فایل فردا

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

فایل فردا

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

تحقیق- کاهش تلفات در خطوط فشار ضعیف 107 صفحه

107 صفحه همراه با فهرست منابع دارد
دسته بندی برق
فرمت فایل doc
حجم فایل 1628 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 107
تحقیق- کاهش تلفات در خطوط فشار ضعیف 107 صفحه

فروشنده فایل

کد کاربری 4211

107 صفحه همراه با فهرست
منابع دارد

فونت: نازنین 14


حل المسایل آمار و احتمالات مهندسی

حل المسایل کتاب آمار و احتمالات مهندسی
دسته بندی آمار
فرمت فایل rar
حجم فایل 5020 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
حل المسایل آمار و احتمالات مهندسی

فروشنده فایل

کد کاربری 8070

حل المسایل کتاب آمار و احتمالات مهندسی


کتاب کامل آمار و احتمالات مهندسی

کتاب کامل آمار و احتمالات مهندسی دکتر نعمت الهی
دسته بندی آموزشی
فرمت فایل rar
حجم فایل 17086 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 125
کتاب کامل آمار و احتمالات مهندسی

فروشنده فایل

کد کاربری 8070

کتاب کامل آمار و احتمالات مهندسی دکتر نعمت الهی


فایل ورد Word تحقیق بررسی و معرفی بخشهای مختلف نیروگاه گازی

مشخصات مقاله عنوان کامل بررسی و معرفی بخشهای مختلف نیروگاه گازی دسته تاسیسات حرارتی و برودتی فرمت فایل WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات پروژه ۱۲۱ چکیده ای از مقدمه آغازین ” بررسی و معرفی بخشهای مختلف نیروگاه گازی ” بدین شرح است
دسته بندی صنایع نفت و گاز
فرمت فایل doc
حجم فایل 3183 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 121
فایل ورد Word تحقیق بررسی و معرفی بخشهای مختلف نیروگاه گازی

فروشنده فایل

کد کاربری 14482

مشخصات مقاله:

عنوان کامل: بررسی و معرفی بخشهای مختلف نیروگاه گازی
دسته: تاسیسات حرارتی و برودتی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: ۱۲۱

چکیده ای از مقدمه آغازین ” بررسی و معرفی بخشهای مختلف نیروگاه گازی ” بدین شرح است:

.
امروزه با توسعه روزافزون صنعت نیروگاه وتولید برق وبا توجه به این نکته که اکثریت دانشجویان مهندسی و…ویا حتی فارغ التحصیلان دراین رشته ها موفق به بازدیدکاملی از نیروگاه وسیستم کاری و نحوه عملکرد سیستمهای موجود در نیروگاه نشده اند،وبا توجه به سابقه کاری که من در نیروگاه جنوب اصفهان درزمینه نصب تجهیزات مکانیکی وغیره داشته ام ،لازم دانسته ام که برای اشنا کردن دانشجویانی که علاقه به نیروگاه وسیستم عملکردآن دارند،اطلاعات وتصاویری راجمع آوری نموده ودرقالب این پروژه(که معرفی و بررسی بخشهای مختلف نیروگاه گازی است.)ارایه دهم.که من گرد آوری این مطالب را در قالب ۱۰فصل بیان نموده که فصل اول آن رابابیان کدهای شناسایی آغازکرده که درفصلهای بعدی اگرازاین کدها استفاده شده بود ،نا مفهوم نباشد .

در فصل دوم تشریحی کلی نیروگاه از نوع پیکر بندی ،جا نمایی ،سوخت و…را بیان کرده و در فصل سوم اطلاعاتی عمومی در مورد قطعات توربین گاز وابعاد ووزن و…را بیان کرده ام ودر فصل چهارم توربین گاز ،نحوه هوادهی ،احتراق و…را تشریح کرده ودرادامه در فصل پنجم سامانه های مختلف از قبیل هوای ورودی آتش نشانی سوخت گاز ،گازوییل و…را بیان نموده که برای خواننده قابل فهم باشد که این هوا چه طور وارد ،چه گونه احتراق صورت گرفته و چه مراحلی بایستی انجام شود تا نیروگاه برق تولیدشودودر فصل ششم نحوه کنترل دمای توربین را شرح می دهیم ودر فصل هفتم مجرای هوای ورودی ،سرعت ، عایق صدا ونحوه تمیز کاری و…را تشریح کرده ودر فصل هشتم سیستم خروجی گازهای حاصل ازاحتراق(مجرای واگرای اگزوز )و…را توضیح داده ودر فصل نهم انواع ابزارهای عمومی وتخصصی را بیان کرده که بیشتر در زمینه تعمیرات ازاین ابزارآلات استفاده می شود ودر فصل دهم منابعی که من توانستم به آنها دسترسی پیدا کنم و بتوانم این مطالب را گرد هم آورم،بیان نموده ام که در پایان هدف و نتیجه ای که من از این پروژه داشتم که سعی خود را می کنم تا به آن هدف نزدیک شوم ؛این است که دانشجویان و…با آشنایی و استفاده از این پروژه بتواند ابهامات خودرا در زمینه ،حداقل آشنایی با نیروگاه گازی و نحوه عملکرد آن بر طرف کند که درهنگام حضور در نیروگاه حتی مرتبه اول دارای پیش زمینه ای بوده باشند که (سر در گمی هایی را که ممکن است با دیدن نیروگاه برایشان بوجود آید را به حداقل برسانند.)

فهرست مطالب پایان نامه بررسی و معرفی بخش های مختلف نیروگاه گازی به صورت زیر می باشد :

  1. مقدمه

  2. فصل اول : کد شناسایی KKS

  3. ساختار شناسایی کننده ها

  4. استفاده از شناسایی کننده ها

  5. فصل دوم : تشریح کلی نیروگاه گازی

  6. پیکر بندی نیروگاه

  7. جانمایی نیروگاه

  8. اصول طراحی

  9. پیکربندی سیستم های الکتریکی

  10. مشخصات سوخت

  11. حفاظت از محیط زیست

  12. فصل سوم : اطلاعات عمومی در مورد قطعات توربین گازی

  13. مقدمه

  14. مواد و جنس قطعات توربین گازی

  15. ابعاد و وزن قطعات توربین گازی

  16. فصل چهارم : توربین گازی V94.2

  17. مقدمه ای بر توربین گازی

  18. اصول طراحی توربین گازی V94.2 به طور کلی

  19. محفظه احتراق

  20. کمپرسور

  21. دیفیوزر

  22. یاتاقان ها

  23. گرداننده

  24. فصل پنجم : سامانه های توربین گازی V94.2

  25. سامانه هوای ورودی

  26. سمانه Blow Off

  27. سامانه Co2

  28. سامانه آتش نشانی

  29. سامانه سوخت گاز

  30. سمانه سوخت گازوئیل

  31. سامانه جرقه زدن

  32. سمانه روغن بالابر

  33. سامانه خنک سازی توربین گازی

  34. فصل ششم : کنترل دمای توربین گازی

  35. فلسفه کنترل دمای GT

  36. فصل هفتم : مجرای ورودی هوا در نیروگاه گازی

  37. شرح سامانه

  38. سرعت عبور هوا

  39. عایق صدا

  40. سامانه ضد یخ

  41. سامانه تمیز کردن خودکار فیلتر ها

  42. فصل هشتم : مجرای واگذاری اگزوز

  43. شرح سامانه

  44. قسمت های اصلی و وظیفه هر یک

  45. دودکش

  46. ساختار فلزی پایه دودکش

  47. اتصال قابل انعطاف

  48. دایورتر

  49. صفحه مسدود کننده

  50. فصل نهم : ابزار و ابزار مخصوص تعمیرات

  51. ابزار استاندارد

  52. تجهیزات معمولی

  53. تجهیزات مخصوص

  54. ابزار مخصوص

  55. نتیجه گیری

  56. منابع و ماخذ


دانلود فایل ورد Word بررسی آلاینده های خودرو

مشخصات مقاله دسته تحقیقات مکانیکی عنوان کامل پروژه بررسی تکنولوژیهای به خدمت گرفته شده برای کاهش آلاینده ها در خودرو فرمت فایل WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات پروژه ۱۳۳
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 2387 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 133
دانلود فایل ورد Word بررسی آلاینده های خودرو

فروشنده فایل

کد کاربری 14482
مشخصات مقاله:
دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی تکنولوژیهای به خدمت گرفته شده برای کاهش آلاینده ها در خودرو
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: ۱۳۳

چکیده ای از مقدمه آغازین ” پایان نامه بررسی آلاینده های خودرو ” بدین شرح است:

آلودگی هوا عبارتست از وجود یک یا چند مورد از مواد آلوده کننده در فضا نظیر گرد و خاک ، دوده ، گاز ، مایعات معلق ، بو ، دود یا بخار در اندازه یا مدت زمانی که بتواند برای زندگی انسان زیان آور باشد و یا اینکه بدون دلیل در آرامش و لذایذ زندگی و حیات جامعه مداخله نماید .
اگزوز اتومبیل شماری گازهای سمی را در اتمسفر رها می کند و در بین آنها گازهایی که بیشتر سبب نگرانی هستند ، عبارتند از: مونوکسید کربن ( CO )، هیدروکربن ها ( CH ) ، اکسیدهای ازت و ذرات معلق(pm). این موارد آلودگی زا ، مستقیم و غیر مستقیم به باران اسیدی ، مه دود ، مسمومیت از مونوکسید کربن و ازدیاد در تجمعات سطح پائین اوزون ربط داده شده اند . اگرچه نشر اگزوز بستگی به میزان مخلوط شدن بنزین و هوا در موتور وسیله نقلیه بنزینی دارد ولی بیش از ۹۰ درصد مونوکسید کربن موجود در شهرها و حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد اکسیدهای ازت موجود در محیطهای شهری ، از اگزوز اتومبیل ناشی می شود .
روند فراینده افزایش تعداد وسایل نقلیه موتوری در خیابانهای شهرهای بزرگ ، گذشته از مشکلات گوناگون اجتماعی ، مسأله افزایش بی رویه میزان آلودگی محیط زیست ، بخصوص آلودگی هوا و تأثیرات مخرب ناشی از آنرا پدید آورده است . برای از بین بردن یا لااقل کنترل این خطر جدید جدی باید چاره ای اندیشید تا مانع ظهور نتیجه معکوس از این اختراع بی بدیل بشر در طول تاریخ گردیم و همواره آن را به چشم وسیله ای مفید و ابزاری برای آسایش بیشتر انسان تلقی کنیم.در این پروژه سعی بر آن شده تا تکنولوژی هایی که هر کدام به نحوی باعث تصحیح و تکامل این وسیله در زمینه کاهش آلاینده های خروجی از آنشده را معرفی و در حد توان به نحوه عملکرد آنها بپردازیم.
امید است تا موجبات رضایت و خرسندی خوانندگان آن را فراهم آورم.

فصل اول:
انواع آلاینده ها
۱-۱- استانداردها
۱-۱-۱ -استاندارد EEC(European Economic Commiunity)
۱-۱-۲- استاندارد (Economic Commission Europe) ECE
۱-۲- مونواکسید کربن(CO)
۱-۳- هیدرو کربن های نسوخته(HC)
۱-۴- اکسید های ازت(NOX)
۱-۵- ترکیبات سرب
۱-۶- ذرات معلق در هوا (PM)

فصل دوم:
انواع سوخت مصرفی
۲-۱- سوختهای مایع
۲-۱-۱- بنزین
۲-۱-۲- گازوئیل
۲-۱-۳- الکلها
۲-۱-۳-۱- متانول
۲-۱-۳-۲- اتانول
۲-۱-۴- سوخت های گیاهی
۲-۱-۴-۱- متانول
۲-۱-۴-۲- اتانول
۲-۱-۴-۳- بیو دیزل
۲-۲- سوختهای گاز
۲-۲-۱- NG
۲-۲-۲- CNG
۲-۲-۳- LNG
۲-۲-۴-LPG
۲-۲-۵- هیدروژن
۲-۲-۶- بیو گاز
۲-۳- سوخت های دو گانه
۲-۳-۱- استفاده از سوخت مخلوط (Mixed Fuel Operation)
۲-۳-۲- سیستم SVO دو مخزنه (two-tank svo system)

فصل سوم:
انواع تکنولوژیهای بخدمت گرفته شده
۳-۱- نسبت سوخت به هوا
۳-۲- نسبت تراکم
۳-۲-۱- عدد اکتان (Octane Number)
۳-۳- شکل اتاق احتراق
۳-۳-۱ محفظه احتراق معمولی
۳-۳-۲ محفظه پیش احتراق
۳-۴- نوع ومحل پاشش سوخت
۳-۴-۱- کاربراتور
۳-۴-۲- تزریق سوخت
۳-۴-۲-۱- سیستم تزریق سوخت زمان بندی شده الکترونیکی
۳-۴-۲-۲ تزریق سوخت با جریان مداوم((Continuous Fuel Injection
۳-۴-۲-۳ تزریق سوخت در محل دریچه گاز (TBI)
۳-۵- درصد هوای اضافی
۳-۵-۱- توربوشارژینگ ضربه ای
۳-۵-۲- توربوشارژینگ فشار ثابت
۳-۶- جبهه انتشار شعله
۳-۶-۱ -نرخهای سوختن..
۳-۶-۲- تئوری انتشار شعله
۳-۷- مجاری تنفس و تخلیه..
۳-۷-۱ منیفولدهای ورودی متغیر
۳-۷-۲ منیفولدهای ورودی طول متغیر
۳-۸- محل قرار گیری شمع..
۳-۹-زمانبندی سوپاپها
۳-۹-۱- انواع تایمینگ متغیر سوپاپ ..

فصل چهارم:
انواع تصحیح کننده ها
۴-۱- مبدل های Catalytic
۴-۱-۱- کاتالسیت کنورتور سه راهه
۴-۱-۲- تئوری سیستم کاتالیست کتورتور سه راهه.
۴-۲- سنسور اکسیژن ..
۴-۳- سوپاپ EGR
۴-۴-Max Power
۴-۴-۱ کاهش گازهای خروجی.

فصل پنجم:
انواع تامین انرژی
۵-۱- خودروهای Hybrid
۵-۱-۱- کنترل کننده ها / موتورهای هیبریدی..
۵-۱-۲- باتری خودرو هیبریدی
۵-۱-۳-فراخازن های خودروهای هیبریدی
۵-۱-۴ -انتشارات پایین و راندمان بالا..
۵-۱-۵ -خاصیت تقویت کردن ترمز
۵-۱-۶ -سیستم هیبریدی سری
۵-۱-۷ -سیستم هیبریدی موازی..
۵-۱-۸ -سیستم هیبریدی سری ـ موازی..
۵-۱-۹ -ویژگیها ..
۵-۱-۱۰ -مقایسه عملکردی خودروهای برقی خالص و خودروهای هیبرید
۵-۲- پیل سوختی
۵-۲-۱ پیل سوختی اکسید جامد(SOFC)
۵-۲-۲ پیل سوختی کربنات مذاب (MCFC)
۵-۲-۳ پیل سوختی اسید فسفریک (PAFC)
۵-۲-۴ پیل سوختی قلیایی (AFC)
۵-۳- موتور های شش زمانه..
۵-۳-۱ طراحی و عملکرد
۵-۳-۲ راندمان حرارتی و کاهش مصرف سوخت و آلایندگی
۵-۳-۳ کاهش مصرف سوخت
۵-۳-۴ دو انبساط (کار)
۵-۳-۵ چند گانه سوز بودن
۵-۳-۶ کاهش چشمگیر در الایندگی
۵-۳-۷ سوخت مایع
نتیجه گیری

منابع

مشخصات مقاله:
دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی تکنولوژیهای به خدمت گرفته شده برای کاهش آلاینده ها در خودرو
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: ۱۳۳