دسته بندی | پیشینه متغیر های روانشناسی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 32 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 16 |
مبانی نظری و پیشینه پژوهش خود دلسوزی (شفقت ورزی) در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
تعداد صفحات: 16 صفحه ( 15 صفحه متن و 1 صفحه منابع)
فرمت فایل: ورد قابل ویرایش و با فرمت doc (آماده جهت پرینت)
نوع تایپ متن: کاملا استاندارد همچنین دارای پیشینه تحقیقاتی داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و بعضا متغیرهای مشابه می باشد.
کیفیت منابع: منابع کاملا جدید هستند:: منابع خارجی (شامل 2013) داخلی (شامل 95)
منابع درون متنی و پایانی: دارد
قابل استفاده برای مقاطع: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های روانشناسی، علوم تربیتی و مدیریت و سایر رشته های مرتبط
به اﻋﺘﻘﺎد ﻧﻒ (2013) ﺳﺎزه ﺧﻮد دﻟﺴﻮزی ﻧﻤﺎﻳﺎﻧﮕﺮ ﮔﺮﻣﻲ و ﭘﺬﻳﺮش ﺟﻨﺒﻪ ﻫﺎﻳﻲ از ﺧﻮد و زﻧﺪﮔﻲ اﺳﺖ ﻛﻪ ﺧﻮﺷﺎﻳﻨﺪ ﺑﻮده و ﺷﺎﻣﻞ ﺳﻪ ﻋﻨﺼﺮ اﺻﻠﻲ ﻣﻲﺑﺎﺷﺪ. اول، ﻫﺮ زﻣﺎن ﻛﻪ ﻓﺮد ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧﺎﻛﺎرآﻣﺪی ﺧﻮد ﻣﻲﺷﻮد و از آن رﻧﺞ ﻣﻲﺑﺮد، ﻣﻮﺟﻮدﻳﺖ (ﺑﻮدن) ﺧﻮد را دوﺳﺖ دارد و آن را درک ﻣﻲﻛﻨﺪ. دوم، ﺣﺴﻲ اﺳﺖ از وﻳﮋﮔﻲ ﻣﺸﺘﺮک اﻧﺴﺎﻧﻲ، و ﺗﺸﺨﻴﺺ اﻳﻦ اﻣﺮ ﻛﻪ درد و ﺷﻜﺴﺖ ﺟﻨﺒﻪﻫﺎی ﻏﻴﺮﻗﺎﺑﻞ اﺟﺘﻨﺎب ﻣﺸﺘﺮک در ﺗﺠﺮﺑﺔ ﻫﻤﺔ اﻧﺴﺎنﻫﺎﺳﺖ. ﻧﻬﺎﻳﺘﺎً، ﺧﻮد- دﻟﺴﻮزی ﻣﻌﺮف آﮔﺎﻫﻲ ﻣﺘﻌﺎدل ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻫﻴﺠﺎﻧﺎت ﺧﻮد اﺳﺖ و اﻳﻦ ﺷﺎﻣﻞ ﺗﻮاﻧﺎﻳﻲ ﻣﻮاﺟﻬﻪ ﺑﺎ اﻓﻜﺎر و اﺣﺴﺎﺳﺎت رﻧﺞآور (ﺑﻪ ﺟﺎی اﺟﺘﻨﺎب از آﻧ ﻬﺎ) ﺑﺪون ﺑﺰرگﻧﻤﺎﻳﻲ و ﻳﺎ اﺣﺴﺎس ﻏﻢ و ﺗﺄﺳﻒ ﺑﺮای ﺧﻮد ﻣﻲﺷﻮد (ﻧﻒ، رود و ﻛﻴﺮک ﭘﺎﺗﺮﻳﻚ، 2007).
شفقتِ خود، زمانی شامل حال فرد می شود که شرایط زندگی دردناک است و یا تحمل آن مشکل است یا اینکه زمانی که موضوع ناراحت کننده ای دلیلی غیر از اشتباه شخصی دارد. اغلب افراد نسبت به خود در مقایسه با دیگران شفقتِ کمتری دارند در صورتی که افرادی که خصیصه شفقت به خود دارند به همان انداز که نسبت به دیگران مهربان هستند نسبت به خود نیز مهربانی نشان می دهند (نف، 2003).
خود شفقت ورزی با احساس دوست داشتن خود و نگرانی و مراقبت در مورد دیگران مرتبط است، اما به معنای خودمحوری یا ترجیح نیازهای خود به دیگران نیست (نف، 2011). داشتن نگرش مشفقانه نسبت به خود که باعث متعادل شدن دیدگاه ذهنی فرد میگردد، ذهن آگاهی خوانده میشود (بیرنی، اسپکا و کارلسون، 2010؛ رپگی و بیستریسکی، 2009).
پیشینه پژوهشی:
برقی ایرانی و همکاران (1395) در پزوهش خود تحت عنوان اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن شفقت ورز بر تعدیل روان سازه های ناسازگار و کاهش عواطف منفی دانشآموزان مبتلا به اختلال ریاضی به این نتیجه دست پیدا کردند درمان شناختی مبتنی بر ذهن شفقت ورز، بر روان سازه های ناسازگار و عواطف منفی دانشآموزان دختر مبتلا به اختلال ریاضی موثر است.
ﺗﺎدﻳﻮس، ﭘﻴﺲ، ﻧﮕﻲ، آدام، ﻛﻮل و ﻫﻤﻜﺎران (2009) ﻧﻴﺰ در ﻣﻄﺎﻟﻌﻪای ﺗﺄﺛﻴﺮ دﻟﺴﻮزی را ﺑﺮ ﭘﺎﺳﺦﻫﺎی رﻓﺘﺎری و ﻋﺼﺒﻲ- درونرﻳﺰ در ﺑﺮاﺑﺮ اﺳﺘﺮس رواﻧﻲ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﻧﺸﺎن دادﻧﺪ.
ﭘﺎوﻟﻲ و ﻣﻚ ﻓﺮﺳﻦ (2010) در ﺑﻴﻤﺎران دارای اﺧﺘﻼل اﻓﺴﺮدﮔﻲ ﻳﺎ اﺿﻄﺮاب ﺧﻮد دﻟﺴﻮزی را ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﻲ ﻗﺮار دادﻧﺪ. ﻧﺘﺎﻳﺞ ﻧﺸﺎن داد ﻛﻪ ﺷﺮﻛﺖ- ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن دﻟﺴﻮزی را ﺑﺎ داﺷﺘﻦ دو ﻛﻴﻔﻴﺖ اﺻﻠﻲ ﻫﻤﺮاه ﻣﻲداﻧﻨﺪ: ﻳﻜﻲ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﻲ و دﻳﮕﺮی ﻋﻤﻞ. آﻧﻬﺎ ﮔﺰارش ﻛﺮدﻧﺪ ﻛﻪ ﻓﻜﺮ ﻣﻲﻛﻨﻨﺪ داﺷﺘﻦ ﺧﻮد- دﻟﺴﻮزی در ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﺗﺠﺮﺑﻴﺎت آﻧﻬﺎ ﻣﻬﻢ ﺑﻮده و ﺑﺮای ﻛﻤﻚ ﺑﻪ درﻣﺎن اﻓﺴﺮدﮔﻲ و اﺿﻄﺮاب آﻧﻬﺎ ﻣﻔﻴﺪ اﺳﺖ، اﮔﺮﭼﻪ ﺷﺮﻛﺖﻛﻨﻨﺪﮔﺎن ﻣﻌﺘﻘﺪ ﺑﻮدﻧﺪ که داشتن خود دلسوزی برای آﻧﻬﺎ دﺷﻮار اﺳﺖ (به نقل از ابوالقاسمی و همکاران، 1391).
پشتیبانی 09191809834 (لطفا فقط پیامک یا تلگرام).
نحوه دانلود: بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است.
دسته بندی | پیشینه متغیر های روانشناسی |
بازدید ها | 2 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 25 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 18 |
مبانی نظری و پیشینه پژوهش نمایش و نمایش های عروسکی در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
تعداد صفحات: 18 صفحه ( 17 صفحه متن و 1 صفحه منابع)
فرمت فایل: ورد قابل ویرایش و با فرمت doc (آماده جهت پرینت)
نوع تایپ متن: کاملا استاندارد
منابع درون متنی و پایانی: دارد
قابل استفاده برای مقاطع: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های روانشناسی، علوم تربیتی و مدیریت و سایر رشته های مرتبط
تعریف نمایش
نمایش مفهومی است که یک هستی مطلق و یگانه ندارد و تعریف های متعددی برای آن ذکر شده است (جنینگز، 1987). هنر، فعالیت و اشتیاق یا غریزه انسانی که در نمایش تجلی می یابد، چنان در ژرفای تار و پود انسان و پی گرفت های وی تنیده شده اند که تعیین یک حد و مرز قاطع بین فعالیت های عام تر و نمایش تقریبا ناممکن است. بسیاری از مردم، نمایش و تئاتر را با هم مرتبط می دانند اما در حقیقت این دو مفهموم متفاوتند. نمایش یک نجربه شخصی است (کلمه از واژه یونانی Drao می آید به معنای I Do یا I struggle).
تئاتر در ارتباط با تجربه با دیگران شکل می گیرد (واژه ای که از کلمه یونانی Theatron میآید به معنای مکانی برای نمایش دادن (دیدن) (کاسون، 2006). نمایش را می توان کنشی تقلیدی دانست،کنشی برای تقلید و بازنمایی رفتار بشر. عاملی که نمایش را نمایش می سازد، دقیقا بیرون و فراسوی واژه ها قرار دارد و عبارت از کنش یا عملکردی است که به اندیشه مفهوم مورد نظر پدید آورنده اثر، تحقق کامل می بخشد. هنر نمایش عینی ترین و ملموس ترین شکل باز آفرینی موقعیت ها و روابط انسانی است زیرا نمایش بر خلاف قالب های روایتی که بازگویی رویدادهای گذشته و خاتمه یافته گرایش دارند،در ابدیت زمان حال جاری است؛ در اکنون و اینجا نه در آن وقت ها و آن جاها (وینیکات، 1974). بالعکس، تئاتر اجرای آگاهانه یک متن یا یک موضوع از پیش تعیین شده است که هدف های متعددی را دنبال می کند؛تئاتر آموزش می دهد،ارشاد میکند،سرگرم میکندو نیز در دراه کشف جهان و الهام بخشیدن به تماشاگران گام بر میدارد. بنابراین تئاتر وسیله ای می شود که انسان توسط آن جان خود را تعریف می کند، یا از طریق آن از واقعیت های تلخ می گریزد. در نگاهی کلی می توان نمایش و تئاتر را قالبی برای اندیشه، روندی برای شناخت و شیوه ای برای برگرداندن مفاهیم انتزاعی به شرایط ملموس انسانی دانست. به عبارت دیگر، تئاتر، انبوه تماشاگر را از صورت مجموعه ای مرکب از انسان های منفرد خارج و تبدیل به ناهشیار جمعی می کند. نمایش و تئاتر به عنوان یک وسیله بیانی و ارتباطی - گذشته از داستان گوییی و یا بازنمایی رویدادها به باز آفرینی حالت های عاطفی انسان و شرکت دادن تماشاگران در عواطف گوناگون می پردازند. و به وسیله تبدیل می شوند که دامنه تجربیات انسانی را گسترش می دهند و بسط و توسعه ظرفیت آنان برای درک عواطف غنی تر ،ظریف تر و رفیع تر را در پی دارند (براکت، 1977)
.Drama1
.Jenninges2
3.Brockett
نمایش عروسکی برای کودک، فرصت هایی فراهم می آورد که دامنه گسترده های از مفاهیم، معلومات، مهارت ها و موقعیت ها را برای اولین بار تجربه و درک کند.و فرصت مواجهه به مفاهیمی را فراهم می سازد که قبلا تجربه شده اند. همچنین فرصت های مناسبی برای تمرین و تکرار تجربه های گذشته (فرایند شبیه سازی)فراهم می آورد و به عنوان مشوقی برای تحکیم و تقویت یادگیری و آموزش عمل می کند. این هنر نقش بسیار سودمندی در گردآوری کودکان با علایق،توانایی ها و استعدادهای گوناگون ایفا می کند که کمتر فعالیت آموزشی قادر به انجام آن است. از دیگر کاربردهای آن عروسکی رشد مهارت های زبانی است. جذابیت فعالیت های عروسکی و اجزای نمایش،موضوع و انگیزه قابل توجهی برای صحبت کردن کودکان فراهم می کند، ادامه توسعه مهارت های زبانی با کمک نمایش عروسکی از این هم پیش تر می رود.از لحظه ای که کودک شروع به ساختن عروسک خود می کند، فرصت های رشد زبان پدیدار می شوند. همچنین تاکید بر جنبه های شفاهی زبان،در آموزش با نمایش عروسکی بیشتر بوده است.این جنبه حداقل درک و به کار گرفته شده است. فعالیت عروسکی برای بالا بردن مهارت خواندن نیز فایده هایی دارد. نیاز و میل به خواندن که در اثر انگیزه ی فعالیت عروسکی در کودک به وجود می آید، توجه او را از دلشوره یادگرفتن خواندن، به چیزهای دیگر معطوف می کند و عمل پراضطراب خواندن را برای او به یک فعالیت خوشایند بدل می سازد (کشاورزی، 1384). در جامعه امروز ایران، هنر نمایش، جایگاه خود را به عنوان هنری کارآمد در آفرینش فضایی تازه برای زندگی و تغییر نگرش ها به تدریج به اثبات می رساند.یکی از کارکردهای جدید تئاتر د رجامعه ایران اجرای تئاتربرای کودکان بیمار و سرطانی، به عنوان وسیله ای جدید جهت تاثیر گذاری روحی و عاطفی بر کودکان بیمار و تسهیل فرایند درمان است.گروه نمایش از وسایل موجود در بیمارستان، همچون سرنگ، چسب، کیسه نایلون، چوب پنبه، خلال دندان،ب اند، و حتی شیشه های خالی شربت و دارو برای شخصیت پردازی در نمایش های خود استفاده می کنند و با جان بخشی به این وسایل،از آن ها نوعی شخصیت نمایشی و عروسکی پدید می آورند (کشاورزی، 1384).
در خصوص نمایش عروسکی در ایران هم در کتاب "بنیاد نمایش در ایران " آمده است:
از مطالعه آثار کلاسیک ایران می توان دریافت که خیمه شب بازی در 900 سال پیش یعنی در دوران سلاجقه در ایران متداول بوده و بازی با عروسک یا خیمه شب بازی مانند شطرنج از ایران به ترکیه و سپس از آنجا به اغلب کشورهای جهان رفته است (جنتی عطایی، 1356؛ نقل از غریب پور، 1384).
.......
..............
...............................
پشتیبانی 09191809834 (لطفا فقط پیامک یا تلگرام).
نحوه دانلود: بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است.
دسته بندی | مبانی و پیشینه نظری |
بازدید ها | 3 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 60 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 54 |
مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودکشی در 54 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
کامل و قابل ویرایش
شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق
شامل منابع داخلی و خارجی
منبع نویسی استاندارد
بخشی از مبانی نظری:
خودکشی یکی از معضلات اجتماعی است که امروزه با توجه به پیچیدهتر شدن تعاملات و ارتباطات در بیشتر جوامع رو به افزایش است آمارها نشانگر آن است که نابسامانیهای اجتماعی، ناملایمات زندگی و عدمتوانایی مقابله با مشکلات از جمله دلایلی است که به ویژه مردان را در معرض بسیاری از آسیبهای روانی و تمایل به خودکشی قرار میدهد (پورافکاری، 1373).
بالا رفتن میزان آن نزد گروهها، اقشار و طبقات مختلف اجتماعی، نگرانی فزایندهای را برای جوامع امروز به وجود آورده است. امروزه خودکشی، خصوصاً در جوامع صنعتی در ردیف پنج علت اول مرگ و میر قرار دارد. خودکشی هشتمین علت مرگ و میر در ایالت متحده و دومین علت مرگ در فاصله سنی 14 تا 25 سال در آمریکاست. میزان خودکشی در سالمندان نیز افزایش یافته و هم اکنون میزان خودکشی سالمندان در سطح بینالمللی 11- 7 و در آمریکا 16 نفر در هر صد هزار نفر تخمین زده میشود. پدیده خودکشی یک ناهنجاری اجتماعی است که در ایران نیز شیوع دارد. کارشناسان سازمان بهزیستی کشور رتبه جهانی ایران را در خودکشی 58 اعلام نمودهاند (محمدی و سعادتی، 1383).
خودکشی یک رفتار بدون مقدمه نیست. از جمله خصوصیات افرادی که خودکشی میکنند شامل: ناتوانی آنان در یافتن راه حل مسائل، فقدان راهبردهای مدارا برای کنار آمدن با عوامل استرسزای اضطراری، عدم انعطافپذیری و محدودیت تعداد راه حلهای ارائه شده از طرف آنها، است (نوروزی، 1373).
بخشی از تحقیقات انجام شده:
ابوالقاسمیو همکاران (1390) در یک پژوهش بر روی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی مراجعه کننده به بیمارستان رازی شهر تبریز دریافتند که از بعدهای سرشت و منش ابعاد همکاری، اجتناب از آسیب و خودفرآوری، در تمیز بیماران اسکیزوفرنی دارای علایم مثبت و علایم منفی، نقش معناداری دارند. احتمالا بر این اساس میتوان از ابعاد همکاری، اجتناب از آسیب و خودفراوری به عنوان مؤلفههای تأثیرگذار بر علایم مثبت و منفی استفاده نمود. در سطح نظری، یافتههای پژوهش میتواند نظریههای مربوط به نقش ابعاد سرشت و منش در علایم مثبت و منفی را تأیید کند و پرسشهای جدیدی را نیز در این ارتباط مطرح نماید. همچنین استفاده از ابعاد سرشت و منش به منظور تمیز افراد در معرض خطر اسکیزوفرنی و برنامههای پیشگیرانه مناسب جهت شناسایی افراد در معرض خطر از طریق این ابعاد و ارایه خدمات مشاورهای و درمانی از پیشنهادات دیگر این پژوهش میباشد.
روسی[1] و همکاران (2011) در تحقیقی در کشور ایتالیا که به منظور بررسی بعدهای شخصیتی پس از بروز اختلال استرس پس از سانحه بر روی 375 نفر از افراد در معرض زلزله اکویلا ایتالیا و مقایسه آنها با 480 نفر از افراد گروه گواه که در معرض زلزله قرار نگرفته بودند با استفاده از پرسشنامه شخصیت سرشت و منش TCI نتیجه گرفتند که بعد شخصیتی اجتناب از آسیب در افراد بالغ و جوان دارای نمره بالاتر و در افراد مسن بعد شخصیت خود – راهبردی و اجتناب از آسیب دارای نمره پایینتر نسبت به گروه گواه بودند.
[1]- Alessandro Rossi
فهرست مطالب:
خودکشی
2-1-2-1- تعاریف خودکشی
2-1-2-2- رویکردهای خودکشی
رویکرد جامعه
رویکرد مردم شناختی
رویکرد روانشناختی
رویکرد روانپزشکی
رویکرد زیستی خودکشی
رویکرد شناختی
2-1-2-3- علت شناسی خودکشی
عوامل مستعدکننده
عوامل آشکارساز
عوامل تداوم بخش
2-1-2-4- انواع خودکشی
الف) خودکشی انجام یافته:
ب) اقدام به خودکشی:
ج) افکار خودکشی:
الف ) خودکشی دگرخواهانه
ب )خودکشی خودخواهانه:
ج) خودکشی ناشی از بیهنجاری:
د)خودکشی ناشی از تقدیر:
2-1-2-5- عوامل مرتبط با خودکشی
خودکشی و عوامل اقتصادی
خودکشی و دین
خودکشی و تقلید
خودکشی و عوامل سیاسی
خودکشی و تغییرات اجتماعی
خودکشی و نهاد خانواده
پیشینه تحقیقاتی (داخلی و خارجی) در خصوص ارتباط متغیرهای شخصیت و خودکشی
منابع
دسته بندی | مالی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 693 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 24 |
عنوان: پاورپوینت قرارداد ها و پیمان های آتی
دسته: حسابداری- مدیریت مالی(ویژه ارائه کلاسی درسهای مهندسی مالی- مدیریت سرمایه گذاری - تصمیم گیری در مسائل مالی)
فرمت: پاورپوینت (PowerPoint)
تعداد اسلاید: 24 اسلاید
این فایل در زمینه " قرارداد ها و پیمان های آتی " می باشد که در حجم 24 اسلاید همراه با نمودارها و توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی(کنفرانس) درسهای مهندسی مالی، مدیریت سرمایه گذاری و تصمیم گیری در مسائل مالی رشته های حسابداری و مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:
مقدمه
تعریف اوراق مشتقه
مهمترین اوراق مشتقه
مهمترین قرارداد ها و پیمان های آتی
تفاوت های عمده بین قرارداد های خاص و استاندارد
قیمت گذاری قرارداد آتی خاص
رابطه بین قیمت قرارداد آتی و قیمت جاری کالا
رابطه بین قیمت قرارداد آتی و قیمت مورد انتظار کالا
معادلات قیمت قرارداد آتی
ارزش بازار قرارداد های آتی منتشره قبلی
تعیین قیمت پیمان های آتی استاندارد
علامت صرف برای پیمان های آتی استاندارد مالی
اهمیت صرف ها برای سرمایه گذاران و مدیران مالی
پیمان های آتی استاندارد شاخص سهام
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.
دسته بندی | مالی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 1779 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 39 |
عنوان: پاورپوینت بودجه بندی سرمایه ای در وضعیت های نامطمئن(همراه با مثالهای تشریحی)
دسته: حسابداری- مدیریت مالی(ویژه ارائه کلاسی درسهای مهندسی مالی- مدیریت سرمایه گذاری - تصمیم گیری در مسائل مالی- مدیریت مالی 2)
فرمت: پاورپوینت (PowerPoint)
تعداد اسلاید: 39 اسلاید
این فایل در زمینه " بودجه بندی سرمایه ای در وضعیت های نامطمئن" می باشد که در حجم 39 اسلاید همراه با نمودارها، توضیحات کامل و همچنین مثالهای تشریحی با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی(کنفرانس) درسهای مهندسی مالی، مدیریت سرمایه گذاری، تصمیم گیری در مسائل مالی و مدیریت مالی 2 رشته های حسابداری و مدیریت مالی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:
مقدمه
بودجه بندی سرمایه ای در وضعیتهای نامطمئن
ریسک و بازده
ریسک در چهارچوب بودجه بندی سرمایه
مفروضات بودجه بندی سرمایه ای
مفروضات رفتاری
روشهای آماری برای محاسبه ریسک و بازده
ارزش موردانتظار یک جدول توزیع احتمالات
ارزش مورد انتظار توزیع احتمالات جریانهای نقدی
واریانس و انحراف معیار
ضریب تغییرات توزیع احتمالات
ریسک ، بازده و ارزش فعلی خالص طرح
ریسک صاحبان سرمایه و شرکت
بازده و ریسک سرمایه گذاران
ریسک مجموعه سهام و بازده سرمایه
خرید انواع سهام و کاهش ریسک
تجزیه ریسک پرتفوی
بتا (β) : شاخصی برای تعیین ریسک سیستماتیک
ارزش فعلی خالص طرح بر مبنای نرخ تنزیل تعدیل شده
نتیجه گیری
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.