فایل فردا

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

فایل فردا

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

مبانی نظری و پیشینه رابطه توانمند سازی و هوش عاطفی با کیفیت خدمات

مبانی نظری و پیشینه رابطه توانمند سازی و هوش عاطفی با کیفیت خدمات
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 281 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 72
مبانی نظری و پیشینه رابطه توانمند سازی و هوش عاطفی با کیفیت خدمات

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه...................................................................................... 25

توانمندسازی................................................................... 25

مفهوم توانمندسازی............................................................... 26

تاریخچه توانمندسازی............................................................. 29

رویکردها و مدل­های توانمندسازی................................................. 36

عوامل مؤثر بر توانمندسازی....................................................... 48

دسته بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی........................................ 52

هوش عاطفی...................................................................... 61

تاثیر هوش عاطفی بر موفقیت کار......................................... 62

ریشه‌های تاریخی هوش عاطفی........................................... 63

تاریخچه و تعریف هوش عاطفی.................................................. 65

هوش عاطفی و بهره هوشی................................................... 69

آموزش هوش عاطفی............................................................... 71

هوش عاطفی در محیط کار................................................... 72

کیفیت خدمات........................................................................... 75

تعریف خدمت..................................................................... 76

طبقه بندی خدمات..................................................................... 77

مفهوم کیفیت........................................................................ 78

کیفیت خدمات....................................................................... 79

کیفیت خدمات داخلی................................................................. 81

پیامدهای کیفیت خدمات بانکی............................................... 82

مفهوم کیفیت خدمات بانکی..................................................... 84

برخی از مدل­ها در زمینه کیفیت خدمات بانکی........................ 84

جمع ­بندی............................................................................... 87


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.