فایل فردا

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

فایل فردا

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

پروژه پایانی خودرو های هیبریدی

دسته: تحقیقات مکانیکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 117
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
تکنولوژی را می توان کاربرد عملی دستاوردهای عملی وفنی به منظور پهسخ به یک یا چند نیاز تعریف نمود. تکنولوژی نیرومندترین عامل تحول دریک جامعه به شمار می رود. تغییرات تکنولوژیکی فرآیندی پیوسته ومداوم است وبرهمه ارکان واجزای جامعه اثر گذاشته وجامعه نیز به طور پیوسته دستخوش تغییز می باشد. اصولاً کشوری موفق می باشد که بتواند تغییرات آینده را پیش بینی کند ، نیازهای مردم ونسلهای آینده رابشناسد وبه سوی رفع نیازگام بردارد در اینصورت اگر درست عمل کند شاید کشور موفقی باشد.محور فعالیتهای خودرو سازان جهان بر پنج نوع اتومبیل متمرکز شده است. این نوع خودرو عبارتند از :
1-خودرو پیل سوختی (fC)
2-خودرو الکتریکی  باتری B 
3-خودرو هیبریدی (H)
4-خودرو احتراق داخلی پیشرفته (ICE)
5-خودروی احتراق داخلی پیشرفته با سوخت جدید (ICE.NF)

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

پروژه طراحی آسانسور 8 نفره

دسته: تحقیقات مکانیکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 89
_______________________________________
بخشی از مقدمه:
هدف ازانجام این پروژه طراحی آسانسوری برای حمل انسان دریک ساختمان مسکونی میباشد بطوریکه این آسانسوربتواند 8 نفررادر 10طبقه بتواندجابجا کند بطوریکه فاصله بین طبقات 3.5 متر باشد.
دراین پروژه مسائل زیرگردآوری شده است:
معرفی آسانسوروانواع آن
ارائه  استانداردهای آسانسور
طراحی وانتخاب سیم بگسل، قرقره هاوانتخاب آنها  
طراحی فنر
انتخاب موتور
طراحی کامل گیربکس (یاتاقان ها،شفت ها،...)
طراحی ریل وترمز
طراحی اتصالات

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ابراز وجود (رفتار جرات مندانه، قاطعیت، جرات ورزی)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ابراز وجود (رفتار جرات مندانه، قاطعیت، جرات ورزی) در 26 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
دسته بندی پیشینه متغیر های روانشناسی
بازدید ها 0
فرمت فایل doc
حجم فایل 43 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26
مبانی نظری و پیشینه پژوهش ابراز وجود (رفتار جرات مندانه، قاطعیت، جرات ورزی)

فروشنده فایل

کد کاربری 4084
کاربر

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ابراز وجود (رفتار جرات مندانه، قاطعیت، جرات ورزی) در 26 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



توضیحات ابتدایی فایل:

تعداد صفحات: 26 صفحه ( 23 صفحه متن و 3 صفحه منابع)

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش و با فرمت doc (آماده جهت پرینت)

نوع تایپ متن: کاملا استاندارد همچنین دارای پیشینه تحقیقاتی داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و بعضا متغیرهای مشابه می باشد.

کیفیت منابع: منابع کاملا جدید هستند:: منابع خارجی (شامل 2017) داخلی (شامل 96)

منابع درون متنی و پایانی: دارد


قابل استفاده برای مقاطع: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های روانشناسی، علوم تربیتی و مدیریت و سایر رشته های مرتبط


بخشی از متن:


از آنجا که انسان موجودی اجتماعی است، همواره در تلاش است تا مهارت هایی جهت تسهیل روابط میان‏فردی به دست بیاورد. توجه روز افزون به رفتار جرات‏مندانه به عنوان موردی از مهارت های زندگی، حاکی از آشکار شدن ارزش ها و تاثیرات فراوان این مهارت است. اهمیت جرات‏ورزی در ارتباطات بین فردی و نقش موثر آن در تعامل های اجتماعی، منجر به پژوهش های متعددی در این زمینه گردیده است. در متون ترجمه شده به فارسی کلمه Assertion معادل با واژه‏ی جرات‏مندی، جرات‏ورزی، ابراز وجود، تایید خود، اظهار وجود، خودبیانگری، جسارت و قاطعیت به کار رفته است. مساله‏ی ابراز وجود و مقوله‏ی جرات‏ورزی، در واقع توانایی افراد جهت برقرار نمودن روابط بین فردی مناسب در تعاملات اجتماعی و یکی از مهم ترین عوامل موثر در بهداشت روانی است (تامپسون و برنبام، 2011). می­توان جرات‏ورزی یا ابراز وجود را قلب رفتار میان فردی یا مهارت برقراری ارتباط میان فردی (آمس، 2009) برشمرد.



. Ames


روشﻫﺎی آﻣﻮزﺷﻲ و درﻣﺎﻧﻲ ﺟـﺮأت ورزی ﺑـﺴﻴﺎر ﻣﺘﻌﺪدﻧﺪ. ﺑﺮﺧﻲ از آﻧﻬﺎ ﻣﻜﻤﻞ و ﺑﺮﺧﻲ ﻣﺴﺘﻘﻞ ﺑﻪ ﺣﺴﺎب ﻣﻲآﻳﻨﺪ. اﻳﻦ روش ﻫﺎ ﻋﺒﺎرﺗﻨـﺪ از روش ﻫـﺎی ﺑﺎزﺳـﺎزی ﻋﻘﻼﻧﻲ، ﺣﺴﺎ ﺳﻴﺖزداﻳﻲ، ﺗﻤﺮﻳﻦ رﻓﺘـﺎر، اﻳﻔـﺎی ﻧﻘـﺶ، ﺳﺮﻣﺸﻖﮔﻴﺮی، ﭘﺴﺨﻮرد ﻛﻼﻣﻲ و وﻳﺪﻳﻮﺋﻲ، اراﺋه‏ ی ﻓـﻴﻠﻢﻫﺎی آﻣﻮزﺷﻲ، آﻣﻮزش راه ﺣﻞ ﻫﺎی ﻣﻨﺎﺳـﺐ و ﺷﻘﻮق ﻣﺨﺘﻠﻒرﻓﺘﺎری ﺗﻌﻴﻴﻦ ﺗﻜﻠﻴﻒ ﺧﺎﻧﮕﻲ، راﻫﻨﻤﺎﻳﻲ، ﺗﻘﻮﻳﺖ، ﺗﻮﻗﻒ ﻓﻜﺮ و ﻣﺎﻧﻨﺪ اﻳﻨﻬﺎ . اﻣﺎ روﺷﻲ ﻛﻪ در اﻳﻦ ﭘﮋوﻫﺶ، ﺑﺎﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﻈﺮﻳﺎت و ﻛﺎرﻫﺎی آﻣﻮزﺷﻲ وﻟﭙـﻲ، ﺻـﻮرت ﮔﺮﻓﺘﻪاﺳﺖ آﻣﻮزش اﺑﺮاز وﺟﻮد از ﻃﺮﻳـﻖ اﻳﻔـﺎی ﻧﻘـﺶ اﺳﺖ (سیف، 1396).



پیشینه پژوهشی:


داسگوپتا (2017) در پژوهشی تحت عنوان ارتباط بین فاکتورهای محیطی و شخصیتی و اعتیاد به الکل، داروها، ژن ها و آزمایش بالینی به این نتیجه رسید که برخی از صفات شخصیتی خاص مانند جستجوی رفتارهای تازه، رفتار جرات مندانه پایین و اجتناب از آسیب پایین، خطر ابتلا به سوء مصرف الکل و مواد مخدر افزایش می­دهد.

در پزوهش آل بهبهانی (2015) که به بررسی رابطه بین سبک های هویت، هوش اخلاقی و ابراز وجود پرداخت به این نتیجه دست پیدا کرد که رابطه مثبت و معناداری بین هویت موفق و ابراز وجود نشان داده شده است (آل بهبهانی، 2015).



- Dasgupta



  • ویژگی های متمایز کننده این محصول نسبت به محصولات مشابه!!!

  • منابع جدید داخلی و خارجی
  • تمامی منابع ذکر شده در متن در پایان فایل آمده است!!!
  • تایپ استاندارد تمامی صفحات، همچنین نوشتن پاورقی ها
  • منابع درون متنی و منابع پایانی کاملا به شیوه APA نوشته شده اند که مورد تایید تمام دانشگاه های ایران (سراسری و آزاد) می باشد
  • ارسال آپدیت های بعدی این فایل به ایمیل شما
  • مشخص بودن تعداد صفحات متن و تعداد صفحات منابع!!!
  • پشتیبانی تخصصی (در صورت وجود هر گونه سوال، راهنمایی یا مشکل احتمالی در مورد فایل مورد نظر)

پشتیبانی 09191809834 (لطفا فقط پیامک یا تلگرام).

نحوه دانلود: بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

  • توجه ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است.


مبانی نظری و پیشینه پژوهش ترس از صمیمیت

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ترس از صمیمیت در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
دسته بندی پیشینه متغیر های روانشناسی
بازدید ها 0
فرمت فایل doc
حجم فایل 17 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10
مبانی نظری و پیشینه پژوهش ترس از صمیمیت

فروشنده فایل

کد کاربری 4084
کاربر

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ترس از صمیمیت در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



توضیحات ابتدایی فایل:

تعداد صفحات: 10 صفحه ( 9 صفحه متن و 1 صفحه منابع)

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش و با فرمت doc (آماده جهت پرینت)

نوع تایپ متن: کاملا استاندارد همچنین دارای پیشینه تحقیقاتی داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و بعضا متغیرهای مشابه می باشد.

کیفیت منابع: منابع کاملا جدید هستند:: منابع خارجی (شامل 2010) داخلی (شامل 94)

منابع درون متنی و پایانی: دارد


قابل استفاده برای مقاطع: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های روانشناسی، علوم تربیتی و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

بخشی از متن:

ترس از صمیمیت مفهومی خصیصه ای یا خلقی است زیرا می تواند در دامنه وسیعی از موقعیت ها تجربه شود. محققان بیشتر به مطالعه ترس از صمیمیت با تمرکز بر فرایندهای روانشناختی درون یک فرد پرداخته اند و بر قابلیتی که فرد برای صمیمیت در همه روابط نزدیک دارد تمرکز می کنند. در بیشتر مواقع، ترس از صمیمیت اصلی ترین مانع شکوفایی خلاقیت ها و ایفای مسئولیت هاست همچنین ترس از صمیمت یک عامل خطر برای بوجود آمدن مشکلات هیجانی است (توربرگ و لیورس، 2006).

صمیمیت از واژه لاتین Intimus به معنای درونی ترین یا به ویژگی درونی و خصوصی هر امر بنیادی، حیاتی، بسیار خصوصی یا شخصی، گفته می شود. دراین راستا، نظریه پردازان گوناگونی به مطالعه صمیمیت و این که چگونه افراد اقدام به ایجاد و حفظ پیوندهای صمیمانه می کنند، پرداخته اند.توانایی برقراری روابط صمیمانه با دیگران یکی از عوامل کلیدی در سلامت و بهزیستی روانی افراد بزرگسال محسوب می شود. افراد جوان جهت کسب آمادگی برای این مزیت بالقوه (صمیمیت) معمولا مراحل رشدی زیر را پشت سر می گذارند:

روابط اولیه با فرد یا افراد مراقبت کننده (در زمان کودکی)، شروع روابط اولیه با همسالان (در زمان نوجوانی، این رابطه ابتدا با همسال هم جنس صورت می گیرد و سپس به طور تدریجی به سمت همسال غیر هم جنس گسترش می یابد)، و در نهایت ورود به دوران بزرگسالی که در حالت بهینه و مطلوب، افراد قابلیت برقراری روابط صمیمی درازمدت که با اعتماد متقابل همراه است را کسب می کنند (مونتگومری، 2005؛ به نقل از گنجی، 1394).


صمیمیت شامل عواطف و احساسات، بیان و تبادل احساسات و افکار، سازگاری، تعلق و تعهد، تمایل جنسی، حل کردن تعارض ها، خود پیروی و هدایت است. ترس از صمیمیت، ظرفیت محدود فرد برای به اشتراک گذاشتن افکار و احساساتش با فردی مهم و نزدیک است که یکی از علل مهم شکست خوردن روابط است. افرادی که در ترس از صمیمیت نمرات بالایی می گیرند، در رابطه با دیگران، احساس مثبت نسبت به روابط نزدیک، و خودآشکارسازی مشکل دارند و در نتیجه رضایت از رابطه کمتری را تجربه می نمایند (گنجی، 1394).


پیشینه پژوهشی:


چیک و باس (2006) به نقل از افروز (1392) در مطالعات خود به این نتایج رسیدند که ترس از صمیمیت با مردم آمیزی پایین یکسان نیست، از سوی دیگر تعداد روزافزون افرادی که در ارتباط با دیگران مشکل دارند، معمولا به دلیل ترس از برخوردهای اجتماعی می باشد.

تقوی (1392) در تحقیقی تحت عنوان: بررسی رابطه ترس از صمیمیت و سلامت روانی در بین دانشجویان دانشگاه شیراز، نشان دادند که بین ترس از صمیمیت و سلامت روان رابطه منفی و معنی داری وجود دارد، از سوی دیگر دانشجویانی که ترس از صمیمیت کمتری دارند، اختلالات روانی کمتری را تجربه می کنند.



Cheek, Buss





  • ویژگی های متمایز کننده این محصول نسبت به محصولات مشابه!!!

  • منابع جدید داخلی و خارجی
  • تمامی منابع ذکر شده در متن در پایان فایل آمده است!!!
  • تایپ استاندارد تمامی صفحات، همچنین نوشتن پاورقی ها
  • منابع درون متنی و منابع پایانی کاملا به شیوه APA نوشته شده اند که مورد تایید تمام دانشگاه های ایران (سراسری و آزاد) می باشد
  • ارسال آپدیت های بعدی این فایل به ایمیل شما
  • مشخص بودن تعداد صفحات متن و تعداد صفحات منابع!!!
  • پشتیبانی تخصصی (در صورت وجود هر گونه سوال، راهنمایی یا مشکل احتمالی در مورد فایل مورد نظر)

پشتیبانی 09191809834 (لطفا فقط پیامک یا تلگرام).

نحوه دانلود: بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

  • توجه ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است.


مبانی نظری و پیشینه پژوهش طرحواره درمانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش طرحواره درمانی در 46 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
دسته بندی پیشینه متغیر های روانشناسی
بازدید ها 0
فرمت فایل doc
حجم فایل 55 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 46
مبانی نظری و پیشینه پژوهش طرحواره درمانی

فروشنده فایل

کد کاربری 4084
کاربر

مبانی نظری و پیشینه پژوهش طرحواره درمانی در 46 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



توضیحات ابتدایی فایل:

تعداد صفحات: 46 صفحه ( 43 صفحه متن و 3 صفحه منابع)

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش و با فرمت doc (آماده جهت پرینت)

نوع تایپ متن: کاملا استاندارد همچنین دارای پیشینه تحقیقاتی داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و بعضا متغیرهای مشابه می باشد.

کیفیت منابع: منابع کاملا جدید هستند:: منابع خارجی (شامل 2015) داخلی (شامل 95)

منابع درون متنی و پایانی: دارد


قابل استفاده برای مقاطع: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های روانشناسی، علوم تربیتی و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

بخشی از متن:

طرحواره‌ها تا هنگامی که توسط ماشه‌چکان مهمی فعال نشوند، خوابیده هستند و زمانی که فعال می‌شوند، موتور حرکت افکار خود آیند منفی می‌شوند و در جهت سودار کردن منفی اطلاعات عمل می‌کنند. آن‌ها زمینه‌های حساسیت خاص یا آسیب‌پذیری هیجانی ویژه‌ای را فرا می‌خوانند که اشتیاق فرد را به واکنش افراطی باعث می‌شود. به عبارت دیگر، طرحواره‌های شناختی به هنگامی که ادراک کننده، فاقد اطلاعات واجد جزئیات درباره‌ی هدف است، تأثیر بیشتری بر ادراک فرد دارند (گویل و میدن، 2013). طرح‌واره‌ها تحت عنوان ساختارهای پردازش اطلاعات، مفهوم‌سازی شده‌اند که در اوایل زندگی شکل گرفته‌اند و محصول خلق و خو و محیط فرد هستند (بارانوف، هندرهن و کانور، 2015).

یانگ معتقد است که طرح‌واره‌ها به گونه‌ای متناقض و اجتناب‌ناپذیر زندگی بزرگسالی را به شرایط ناگوار دوران کودکی می‌کشانند که غالباً برای بیماران زیان‌بخش بوده است. تا حدی شبیه مفهوم‌سازی راتر (1996) از منبع کنترل بیرونی و تئوری سلیگمن (1971) از درماندگی آموخته شده طرحواره‌ها ممکن است این عقیده را بسط دهند که پیامد وحشتناک بی‌ توجه به تلاش برای کنترل پیامدهای آن،‌ غیرقابل اجتناب است (نقل از هورلی و باکر، 2014).

فرض بر این است که فعالسازی یک خود-طرحواره، عقایدی درباره‌ی خود را فعال و خزانه‌ی رفتاری همایند با آن را ایجاد می‌کند. وقتی که یک طرحواره‌ی ناسازگار اولیه برانگیخته می‌شود، فرد هیجان‌ها و احساسات بدنی را تجربه می‌کند و ممکن است هشیارانه یا ناهشیارانه این تجربه را به یک خاطره‌ی اولیه متصل نماید. خاطرات مرکز ثقل طرح‌واره‌ها هستند اما معمولاً‌به طور واضح در سطوح آگاهی قرار نمی‌گیرند و حتی این خاطرات گاهی اوقات در قالب تصاویر ذهنی نیز یادآوری نمی‌شوند (هورلی و باکر، 2014).



Temperament

Baranoff, Hanrahan & Connor


واژه "طرحواره" یا «اسکیما (Schema) بطور کلی بعنوان ساختار، قالب یا الگو تعریف می شود. طرحواره شامل یک بسته حافظه ای است که محتوای آن را آموزه های فرد در طول زمان شکل می دهد. باید توجه داشت که در روند پدیدایی طرحواره ها عواملی مثل بنیادهای زیستی فرد و عوامل مربوط به محیط تربیتی او مثل محیط خانواده، فرهنگ، تجارب وی در فرایند رشد، رخدادهای بزرگ و... تاثیر می گذارند. به نظر صاحب نظران در این زمینه، این بسته حافظه ای مثل یک فیلتر بزرگ و پیچیده بر سر راه اطلاعات ورودی به حافظه و همچنین اطلاعات موجود در حافظه عمل کرده و با سرند، دسته بندی، و سازمان دهی، شکل گیری معانی جدید را در ذهن ممکن می سازد (یانگ، کلوسکو و ویشار، 2012؛ ترجمه حمیدپور و اندوز، 1394).


طرح واره های ناسازگار اولیه، الگوهای هیجانی و شناختیِ خود آسیب رسانی هستند که در ابتدای رشد و تحول در ذهن شکل گرفته اند و در مسیر زندگی تکرار می شوند. طرح واره های ناسازگار اولیه برای بقا خودشان می جنگند این امر نتیجه ی تمایل بشر به “همآهنگی شناختی” است.اگر چه فرد می داند این طرحواره منجر به ناراحتی وی می شود ولی با طرحواره احساس راحتی می کند و همین احساس راحتی فرد را به این نتیجه می رساند که طرحواره اش درست است. افراد به سمت وقایعی کشیده می شوند که با طرحواره هایشان همخوانی دارند و به همین دلیل تغییر طرحواره ها سخت است. در روش متمرکز بر طرحواره تاکید زیادی بر ریشه مشکل می شود و در حقیقت علت بسیاری ار رفتارهایی که افراد امروز انجام می دهند مربوط به دوران کودکی و نوجوانی آنهاست (یانگ و همکاران، 2012؛ ترجمه حمیدپور و اندوز، 1394).


پیشینه پژوهشی:

سجادی و همکاران (1395) در پژوهش خود تحت عنوان اثربخشی طرحواره درمانی بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر دورة دبیرستان دوم به این نتیجه دست پیدا کردند که یافته های این پژوهش نشان دهندة اثربخشی رویکرد طرحواره درمانی بر انگیزش تحصیلی دان شآموزان دختر بود.

نتایج پژوهش کاظمی و مطهری (1392) نشان داد در دانش آموزان دختر با فعال شدن طرحوارة شکست، در مقایسه با پسرها در زمینه های پیشرفت، همچون تحصیل احساس بی کفایتی بیشتر و موفقیت کمتری می کنند و موجب کاهش عملکرد تحصیلی می شود و همچنین احساس ناقص بودن، نامطلوب و حقیر بودن موجب نقص در یادگیری و عملکرد تحصیلی می شود، و او را در انتخاب راهبردهای مناسب، تضعیف می سازد. دانش آموزانی که این طرحواره را دارند، اغلب خودشان را کم هوش، بی استعداد یا ناموفق می دانند.

پناه علی و همکاران در پژوهش خود نشان دادند که طرحواره درمانی، بر الگوهای خود ویرانگر تفکر، احساس و رفتاری که از دوران کودکی فرد ریشه گرفته اند و در سراسر طول زندگی فرد تکرار می شوند، تمرکز می کند (پناه علی، شفیع آبادی، نوابی نژاد و نورانی پور، 1392).

در پژوهش دیگر کروتر و مولتنر به این نتیجه دست پیدا کردند رویکرد طرحواره محور به دلیل کار کردن بر درو نمایه های روان شناختی یا همان طرحواره های ناسازگار اولیه در دانش آموزانی که دید منفی نسبت به خود و توانایی های خود دارند در اصلاح باورها و افکار آنها مفید است (کروتر و مولتنر، 2014).


  • ویژگی های متمایز کننده این محصول نسبت به محصولات مشابه!!!

  • منابع جدید داخلی و خارجی
  • تمامی منابع ذکر شده در متن در پایان فایل آمده است!!!
  • تایپ استاندارد تمامی صفحات، همچنین نوشتن پاورقی ها
  • منابع درون متنی و منابع پایانی کاملا به شیوه APA نوشته شده اند که مورد تایید تمام دانشگاه های ایران (سراسری و آزاد) می باشد
  • ارسال آپدیت های بعدی این فایل به ایمیل شما
  • مشخص بودن تعداد صفحات متن و تعداد صفحات منابع!!!
  • پشتیبانی تخصصی (در صورت وجود هر گونه سوال، راهنمایی یا مشکل احتمالی در مورد فایل مورد نظر)

پشتیبانی 09191809834 (لطفا فقط پیامک یا تلگرام).

نحوه دانلود: بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

  • توجه ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است.