دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 14352 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 124 |
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 337 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 81 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
مقدمه. 12
2-1-بخش اول: مدیریت منابع انسانی.. 14
2-1-1- تعریف و مفهوم مدیریت منابع انسانی.. 15
2-1-2 - ظهور مدیریت استراتژیک منابع انسانی.. 16
2-1-3 -اهداف مدیریت منابع انسانی 18
2-1-3-1 -اهداف مدیریت منابع انسانی در رابطه با سازمان 19
2-1-3-2-اهداف مدیریت منابع انسانی در رابطه با سهامداران و سرمایه گذاران 19
2-1-3-3-اهداف مدیریت منابع انسانی در رابطه با مشتریان 20
2-1-3-4-اهداف مدیریت منابع انسانی در رابطه با کارکنان 20
2-1-4 -ارتباط مدیریت منابع انسانی و حسابداری منابع انسانی 20
2-1-5 - مدلها و چارچوبهای مطرح در حوزه مدیریت منابع انسانی و مدیریت استراتژیک منابع انسانی 21
2-2- بخش دوم : حسابداری منابع انسانی.. 33
2-2-1 تاریخچه حسابداری منابع انسانی.. 33
2-2-2- مفهوم حسابداری منابع انسانی.. 39
2-2-3- حسابداری منابع انسانی و هزینههای نیروی انسانی.. 42
2-2-3-1- هزینههای اولیه 42
2-2-3-2 -هزینههای جایگزینی.. 43
2-2-4- اهداف حسابداری منابع انسانی 45
2-2-5 - ویژگیهای حسابداری منابع انسانی 47
2-2-6 - نقش حسابداری منابع انسانی در سازمانها 48
2-2-7 - مدلهای اندازه گیری حسابداری منابع انسانی 51
2-2-8-کاربردهای حسابداری منابع انسانی.. 56
2-2-8-1 -کاربرد حسابداری منابع انسانی در فرایند مدیریت منابع انسانی.. 56
2-2-9 - دلایل توسعه حسابداری منابع انسانی 66
2-2-9-1 - سطح کلان. 66
2-2-9-2 – سطح خرد. 66
2-2-10- مزایای حسابداری منابع انسانی.. 67
2-2-11- نظریات محققان در زمینه حسابداری منابع انسانی 71
2-2-12- نیروی انسانی به عنوان دارایی 74
2-2-13- ساختار اقتصادی ایران. 77
2-2-14 - موانع استقرار حسابداری منابع انسانی.. 79
2-3- بخش سوم: پیشینه تحقیق. 82
2-3-1 - تحقیقات داخلی.. 82
2-3-2- تحقیقات خارج از ایران. 83
بخشی از منابع و مآخذ :
الف) منابع فارسی
1- ابطحی، سید حسن، 1375، مدیریت منابع انسانی، انتشارات پیام نور.
2- اریک، جی فلامهولتز، 1379، حسابداری منابع انسانی، ترجمه ی زهرا حسن قربان، مرکز انتشارات علمی.
3- اریک، جی فلامهولتز، 1379، حسابداری منابع انسانی، ترجمه ی زهرا حسن قربان، مرکز انتشارات علمی.
4- اعتمادی، حسین، شهریاری، محمد رحیم، 1375، بررسی تاثیر ارائه اطلاعات حسابداری منابع انسانی بر رفتار استفاده کنندگان اطلاعات حسابداری ایران، فصل نامه ی پژوهشی در بررسی های مالی، سال چهارم، شماره 16و 17.
5- اوسکاران،اوما، صایبی،محمد، شیرازی، 1384،روش های تحقیق در مدیریت، موسسه عالی آموزش وپژوهش مدیریت و برنامه ریزی،چاپ سوم،تهران.
6- بختیاری، پرویز، 1376، حسابداری منابع انسانی ابزاری جهت افزایش اثر بخشی مدیریت، مجله حسابدار، ماهنامه ی انجمن حسابداران ایران، شماره 22.
7- بشیرالبرداویل، سحر، 2012، بررسی کاربردحسابداری منابع انسانی درسازمانهای بزرگ نیمه دولتی درنوار غزه.
8- بلکویی، احمد،1372، تئوری حسابداری اجتماعی، تهران: ترمه .
9- پارکر و دیگران، 1373، حسابداری و منابع انسانی ،مترجم : ناصر میر سپاسی ،تهران: مرکز آموزش مدیریت دولتی .
10- جوادین، سید رضا، 1384، مدیریت منابع انسانی و امور کارکنان، انتشارات نگاه دانش، چاپ سوم.
11- حاجی کریمی، عباسعلی، رنگریز، حسن، 1379، مدیریت منابع انسانی، انتشارات چاپ و نشر بازرگانی، چاپ اول.
12- حسابداری منابع انسانی1386، نیاز امروز، روزنامه تهران امروز ،شماره 142. 8 .
13- حسن قربان، زهرا، 1378، حسابداری مالی برای سیاست های منابع انسانی، مجله حسابدار، ماهنامه ی انجمن حسابداران خبره ی ایران، شماره 134.
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 88 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 47 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- مقدمه. 14
2-2- سرمایه اجتماعی.. 14
2-2-1- سرمایه اجتماعی از دیدگاه بوردیو. 16
2-2-2- سرمایه اجتماعی از دیدگاه کلمن.. 16
2-2-3- سرمایه اجتماعی از دیدگاه پوتنام. 17
2-2-4- تمایزات بر مبنای سطح تحلیل.. 18
2-2-5- تمایزات بر مبنای کاربردهای هنجاری.. 19
2-2-6- تمایزات بر اساس مزایای اصلی در مقابل مزایای ثانویه. 19
2-2-7- سرمایه اجتماعی در حوزه سازمان و مدیریت... 23
2-2-8- ابعاد سرمایه اجتماعی سازمانی.. 25
2-2-9- سازه های اندازه گیری.. 33
2-2-10- الگوهایی برای تبیین مفهوم سرمایه اجتماعی.. 33
2-2-11- نقش سرمایه انسانی و افراد در سرمایه اجتماعی سازمان. 35
2-2-12- ویژگیهای سرمایه اجتماعی.. 39
2-2-13- راههای ایجاد و حفظ سرمایه اجتماعی در سازمان. 41
2-2-14- مزایای سرمایه اجتماعی.. 43
2-2-15- هزینههای بالقوه سرمایه اجتماعی.. 45
2-3- معنویت در محیط کار. 46
2-3-1- نیازهای معنوی کارکنان و ظهور پارادایم معنویت در محیط کار. 49
2-3-2- تعاریف و دیدگاههای معنویت و معنویت در محیط کار. 51
2-3-3- رویکرد درونگرا / متافیزیکی.. 53
2-3-4- رویکرد دینی.. 53
2-3-5- رویکرد اگزیستانسیالیستی / سکولار. 54
2-3-6- رویکرد مخالفان معنویت... 55
2-3-7- مباحثی درباره روش تحقیق در زمینه معنویت در محیط کار. 55
2-3-8- مزایای معنویت در محیط کار. 57
2-3-9- مفهومسازی معنویت در محیط کار. 58
2-3-10- رفتار شهروندی سازمانی و معنویت محیط کاری.. 60
2-4- پیشینه تحقیقات... 62
2-4-1- تحقیقات صورت گرفته در خصوص سرمایه اجتماعی.. 62
2-4-2- مطالعات صورت گرفته در خصوص معنویت در محیط کاری.. 65
بخشی از منابع فارسی
1- الوانی،سید مهدی و علی رضا شیروانی ؛ (1383) "سرمایه اجتماعی، اصل محوری توسعه"؛ تدبیر ،شماره 147
2- الوانی، سید مهدی و میرعلی سید نقوی (1381)، "سرمایه اجتماعی: مفاهیم و نظریهها"؛ فصلنامه مطالعات مدیریت، شماره 33 و 34، صص 26-3.
3- الوانی، سید مهدی و حسن دانایی فرد (1380)؛ "مدیریت دولتی و اعتماد عمومی"؛ دانش مدیریت، شماره 55
4- پورعزت، علی اصغر (1382)؛ طراحی سیستم خطمشی گذاری، برای تحقق عدالت اجتماعی بر مبنای حکومت حق مدار علوی، رساله دکتری چاپ نشده دانشگاه تربیت مدرس.
5- رحمانپور ،لقمان؛ (1382) ".مدیریت سرمایه اجتماعی : رویکردی اثر بخش در مدیریت منابع انسانی"؛ مدیریت و توسعه ،شماره 19
6- سرمد ،زهره ؛عباس بازرگان و الهه حجازی(1381)؛روشهای تحقیق در علوم رفتاری؛ تهران؛چاپ ششم ؛ انتشارات آگاه.
7- شایگان، داریوش.(1381). « افسون زدگی جدید- هویت چهل تکه و تفکر سیار» ، چاپ سوم ، تهران: انتشارات فرزان روز.
8- شیروانی، علیرضا (1383)؛ تاثیر عملکرد سازمانهای بخش دولتی بر سرمایه اجتماعی، مدیریت و توسعه؛ شماره 20، صص75-47.
9- علوی، سید بابک؛ (1380)" نقش سرمایه اجتماعی در توسعه"؛ تدبیر شماره 116؛
صص40-3
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 223 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 41 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1) مقدمه......................................................................... 14
2-2) صادرات و اهمیت آن.................................................... 15
2-3) تجزیه و تحلیل روند تجارت خارجی ایران...................... 21
2-4) موانع، مشکلات و محدودیت های صادراتی............................. 22
2-5) ارائه چارچوبی جامع برای توسعه صادرات ................... 26
2-6) عملکرد صادراتی..................................................... 28
2-7) ابعاد عملکرد صادراتی و معیارهای اندازه گیری آن.................... 30
2-8) مشوق ها و محرک های صادراتی................................... 36
2-9) عملکرد صادراتی و مشوق های صادراتی........................ 39
2-9-1) اهداف مالی.................................................... 39
2-9-2) هدف ارتباط با سهامداران........................................ 40
2-9-3) اهداف استراتژیک.................................................. 41
2-9-4) اهداف یادگیری سازمانی........................................... 41
2-10) ابزارها و مشوق های صادراتی دولت................................ 42
2-10-1) دانش ذهنی................................................... 42
2-10-2) دانش عملی........................................................ 43
2-11)مدل مفهومی تحقیق........................................................ 44
2-12) تحقیقات مرتبط....................................................... 48
2-12-1) تحقیقات داخلی...................................................... 48
2-12-2) تحقیقات خارجی...................................................... 49
2-13)نتیجه گیری............................................................ 51
بخشی از منابع:
ü اسلاموییان. کریم، خدادای. عباس، 1383، تاثیر تنوع سازی صادرات از کالاهای اولیه و کشاورزی به محصولات صنعتی بر روند بلند مدت رابطه مبادله در ایران، فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، شماره 32، صص 183 – 224.
ü بی ریا، سهیلا؛ جبل عاملی، فرخنده، 1385، عوامل موثر بر صادرات پسته، زعفران، خرما در سبد کالاهای صادرات غیر نفتی (1370-1380)، مجله اقتصاد کشاورزی و توسعه، سال چهارم، شماره 54، 101 -85.
ü حسینی. احمد، قاضی زاده. مصطفی، اسفنجانی. حسین، 1387، بررسی تاثیر بکارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد صادراتی صادرکنندگان نمونه بخش صنعت در سالهای 1379 تا 1384 ، ماهنامه دانشور رفتار، سال پانزدهم، شماره 32، صص 124-141.
ü خلیلیان، صادق؛ فرهادی، علی، 1381، بررسی عوامل موثر بر صادرات بخش کشاورزی ایران، مجله اقتصاد کشاورزی و توسعه، سال دهم، شماره 39، ص 84- 71.
ü دیلمی، احترام؛ محمدی، حمید؛ برجیان، امیر، بررسی روند و عوامل موثر بر صادرات گیاهان دارویی شیرین بیان و زیره، مجله دانش نوین کشاورزی- سال چهارم، شماره 11، ص 42- 31.
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 167 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 49 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
1-2 مقدمه. 13
2-2 مسئولیت اجتماعی شرکت.. 14
3-2 گسترش اهمیت مسئولیت اجتماعی در عصر جهانی شدن. 17
4-2 سیر تاریخی مسئولیت سازمانها روندهای سه گانه ذیل را طی کرده است: 21
1-4-2 سیر تاریخی شکلگیری مفهوم مسئولیت اجتماعی.. 21
2-4-2 حد و مرز مسئولیتها 25
5-2 مسئولیت اجتماعی مدیران. 29
6-2 مدلهای مسئولیت اجتماعی: 29
7-2 تئوریهایی برای تجزیه و تحلیل و توضیح مسئولیت اجتماعی: 31
1-7-2 تئوری ذینفعان: 31
2-7-2 تئوری قرارداد اجتماعی: 31
3-7-2 تئوری مشروعیت (قانونی بودن): 32
4-7-2 تئوری نمایندگی: 32
8-2 مزایای مسئولیت اجتماعی شرکت: 33
9-2 مشکلات عمده در راه پذیرش مسئولیت اجتماعی: 34
10-2 بررسی مدل های مطرح در مبحث مسئولیت اجتماعی.. 36
1-10-2 مدل حلقه ای متحد المرکز مسئولیت اجتماعی شرکت.. 36
1-10-2 مدل هرمی مسئولیت اجتماعی شرکت (1991) 37
3-10-2 مدل دایره های متقاطع مسئولیت اجتماعی شرکت.. 39
11-2 تاریخچه اشتیاق شغلی.. 41
12-2 تعاریف و دیدگاه های اشتیاق شغلی.. 43
13-2 پیشینه تحقیقات.. 46
1-13-2 پیشینه تحقیقات خارجی.. 46
2-13-2 پیشینه تحقیقات داخلی.. 48
14-2 مدل مفهومی تحقیق.. 52
15-2 خلاصه فصل. 54
بخشی از منابع تحقیق
10. تسلیمی، محمد سعید (1378)، تحلیل فرایندی خط مشی گذاری و تصمیم گیری، چاپ اول، سمت.