فایل فردا

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

فایل فردا

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

ترجمه مقاله انگلیسی رشته عمران و معماری (اندرکنش خاک و سازه)

مقاله ترجمه شده رشته عمران (2013)با عنوان (روش FEMBEM حوزه زمانی سه بعدی غیرخطی برای مسائل اندرکنش خاکسازه)
دسته بندی ساختمان
بازدید ها 56
فرمت فایل doc
حجم فایل 3693 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
ترجمه مقاله انگلیسی رشته عمران و معماری (اندرکنش خاک و سازه)

فروشنده فایل

کد کاربری 515
کاربر

روش FEM-BEM حوزه زمانی سه بعدی غیرخطی برای مسائل اندرکنش خاک-سازه

چکیده

اندرکنش دینامیک خاک-سازه با مطالعه سازه های پشتیبانی شده در خاک های انعطاف پذیر و در معرض کنش های پویا می باشد. روش های ترکیب کنندۀ روش عناصر متناهی (FEM) و روش عناصر مرزی (BEM) برای پرداختن به مسائل اندرکنش دینامیک خاک-سازه مناسب هستند. از این رو، مدل های FEM-BEM به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال، شرایط تماس غیرخطی و رفتار غیرخطی از سازه ها، معمولاً در تجزیه و تحلیل ها در نظر گرفته نشده اند. در این مقاله یک مدل FEM-BEM حوزه زمان غیرخطی سه بعدی عددی طراحی شده برای رسیدگی به مسائل اندرکنش خاک-سازه ارائه می دهیم. فرمول بندی BEM، بر اساس تقسیم بندی اجزاء و روش سرعت ثابت، با استفاده از ماتریس های درونیابی بهبود یافته است. روش FEM مبتنی بر توابع ضمنی گرین بود و تماس غیرخطی در رابط FEM-BEM در نظر گرفته شد. دو مسأله مهندسی با روش پیشنهادی مورد مطالعه قرار گرفتند: انتشار امواج در یک شالوده الاستیک و پاسخ دینامیکی یک سازه به یک میدان موج ورودی.

3D non-lineartimedomainFEM–BEMapproachtosoil–structure interaction problems

Abstract

Dynamicsoil–structureinteractionisconcernedwiththestudyofstructuressupportedonflexiblesoils
and subjectedtodynamicactions.Methodscombiningthefiniteelementmethod(FEM)andthe
boundaryelementmethod(BEM)arewellsuitedtoaddressdynamicsoil–structureinteraction
problems.Hence,FEM–BEMmodelshavebeenwidelyused.However,non-linearcontactconditions
and non-linearbehaviorofthestructureshavenotusuallybeenconsideredintheanalyses.Thispaper
presentsa3Dnon-lineartimedomainFEM–BEMnumericalmodeldesignedtoaddresssoil–structure
interactionproblems.TheBEMformulation,basedonelementsubdivisionandtheconstantvelocity
approach,wasimprovedbyusinginterpolationmatrices.TheFEMapproachwasbasedonimplicit
Green’s functionsandnon-linearcontactwasconsideredattheFEM–BEMinterface.Twoengineering
problemswerestudiedwiththeproposedmethodology:thepropagationofwavesinanelastic
foundationandthedynamicresponseofastructuretoanincidentwavefield.


ترجمه مقاله شبیه¬سازی مبدل افزاینده DC-DC برای کاربرد مدول فتوولتائیک با استفاده ازMATLAB/Simulink MATLAB/Simulink

شبیه¬سازی مبدل افزاینده DCDC برای کاربرد مدول فتوولتائیک با استفاده از MATLABSimulink چکیده بر پایه تحقیق حاضر، بسیاری از کاستی¬های توان در سرتاسر جهان وجود دارد به ویژه در کشوری مانند هند که مسئله انتقال شبکه همچنان جدی است تقریبا توان حاصل از سوخت فسیلی بسیار کم شده است، برخی از سوختهای فسیلی عبارتند از ذغال سنگ، ذغال قهوه¬ای، نفت، و گاز ب
دسته بندی برق
بازدید ها 49
فرمت فایل zip
حجم فایل 1862 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16
ترجمه مقاله شبیه¬سازی مبدل افزاینده  DC-DC برای کاربرد مدول فتوولتائیک با استفاده ازMATLAB/Simulink  MATLAB/Simulink

فروشنده فایل

کد کاربری 42
کاربر

شبیه­ سازی مبدل افزاینده[1] DC-DC برای کاربرد مدول فتوولتائیک با استفاده از MATLAB/Simulink

چکیده: بر پایه تحقیق حاضر، بسیاری از کاستی­های توان در سرتاسر جهان وجود دارد به ویژه در کشوری مانند هند که مسئله انتقال شبکه همچنان جدی است. تقریبا توان حاصل از سوخت فسیلی بسیار کم شده است، برخی از سوختهای فسیلی عبارتند از ذغال سنگ، ذغال قهوه­ای، نفت، و گاز. بنابراین بسیاری از آنها به دنبال استخراج توان از انرژی­های سبز تجدیدپذیر همانند خورشیدی، باد، زیست توده، جزر و مدی و .. هستند که منجر به هیچ آلودگی در محیط زیست نمی­شود. در این مقاله شبیه­سازی و تحلیل پنل PV و نیز طراحی مبدل بازده بالا و همچنین شبیه­سازی اجرا شده است. اگرچه سیستم­های بر پایه توان خورشیدی، انرژی­های تجدیدپذیر[2] هستند، در مقایسه با سایر انرژی­های تجدیدپذیراز قبیل باد، زیست توده به تعداد بیشتری از اتصالات شبکه متصل نمی­شوند. در بسیاری از مراحل مورد نیاز که می­بایست صورت پذیرد، مبدل بوست بازده بالا به عنوان یک فاکتور اساسی و مهم مورد نیاز است. در این مقاله ولتاژ ورودی به مبدل ارتقا دهنده 15 ولت است که ولتاژ خروجی 55.64 ولت را دریافت می­کند.

عبارات شاخص: مدول AC، القاگر جفت شده، بهره ولتاژ افزاینده، تک سوئیچ.



ترجمه مقاله منابع انسانی

یک مجموعه کامل از ترجمه یک مقاله انگلیسی عالی ISI از سایت معتبر Emerald در زمینه منابع انسانی در سطح کارشناسی ارشد تهیه شده که عنوان این مقاله بدین شرح است ارزیابی اثر بخشی سیستمهای اطلاعاتی منابع انسانی در شرکت ملی نفت ایران، که در دانشگاه علم وصنعت تهیه شده به همراه ترجمه کامل همین مقاله و پاورپوینت کامل آن در یک پکیج استثنایی برای استفاده دانشج
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 17
فرمت فایل rar
حجم فایل 359 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28
ترجمه مقاله منابع انسانی

فروشنده فایل

کد کاربری 691
کاربر

یک مجموعه کامل از ترجمه یک مقاله انگلیسی عالی ISI از سایت معتبر Emerald در زمینه منابع انسانی در سطح کارشناسی ارشد تهیه شده که عنوان این مقاله بدین شرح است: ارزیابی اثر بخشی سیستمهای اطلاعاتی منابع انسانی در شرکت ملی نفت ایران، که در دانشگاه علم وصنعت تهیه شده به همراه ترجمه کامل همین مقاله و پاورپوینت کامل آن در یک پکیج استثنایی برای استفاده دانشجویان عزیزکه حتما رضایت کامل از خرید این مجموعه خواهید داشت چون فقط ترجمه این مقاله 12 صفحه ای انگلیسی هم بسیار زمان بر و هم هزینه بر خواهد بود.

ترجمه این مقاله به صورت کامل و در سطح خیلی خوب در 16 صفحه تهیه شده که برای ارائه آن یک پاورپوینت عالی با 26 اسلاید کامل تهیه شد که هر کدام در فایلهای جداگانه ارائه شده است که قابلیت تغییر را داراست.

هدف این مقاله ارزیابی تاثیر سه متغیر خاص ، به نام های: کیفیت سیستم،کیفیت اطلاعات، و در نهایت، استفاده از اطلاعات ، بر اثر بخشی سیستمهای اطلاعات منابع انسانی(IS) در یک شرکت نفت ایرانی می باشد.


ترجمه مقاله تخصیص فیوز کات اوت در سیستم توزیع شعاعی با در نظر گرفتن اثر خطا های پنهان

این ترجمه در مورد روش تخصیص فیوز کات اوت در سیستم های توزیع برق ایران که بصورت شعاعی هستند با در نظر گرفتن قابلیت اطمینان فاکتور های پنهانمی باشد و می توان برای پاسان نامه به عنوان یک مقاله بیس از این مقاله بهره جست
دسته بندی برق
بازدید ها 22
فرمت فایل pdf
حجم فایل 1312 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17
ترجمه مقاله تخصیص فیوز کات اوت در سیستم توزیع شعاعی با در نظر گرفتن اثر خطا های پنهان

فروشنده فایل

کد کاربری 911
کاربر

سیستم های توزیع شعاعی برای قرار دادن ارانس های توزیع و فیدر های فشار متوسط بخش توسعه شبکه توزیع نیاز دارند تا از کات اوت فیوزها بهذعنوان کلید هایی که قطع و وصل آنها در زیر بار ممکن می باشد استفاده کنند . منتها استفاده از این کلیدها با توجه به قیمت نسبتا بالایی که دارند در کنار برقگیرها مستلزم بررسی و توجیه اقتصادییست که این توجیه باقتصادی در این مقاله بوسیله روش های بررسی قابلیت اطمینان مورد کنکاش قرار گرفته است


ترجمه مقاله صندلی یکپارچه و کنترل سیستم تعلیق برای یک ماشین چهار چرخ با مدل راننده

در این مقاله، یک صندی خودرو یکپارچه و کنترل استراتژی سیستم تعلیق برای یک ماشین چهار چرخ با راننده مدل پیشنهاد شده است که به منظور بهبود عملکرد سیستم تعلیق در سواری و راحتی راننده است صندلی یکپارچه و مدل تعلیق شامل چهار سیستم تعلیق در خودرو، سیستم تعلیق صندلی و 4 درجه آزادی (DOP) بر اساس بدل راننده مدل برای اولین بار ارائه شده است این مدل یکپارچه ب
دسته بندی مقالات ترجمه شده isi
بازدید ها 26
فرمت فایل docx
حجم فایل 3617 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 48
ترجمه مقاله صندلی یکپارچه و کنترل سیستم تعلیق برای یک ماشین چهار چرخ با مدل راننده

فروشنده فایل

کد کاربری 1
کاربر

صندلی یکپارچه و کنترل سیستم تعلیق برای یک ماشین چهار چرخ با مدل راننده 2012

Integrated Seat and Suspension Control for a Quarter Car With Driver Model - 2012 IEEE

چکیده:
در این مقاله، یک صندی خودرو یکپارچه و کنترل استراتژی سیستم تعلیق برای یک ماشین چهار چرخ با راننده مدل پیشنهاد شده است که به منظور بهبود عملکرد سیستم تعلیق در سواری و راحتی راننده است. صندلی یکپارچه و مدل تعلیق شامل چهار سیستم تعلیق در خودرو، سیستم تعلیق صندلی و 4 درجه آزادی (DOP) بر اساس بدل راننده مدل برای اولین بار ارائه شده است. این مدل یکپارچه به ارائه یک پلت فرم برای ارزیابی راحتی عملکرد سواری درشرایط پاسخ سر راننده در شتاب خودرو تحت اختلالات جاده های معمولی و توسعه کنترل یکپارچه صندلی و سیستم تعلیق ماشین پرداخته است. براساس مدل یکپارچه، H∞، کنترل حالت فیدبک برای به حداقل رساندن شتاب سر راننده در اختلالات جاده ها طراحی شده است.
با توجه به اینکه متغیرهای برای مدل راننده جهت اندازه گیری در دسترس نیست، یک کنترل بازخورد خروجی استاتیک، که تنها با استفاده از اندازه گیری متغیرهای حالت است طراحی شده است. بحث بیشتر در طراحی کنترل کننده چند منظوره قوی، که در نظر راننده برای عدم قطعیت است و همچنین محدودیت سیستم تعلیق و خواص جاده است نیز فراهم شده است. تاریخ و زمان و شبیه سازی عددی برای ارزیابی اثر بخشی استراتژی کنترل پیشنهاد شده است. نتایج نشان می دهد که صندلی یکپارچه و کنترل تعلیق می تواند به طور موثر بهبود تعلیق را در سواری و عملکرد آن در مقایسه با تعلیق صندلی و کنترل سیستم تعلیق خودرو می باشد. کلمات کلیدی: مدل بدن راننده- کنترل یکپارچه- سیستم تعلیق صندلی- کنترل خروجی بازخورد- تعلیق خودرو.
1 – مقدمه:
صندلی تعلیق شده معمولا در وسایل نقلیه تجاری پذیرفته شده صنعتی، کشاورزی و حمل و نقل و دیگر اهداف برای راحتی راننده، کاهش خستگی ناشی از ساعات کار طولانی برای راننده و یا قرار گرفتن در معرض کار شدید در محیط هایی مانند شرایط خشن جاده و بهبود راحتی راننده است. مطالعه برروی بهینه سازی و کنترل سیستم های تعلیق در صندلی برای کاهش ارتعاش های عمودی از موضوعات فعال در این دهه بوده است. سه نوع اصل از تعلیق صندلی وجود دارد که به عنوان مثال، تعلیق صندلی معلق، صندلی نیمه فعال، تعلیق صندلی فعال ارائه شده است. مطالعه بر روی صندلی تعلیق شده منفعل به طور عمده تمرکز بر بهینه سازی پارامتر برای سفتی و ضریب میرایی است. به طور کلی، کمی سفتی ممکن دریافت سواری راحتی است. با این حال، تعلیق بزرگتر احتمال انحراف داشته و از این رو ممکن است در نهایت متوقف شود. مطالعات انجام شده در حداقل سفتی در شرایط و موقعیت صندلی و سفتی غیر خطی منجربه راحتی راننده شده و محدودیت انحراف و از تعلیق را داشته است. با توسعه رولوژی مغناطیسی (MR)، یا الکترو رئولوژی (ER) دمپر، کنترل نیمه فعال تعلیق منجر به نیروی میرایی متغیر با مصرف توان کمتر می شود. با این حال، هر دوی ER، و یا MR تنها کنترل میرایی را داشته که نظیر این سیستم تنها در طول مرحله ائتلاف انرژی موثر است. مطالعه بر روی صندل تعلیق شده فعال به طور عمده در حال توسعه استراتژی های کنترل پیشرفته بوده که تمرکز و استفاده در انواع مختلف دیسک به منظور بهبود سیستم تعلیق صندلی دارد در حالی که با توجه به مسائل مربوطه اشباع محرک و تنوع بار و زمان تاخیر و قابلیت اطمینان است. در میان سه نوع از تعلیق صندلی، سیستم تعلیق صندلی فعال می تواند بهترین عملکرد را در ارائه راحتی داشته، لذا توجه بیشتری در سال های اخیر دریافت کرده است. علاوه بر تعلیق صندلی، سیستم تعلیق خودرو به طور گسترده ای به مدت طولانی مورد مطالعه قرار گرفت. تعلیق خودرو در واقع، به عنوان یک سیستم تعلیق اولیه برای همه وسایل نقلیه برای راحتی ارائه شده و نگهدارندگی جاده ای و دیگر توابع دینامیک را دارد. مانند سیستم تعلیق صندل، حالت منفعل و نیمه منفعل در تعلیق خودرو نیز ارائه شده است. سیستم فعال و نیمه فعال با توجه بیشتری بوده که برای بهبود راحتی سواری خودرو و نگهدارندگی جاده است.