فایل فردا

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

فایل فردا

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

برآورد عملکرد صاعقه­ ی پست ناشی از برخورد صاعقه در خطوط هوایی متصل

هماهنگی عایقی، حافظت در برابر صاعقه، حالت­ های گذرای سیستم قدرت
دسته بندی مقالات ترجمه شده isi
بازدید ها 19
فرمت فایل doc
حجم فایل 1069 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17
برآورد عملکرد صاعقه­ ی پست ناشی از برخورد صاعقه در خطوط هوایی متصل

فروشنده فایل

کد کاربری 1055
کاربر

Substation Lightning Performance Estimation due to Strikes into Connected Overhead Lines

Abstract—The generalization of the probabilistic Lightning
Limiting Parameter (LLP) method for high voltage substation
lightning performance estimation due to the discharges into
connected overhead lines (OHL) is described. The method
improvement is made only for the case of lightning strokes to the
shield wire of OHL causing back-flashover in front of the
substation. The improved LLP method is illustrated at the
insulation coordination study of the 400 kV line with long
connecting cable with direct entry into Gas Insulated Substation
(GIS) of hydro-electric plant. The number of surge arrester sets
and sensitivity analyses of number of connected step-up
transformers influence to the Mean Time Between Failures
(MTBF) of the 400 kV transformer and equipment insulation is
investigated

برآورد عملکرد صاعقه­ ی پست ناشی از برخورد صاعقه در خطوط هوایی متصل

چکیده

تعمیم روش احتمالاتی پارامتر محدودکننده­ی صاعقه (LLP) برای تخمین عملکرد فشار قوی صاعقه در پست ناشی از تخلیه بار در خطوط هوایی (OHL) متصل توضیح داده می­شود. بهبود این روش تنها در حالت برخورد صاعقه به سیم محافظ OHL ایجاد می­شود که باعث قوس برگشتی در مقابل پست می­شود. روش LLP بهبود یافته در مطالعه­ی هماهنگی عایقی خط 400 کیلوولت با کابل بلند متصل شده با ورودی مستقیم به پست عایق گازی (GIS) در نیروگاه برقآبی نشان داده می­شود. تاثیر تعداد مجموعه برق­گیرها و تحلیل حساسیت تعداد ترانسفورماتورهای افزاینده­ی متصل شده بر میانگین بین زمان خرابی (MTBF) در ترانسفورماتور 400 کیلوولت و عایق تجهیزات بررسی می­شوند.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.