنانه هم مردانه
5-قابلیت تعریف هزینه های دوخت هر لباس
6-قابلیت تعریف ویرایش حذف چاپ و جستجو پرسنل کارمندان کارگران
7- بخش تعیین سطوح دسترسی برای کاربرانی که از برنامه استفاده می کنند غیرفعال و یا فعال کردن بخشی از برنامه برای کاربر خاص (مثل مدیر-حسابدار و...)
8-قابلیت تعریف ویرایش حذف هزینه های موجود
9-تعریف موجودی نقدی و چکی اول دوره صندوق
10- ثبت اطلاعات شرکت و چاپ در سربرگ ها
11-امکان طراحی رسیدهای چاپی توسط خود کاربر
12-ثبت فیش حقوقی با امکانات فیش حقوقی دوره ای( ماهیانه هفتگی روزانه) و فیش حقوقی کارکرد ( برحسب تعداد دوخت از مدل خاص در سفارش خاص
13-حذف و یا چاپ فیش حقوقی مربوطه
14-قسمت سفارش گیری امکانات زیر را دارا می باشد
الف ) ثبت سفارش
ب ) حذف سفارش
ج ) چاپ سفارش
د )چاپ مجدد سفارش
ه ) تعیین تاریخ سفارش گیری
و ) تعیین تاریخ پرو
ز ) تعیین تاریخ تحویل
15)ثبت نمونه پارچه برای هر لباس در قسمت سفارش گیری
16)امکان انتخاب چاپ و یا عدم چاپ تاریخ های سفارش پرو و تحویل در رسید سفارش
17)قسمت تعیین وضعیت سفارشات تغییر وضعیت قبلی لباس ها به وضعی فعلی ( آماده نشده ، پرو شده ، آماده شده ، تحویل داده شده)
18)ثبت حذف و چاپ اسناد دریافتی از مشتری (نقدی و چک)
19) ثبت حذف و چاپ اسناد پرداختی به مشتری (نقدی و چک)
20)ثبت حذف و چاپ اسناد پرداختی به پرسنل( نقدی و چک)
21)ثبت و حذف اسناد پرداختی برای هزینه ها(نقدی و چک)
22)امکان مشاهده عکس پارچه هایی که برای هر لباس سفارش گرفته شده
23)گزارش لیست مشتریان
24)گزارش اندازه هر مشتری
25)گزارش سفارشات هر مشتری
26)گزارش مانده حساب هر مشتری
27)گزارش صورت حساب هر مشتری به صورت خلاصه و تفضیلی
28)گزارش لیست پرسنل
29)گزارش مانده حساب پرسنل
30)گزارش صورت حساب هر پرسنل به صورت خلاصه و تفضیلی
31) گزارش کلی از وضعیت سفارشات و جستجو در آنها
32)گزارش از صورت وضعیت هزینه ها نمایش پرداختی ها برای تک تک هزینه ها
33)گزارش موجودی نقدی
34)گزارش موجودی چک
35)گزارش کل سفارشات گرفته شده
36)گزارش کل تعداد سفارشات آماده نشده
37)گزارش کل تعداد سفارشات پرو شده
38)گزارش کل تعداد سفارشات آماده شده
39) گزارش کل تعداد سفارشات تحویل داده شده
40)گزارش کل تعداد لباس های سفارش گرفته شده
41)گزارش کل مبلغ سفارشات
42) گزارش سفارشات روزانه به تفکیک هر مشتری
43)گزاراش سفارشت دوره ای (ماهیانه هفتگی و روزانه) به تفکیک هر مشتری
44)ساخت برنامه برپایه معماری سه لایه
45)اضافه شدن ذکر ایام هفته
46)رفع مشکلات سایر ورژن ها
47)افزایش سرعت برنامه
48)ثبت رد پای کارمندان در برنامه جهت شفاف شدن عملیات ثبت شده در سیستم
49)قابلیت پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات
50)تغییر پس زمینه برنامه
51)تغییر محل منوهای برنامه
و...
52)نصب بسیار راحت
53)کار بسیار آسان
54)آموزش کاربر جهت استفاده از برنامه در صورت نیاز
55) نرم افزار دارای پشتیبانی رایگان می باشد

بعد از خرید میتونید برای پشتیبانی تماس بگیرید به صورت غیرحضوری براتون نصب میکنیم که حتما باید تیم ویو و اینترنت داشته باشین


پاورپوینت بررسی پارادایم ها و مکاتب مدیریت استراتژیک

پاورپوینت بررسی پارادایم ها و مکاتب مدیریت استراتژیک در 19 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 2
فرمت فایل pptx
حجم فایل 776 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19
پاورپوینت بررسی پارادایم ها و مکاتب مدیریت استراتژیک

فروشنده فایل

کد کاربری 10255
کاربر

پاورپوینت بررسی پارادایم ها و مکاتب مدیریت استراتژیک در 19 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




فهرست مطالب :



مقدمه

تعاریف پارادایم از دیدگاه صاحب نظران علم مدیریت

کارکرد پارادایم

انتقال پارادایم

رابطه پارادایم و استراتژی

پارادایم ها در سازمان

پارادایم ها و مکاتب شکل گیری استراتژی و مدیریت استراتژیک

پارادایم تجویزی (پیش تدبیری)

نمونه هایی از تعاریف استراتژیک متاثر از پارادایم تجویزی

ویژگی های مکاتب تجویزی

پارادایم توصیفی (تجربی –انطباقی )

تعاریف مدیریت استراتژیک متاثر از مکتب توصیفی

ویژگی های پارادایم توصیفی

پارادایم ترکیبی (تلفیقی)

مقایسه پارادایم ها

منابع

پاورپوینت تهیه شده کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.



پاورپوینت بررسی هدفگذاری در مدیریت استراتژیک

پاورپوینت بررسی هدفگذاری در مدیریت استراتژیک در 29 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 2
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1898 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29
پاورپوینت بررسی هدفگذاری در مدیریت استراتژیک

فروشنده فایل

کد کاربری 10255
کاربر

پاورپوینت بررسی هدفگذاری در مدیریت استراتژیک در 29 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




فهرست مطالب :



انواع هدف

فرآیند هدفگذاری

ویژگیهای هدفگذاری خوب

محاسن و مزایای هدفگذاری

چگونگی هدفگذاری و رسیدن به آن

هفت نکته درباره هدفگذاری و برنامه ریزی

ماهیت هدفهای سازمانی

مدیریت بر مبنای هدف

مراحل مدیریت بر مبنای هدف

عوامل مهم در اجرای مدیریت بر مبنای هدف و نتیجه در کل سازمان

چگونگی ارائه مدیریت بر مبنای هدف و نتیجه در سازمان

مدیریت غیر مبتنی بر هدف

پاورپوینت تهیه شده کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند در 56 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
دسته بندی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت
بازدید ها 7
فرمت فایل docx
حجم فایل 176 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 56
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند

فروشنده فایل

کد کاربری 14465
کاربر

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند در 56 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



بخشی از متن

یکی از ویژگی­های اغلب بازارهای امروز، رقابتی شدن فزاینده آن­ها است. این رقابتی شدن به معنی نیاز به داشتن مزیت رقابتی قابل توجه است که سبب بقای شرکت در بازار می­شود و دستیابی به چنین مزیت رقابتی نیز بدون وجود دانش مناسب و پیاده سازی استراتژی­ها و به کارگیری روش­های بازایابی مؤثر و کارا ممکن نیست به طور طبیعی در چنین شرایطی روش­های بازاریابی سنتی برای دست­یابی به مزیت­های رقابتی و حفظ آن­ها کافی نیستند و روش­های نوین بازاریابی مورد نیاز هستند. با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند ضمن ایجاد رابطه بلند مدت با مشتری، می­توان فعالیت­هایی را که از دید مشتری مهم و ارزش­زا می­باشند را شناسایی، تقویت و بهبود بخشید و مشتریان بیشتری را جذب و به سازمان وفادار ساخت. بدین ترتیب سازمان­ها ضمن بهره برداری از مزایای وفاداری مشتری می­توانند موقعیت خود را در این بازار رقابتی بهبود بخشند (جلالی گرگان و مهرانی، 58:1392).

بخشی از پیشینه تحقیق

حقگو(1394)، دانشجوی کارشناسی ارشد درپژوهشی به بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند در تبلیغات دهان به دهان ازطریق کیفیت ارتباط در میان مشتریان بانک مسکن پرداخته است. هدف اصلی پژوهش حاضر، بررسی تاثیر مشتری گرائی، رابطه گرائی، تعامل و ویژگی های کارکنان بر کیفیت ارتباط و در نتیجه تبلیغات دهان به دهان می باشد. ابزار جمع آوری داده ها نیز پرسشنامه ای شامل 27 گویه می­باشد. به منظور بررسی روابط ساختاری از الگوی مدل یابی معادلات ساختاری با تاکید بر روش بیشینه درست نمائی بهره گرفته شده است. نتایج نشان داد که مشتری گرایی، رابطه گرایی، تعامل و ویژگی های کارکنان تاثیر مثبتی بر کیفیت رابطه دارند. همچنین مشخص شد کیفیت رابطه تاثیر مثبتی بر تبلیغات دهان به دهان دارد.


فهرست مطالب

2-1 مقدمه

2-2-1تعریف مشتری

2-2-2اهمیت مشتری

2-2-3 تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه مند

2-2-4 اهمیت بازاریابی رابطه مند

2-2-5 مدلهای بازاریابی رابطه مند

2-2-6 ابعاد بازاریابی رابطه مند

2-2-7 بازاریابی رابطه مند در سطح جهانی

2-2-8 تعاریف و مفاهیم ارتباطات دهان به دهان

2-2-9 انواع ارتباطات

2-2-10 اهمیت ارتباطات دهان به دهان

2-2-11 انواع و سطوح ارتباطات دهان به دهان

2-2-12 روشهای بهبود ارتباطات دهان به دهان

2-2-13 عوامل موثر بر ارتباطات دهان به دهان و آثار آن

2-2-14 کیفیت رابطه با مشتری

2-2-15 اعتماد مشتری

2-2-16 تعهد مشتریان

2-2-17 رضایت مشتریان

2-2-18 اهمیت رضایت مشتری

2-2-19 تعاریف رضایت مشتری

2-2-20 مزایای رضایت مشتری

2-2-21 وفاداری مشتریان

2-2-22 مشتری وفادار

2-2-23 مزایای وفاداری مشتری

2-3 پیشینه تحقیق

2-3-1 پیشینه داخلی

2-3-2 پیشینه خارجی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار مصرف کننده

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار مصرف کننده در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
دسته بندی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت
بازدید ها 4
فرمت فایل doc
حجم فایل 67 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16
مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار مصرف کننده

فروشنده فایل

کد کاربری 14465
کاربر

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار مصرف کننده در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



بخشی از متن

رفتار مصرف کننده موضوعی جدید در حوزه بازاریابی است .به طوری که اولین کتاب های منتشر شده در این زمینه به قبل از سال1968 نمی رسد . اغلب دانشگاه ها تا قبل از سال 1970 تلاشی در این زمینه انجام ندادند ، اما این موضوع در سالهای اخیر رشد چشمگیری داشته، به گونه ای که گروه ویژه ای از محققان درباره رفتار مصرف کننده در سال 1970 تشکیل شد و در سال 1990 این گروه 1500عضو از 30 کشور جهان داشت .

این نگرش عبارت است از ساماندهی بلندمدت فرآیندهای انگیزشی، احساسی، ادراکی، و شناختی با توجه به برخی جنبه های محیطی که فرد در آن قرار گرفته است. بر همین اساس، نگرش یک فرد بیانگر شیوه تفکر، احساس و واکنش هایی است که نسبت به محیط اطراف خود(مثلاً نسبت به خودروی مورد علاقه اش) دارد. درمورد تعریف نگرش، موارد گوناگونی مطرح شده است. در هریک از این تعریف ها به نوعی به ارتباط نزدیک آن با رفتار افراد و در کتاب های مدیریتی به ارتباط تنگاتنگ با رفتار مصرف کننده اشاره می شود.به طور مثال، هاثورن این نگرش را میزان شدت احساساتی که فرد درمورد یک محرک دارد، تعریف می کند. دیگر تعاریف نیز از دسته بندی اشیا در طیف های ارزیابی بحث کرده اند. در راستای بررسی رفتار مصرف کننده، می توان گفت تمایل ارزیاب گرایانه یک مصرف کننده در جهت یا مخالف جهت هر عنصر محدوده بازار، نگرش او را تشکیل می دهد. نگرش ها به واسطه عواملی مانند عوامل درونی و شخصیتی مانند باور و تمایلات فردی آن ها سرچشمه گرفته و گاهی از عوامل بیرونی مثل درآمد، تأثیرگذاران خارجی و عوامل اقتصادی متأثر می شود. صاحب نظران تأثیر عوامل درونی و بیرونی بر خواسته های مشتر یها را بسیار با اهمیت تلقی کرده و معتقدند یک فرد برای هر نوع خرید باید با انجام یک سری فرآیند های ذهنی به خرید مبادرت کند(صمدی، 1382). از نقطه نظر تاریخی دو گرایش عمده در مطالعه نگرش ها وجود داشته است. گرایش اول به دیدگاه سه بُعدی و در گرایش دوم نگرش به عنوان یک ساختارمجرد احساسی در نظر گرفته شده است. در گرایش اول که مبنای نظری این پژوهش را تعیین می کند، ابعاد نگرش شامل عنصر شناختی، عنصر احساسی و عنصر رفتاری است.عنصر شناختی از باورها و دانش مصرف کننده نسبت به یک شئ تشکیل شده است. درمورد هر شئ باورها و و اعتقادهایی وجود دارد که هرکدام منعکس کننده دانش فرد درمورد ویژگی های کالا است. مصرف کننده با استفاده از باورهای خود، کالا یا خدمات را ارزیابی می کند. عنصر دوم، واکنش های احساسی درمورد یک کالا است که بُعد عاطفی نگرش نامیده می شود. با ابراز احساسات یک فرد نسبت به یک کالا و مثبت و یا منفی نگریستن به آن، درواقع ارزشیابی عاطفی خود را برای توصیف کالا اعلام کرده است. در عنصر سوم نیز فرد همان گونه که فکر می کند و تمایل دارد، تصمیم ها و تمایلات خود را عملی می کند.

اندیشمندان تأثیر هر سه عنصر را به طور همزمان در خرید یک کالا توسط مشتری مهم تلقی کرده و نگرش افراد را متشکل از درجات کم یا زیاد این سه بُعد می دانند.هاوکینزمعتقد است سه بعد نگرش، تحت تأثیر هفت عامل انگیزه، توانایی، مقایسه،اطلاعات، تأثیر گروه بر تصمیم، زمان خرید و دشواری سنجش قرار می گیرند. وی بیان می کندکه ممکن است یک فرد نتواند بر اثر این عوامل، میان ابعاد نگرش هماهنگی ایجاد کند. موارد ذکرشده اهمیت ابعاد نگرش و تأثیر آن بر خرید را بررسی می کند(هاوکینز، 2007) در ادامه تأثیر کارکردهای نگرش بر خرید مشتریان بررسی می شود. مطالعات گوناگون برای این نگرش چهار کارکرد معرفی کرده اند. این کارکردها شامل کارکردهای دانشی، ارزشی، انتفاعی و تدافعی است. محققان معتقدند یک مصرف کننده با ساخت دهی باورهایش درمورد یک محصول به آن واکنش نشان می دهد.

رفتار مصرف کننده فعالیتهای ذهنی، احساسی و فیزیکی ای را که افراد هنگام انتخاب، خرید ، استفاده و دور انداختن محصولات و خدماتی که برای ارضای نیازها و خواسته هایشان به کار می گیرند راشامل می شود( ویلکه، 2000: 234).


بخشی از پیشینه تحقیق

شعبان اللهی وحمدان و حسن زاده(2009)، در تحقیقی با عنوان بررسی رابطه تجارت الکترونیکی و رفتار خرید مشتری به این نتیجه رسیدند. در بازار اینترنتی نسبت به بازار سنتی این چالش وجود دارد که سازمان تجاری با رقبای بیشتری مواجه است و وفاداری مشتریان کم تر است. لذا در تجارت الکترونیکی، جذب،کسب اعتماد، رضایت و حفظ مشتریان برای سازمان تجاری مسأله ای مهم و دشوار است. نتیجه پژوهش حاکی است که اعتماد، وفاداری و رضایت در تعامل با هم بر افزایش خرید الکترونیکی تأثیرگذارند اما میزان و نحوه تأثیرگذاری و تعامل آن ها در کشورهای مختلف تفاوت دارد.


فهرست مطالب

تعریف رفتار مصرف کننده

مفاهیم کلیدی رفتار مصرف کننده

مدل نیکوزیا

مدل هوارد - شث

مدل پردازش اطلاعات بتمن درمورد انتخاب کالا توسط مصرف کنندگان

مدل کاتلر برای رفتار خرید مشتری

فرآیند تصمیم گیری مشتری در خرید

چهارچوب نظری

پیشینه تحقیق

پیشینه تحقیقات انجام شده در داخل کشور

پیشینه تحقیقات انجام شده در خارج از کشور

فهرست منابع