دسته بندی | ساختمان |
بازدید ها | 56 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 3693 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 24 |
روش FEM-BEM حوزه زمانی سه بعدی غیرخطی برای مسائل اندرکنش خاک-سازه
چکیده
اندرکنش دینامیک خاک-سازه با مطالعه سازه های پشتیبانی شده در خاک های انعطاف پذیر و در معرض کنش های پویا می باشد. روش های ترکیب کنندۀ روش عناصر متناهی (FEM) و روش عناصر مرزی (BEM) برای پرداختن به مسائل اندرکنش دینامیک خاک-سازه مناسب هستند. از این رو، مدل های FEM-BEM به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال، شرایط تماس غیرخطی و رفتار غیرخطی از سازه ها، معمولاً در تجزیه و تحلیل ها در نظر گرفته نشده اند. در این مقاله یک مدل FEM-BEM حوزه زمان غیرخطی سه بعدی عددی طراحی شده برای رسیدگی به مسائل اندرکنش خاک-سازه ارائه می دهیم. فرمول بندی BEM، بر اساس تقسیم بندی اجزاء و روش سرعت ثابت، با استفاده از ماتریس های درونیابی بهبود یافته است. روش FEM مبتنی بر توابع ضمنی گرین بود و تماس غیرخطی در رابط FEM-BEM در نظر گرفته شد. دو مسأله مهندسی با روش پیشنهادی مورد مطالعه قرار گرفتند: انتشار امواج در یک شالوده الاستیک و پاسخ دینامیکی یک سازه به یک میدان موج ورودی.
3D non-lineartimedomainFEM–BEMapproachtosoil–structure interaction problems
Abstract
Dynamicsoil–structureinteractionisconcernedwiththestudyofstructuressupportedonflexiblesoils
and subjectedtodynamicactions.Methodscombiningthefiniteelementmethod(FEM)andthe
boundaryelementmethod(BEM)arewellsuitedtoaddressdynamicsoil–structureinteraction
problems.Hence,FEM–BEMmodelshavebeenwidelyused.However,non-linearcontactconditions
and non-linearbehaviorofthestructureshavenotusuallybeenconsideredintheanalyses.Thispaper
presentsa3Dnon-lineartimedomainFEM–BEMnumericalmodeldesignedtoaddresssoil–structure
interactionproblems.TheBEMformulation,basedonelementsubdivisionandtheconstantvelocity
approach,wasimprovedbyusinginterpolationmatrices.TheFEMapproachwasbasedonimplicit
Green’s functionsandnon-linearcontactwasconsideredattheFEM–BEMinterface.Twoengineering
problemswerestudiedwiththeproposedmethodology:thepropagationofwavesinanelastic
foundationandthedynamicresponseofastructuretoanincidentwavefield.
دسته بندی | برق |
بازدید ها | 49 |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 1862 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 16 |
شبیه سازی مبدل افزاینده[1] DC-DC برای کاربرد مدول فتوولتائیک با استفاده از MATLAB/Simulink
چکیده: بر پایه تحقیق حاضر، بسیاری از کاستیهای توان در سرتاسر جهان وجود دارد به ویژه در کشوری مانند هند که مسئله انتقال شبکه همچنان جدی است. تقریبا توان حاصل از سوخت فسیلی بسیار کم شده است، برخی از سوختهای فسیلی عبارتند از ذغال سنگ، ذغال قهوهای، نفت، و گاز. بنابراین بسیاری از آنها به دنبال استخراج توان از انرژیهای سبز تجدیدپذیر همانند خورشیدی، باد، زیست توده، جزر و مدی و .. هستند که منجر به هیچ آلودگی در محیط زیست نمیشود. در این مقاله شبیهسازی و تحلیل پنل PV و نیز طراحی مبدل بازده بالا و همچنین شبیهسازی اجرا شده است. اگرچه سیستمهای بر پایه توان خورشیدی، انرژیهای تجدیدپذیر[2] هستند، در مقایسه با سایر انرژیهای تجدیدپذیراز قبیل باد، زیست توده به تعداد بیشتری از اتصالات شبکه متصل نمیشوند. در بسیاری از مراحل مورد نیاز که میبایست صورت پذیرد، مبدل بوست بازده بالا به عنوان یک فاکتور اساسی و مهم مورد نیاز است. در این مقاله ولتاژ ورودی به مبدل ارتقا دهنده 15 ولت است که ولتاژ خروجی 55.64 ولت را دریافت میکند.
عبارات شاخص: مدول AC، القاگر جفت شده، بهره ولتاژ افزاینده، تک سوئیچ.
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 17 |
فرمت فایل | rar |
حجم فایل | 359 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 28 |
یک مجموعه کامل از ترجمه یک مقاله انگلیسی عالی ISI از سایت معتبر Emerald در زمینه منابع انسانی در سطح کارشناسی ارشد تهیه شده که عنوان این مقاله بدین شرح است: ارزیابی اثر بخشی سیستمهای اطلاعاتی منابع انسانی در شرکت ملی نفت ایران، که در دانشگاه علم وصنعت تهیه شده به همراه ترجمه کامل همین مقاله و پاورپوینت کامل آن در یک پکیج استثنایی برای استفاده دانشجویان عزیزکه حتما رضایت کامل از خرید این مجموعه خواهید داشت چون فقط ترجمه این مقاله 12 صفحه ای انگلیسی هم بسیار زمان بر و هم هزینه بر خواهد بود.
ترجمه این مقاله به صورت کامل و در سطح خیلی خوب در 16 صفحه تهیه شده که برای ارائه آن یک پاورپوینت عالی با 26 اسلاید کامل تهیه شد که هر کدام در فایلهای جداگانه ارائه شده است که قابلیت تغییر را داراست.
هدف این مقاله ارزیابی تاثیر سه متغیر خاص ، به نام های: کیفیت سیستم،کیفیت اطلاعات، و در نهایت، استفاده از اطلاعات ، بر اثر بخشی سیستمهای اطلاعات منابع انسانی(IS) در یک شرکت نفت ایرانی می باشد.
دسته بندی | برق |
بازدید ها | 22 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 1312 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 17 |
سیستم های توزیع شعاعی برای قرار دادن ارانس های توزیع و فیدر های فشار متوسط بخش توسعه شبکه توزیع نیاز دارند تا از کات اوت فیوزها بهذعنوان کلید هایی که قطع و وصل آنها در زیر بار ممکن می باشد استفاده کنند . منتها استفاده از این کلیدها با توجه به قیمت نسبتا بالایی که دارند در کنار برقگیرها مستلزم بررسی و توجیه اقتصادییست که این توجیه باقتصادی در این مقاله بوسیله روش های بررسی قابلیت اطمینان مورد کنکاش قرار گرفته است
دسته بندی | مقالات ترجمه شده isi |
بازدید ها | 26 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 3617 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 48 |
صندلی یکپارچه و کنترل سیستم تعلیق برای یک ماشین چهار چرخ با مدل راننده 2012
Integrated Seat and Suspension Control for a Quarter Car With Driver Model - 2012 IEEE
چکیده:
در این مقاله، یک صندی خودرو یکپارچه و کنترل استراتژی سیستم تعلیق برای یک ماشین چهار چرخ با راننده مدل پیشنهاد شده است که به منظور بهبود عملکرد سیستم تعلیق در سواری و راحتی راننده است. صندلی یکپارچه و مدل تعلیق شامل چهار سیستم تعلیق در خودرو، سیستم تعلیق صندلی و 4 درجه آزادی (DOP) بر اساس بدل راننده مدل برای اولین بار ارائه شده است. این مدل یکپارچه به ارائه یک پلت فرم برای ارزیابی راحتی عملکرد سواری درشرایط پاسخ سر راننده در شتاب خودرو تحت اختلالات جاده های معمولی و توسعه کنترل یکپارچه صندلی و سیستم تعلیق ماشین پرداخته است. براساس مدل یکپارچه، H∞، کنترل حالت فیدبک برای به حداقل رساندن شتاب سر راننده در اختلالات جاده ها طراحی شده است.
با توجه به اینکه متغیرهای برای مدل راننده جهت اندازه گیری در دسترس نیست، یک کنترل بازخورد خروجی استاتیک، که تنها با استفاده از اندازه گیری متغیرهای حالت است طراحی شده است. بحث بیشتر در طراحی کنترل کننده چند منظوره قوی، که در نظر راننده برای عدم قطعیت است و همچنین محدودیت سیستم تعلیق و خواص جاده است نیز فراهم شده است. تاریخ و زمان و شبیه سازی عددی برای ارزیابی اثر بخشی استراتژی کنترل پیشنهاد شده است. نتایج نشان می دهد که صندلی یکپارچه و کنترل تعلیق می تواند به طور موثر بهبود تعلیق را در سواری و عملکرد آن در مقایسه با تعلیق صندلی و کنترل سیستم تعلیق خودرو می باشد. کلمات کلیدی: مدل بدن راننده- کنترل یکپارچه- سیستم تعلیق صندلی- کنترل خروجی بازخورد- تعلیق خودرو.
1 – مقدمه:
صندلی تعلیق شده معمولا در وسایل نقلیه تجاری پذیرفته شده صنعتی، کشاورزی و حمل و نقل و دیگر اهداف برای راحتی راننده، کاهش خستگی ناشی از ساعات کار طولانی برای راننده و یا قرار گرفتن در معرض کار شدید در محیط هایی مانند شرایط خشن جاده و بهبود راحتی راننده است. مطالعه برروی بهینه سازی و کنترل سیستم های تعلیق در صندلی برای کاهش ارتعاش های عمودی از موضوعات فعال در این دهه بوده است. سه نوع اصل از تعلیق صندلی وجود دارد که به عنوان مثال، تعلیق صندلی معلق، صندلی نیمه فعال، تعلیق صندلی فعال ارائه شده است. مطالعه بر روی صندلی تعلیق شده منفعل به طور عمده تمرکز بر بهینه سازی پارامتر برای سفتی و ضریب میرایی است. به طور کلی، کمی سفتی ممکن دریافت سواری راحتی است. با این حال، تعلیق بزرگتر احتمال انحراف داشته و از این رو ممکن است در نهایت متوقف شود. مطالعات انجام شده در حداقل سفتی در شرایط و موقعیت صندلی و سفتی غیر خطی منجربه راحتی راننده شده و محدودیت انحراف و از تعلیق را داشته است. با توسعه رولوژی مغناطیسی (MR)، یا الکترو رئولوژی (ER) دمپر، کنترل نیمه فعال تعلیق منجر به نیروی میرایی متغیر با مصرف توان کمتر می شود. با این حال، هر دوی ER، و یا MR تنها کنترل میرایی را داشته که نظیر این سیستم تنها در طول مرحله ائتلاف انرژی موثر است. مطالعه بر روی صندل تعلیق شده فعال به طور عمده در حال توسعه استراتژی های کنترل پیشرفته بوده که تمرکز و استفاده در انواع مختلف دیسک به منظور بهبود سیستم تعلیق صندلی دارد در حالی که با توجه به مسائل مربوطه اشباع محرک و تنوع بار و زمان تاخیر و قابلیت اطمینان است. در میان سه نوع از تعلیق صندلی، سیستم تعلیق صندلی فعال می تواند بهترین عملکرد را در ارائه راحتی داشته، لذا توجه بیشتری در سال های اخیر دریافت کرده است. علاوه بر تعلیق صندلی، سیستم تعلیق خودرو به طور گسترده ای به مدت طولانی مورد مطالعه قرار گرفت. تعلیق خودرو در واقع، به عنوان یک سیستم تعلیق اولیه برای همه وسایل نقلیه برای راحتی ارائه شده و نگهدارندگی جاده ای و دیگر توابع دینامیک را دارد. مانند سیستم تعلیق صندل، حالت منفعل و نیمه منفعل در تعلیق خودرو نیز ارائه شده است. سیستم فعال و نیمه فعال با توجه بیشتری بوده که برای بهبود راحتی سواری خودرو و نگهدارندگی جاده است.