فایل فردا

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

فایل فردا

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سطوح انگیزه یادگیری بالینی

مبانی نظری وپیشینه تحقیق سطوح انگیزه یادگیری بالینی
دسته بندی مدیریت مالی
بازدید ها 18
فرمت فایل doc
حجم فایل 95 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 70
مبانی نظری وپیشینه تحقیق سطوح انگیزه یادگیری بالینی

فروشنده فایل

کد کاربری 1627
کاربر

توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

چهارچوب این پژوهش از نوع پنداشتی و بر اساس مفاهیمی چون آموزش ، یادگیری ، انگیزه یادگیری و سطوح مختلف آن و چگونگی تامین نیازهای اساسی روانی بر اساس تئوری خود تعیین کنندگی استوار است و در راستای آن مفاهیم فوق در محیط بالینی پرستاری مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

کلمه آموزش از واژه لاتین “educate” که به معنای آموختن است مشتق شده است.ریشه کلمه آموزش به معنای آشکار نمودن توان بالقوه یک فرد است. آموزش رفتارهای فرد را اصلاح مینماید و باعث تغییراتی در رفتار فرد میگردد که برای وی سودمند است.میتوان گفت آموزش یک فرایند اجتماعی است که اهمیت آن دراصلاح رفتار است(29) و طیف وسیعی از فعالیتها را در برمیگیرد(30).

همچنین آموزش به فعالیتهای حرفه ای معلم گفته میشود و به عنوان فراهم آوردن فرصتهایی برای اینکه دانشجویان یاد بگیرند، تعریف شده است.پس بنا به تعریف آموزش به فعالیتهایی گفته میشود که با هدف آسان ساختن یادگیری از سوی آموزگار طراحی میشود و بین آموزگار و یادگیرنده بصورت کنش متقابل جریان می یابد و نقش معلم صرفا فراهم آوردن شرایط و امکاناتی است که یادگیری را آسان میسازد(33). از این رو آموزش مجموعه فعالیتهایی است که در خدمت پرورش و کارآموزی قرار دارند(5).

هایگرن[1] معتقد است که آموزش فرایندی مرکب است که تعبیر متفاوتی از دیدگاه های مختلف دارد. فیلسوفان عامل اصلی آموزش را مد نظر قرار میدهند و روانشناسان به فرد یادگیرنده و فرایند یادگیری مینگرند و جامعه شناسان به سیستم اجتماعی که در تعامل با گروه و فراگیرنده است، میپردازند( 27 ).

نظامهای آموزشی و فعالیتهای حاکم بر آن با توجه به پیشرفت جوامع، همواره دستخوش تغییر و تحول است که این امر خود معلول تحولات اجتماعی و علوم مختلف آن می‌باشد. سرعت تحول نظامهای آموزشی به حدّی است که گاهی موجب تغییر کل ساختار آموزشی جامعه می‌گردد(14). از این رو در دنیای امروز هیچ‌کس از آموزش و یادگیری2 بی نیاز نیست و یادگیری بخشی از زندگی انسانها محسوب می‌گردد. شاید به جرأت بتوان گفت که مهمترین اصل زندگی انسانها یادگیری است؛ زیرا انسان از بدو تولد تا انتها با فرایندهای مختلف یادگیری روبه‌رو می‌باشد(31).

مفهوم یادگیریرا میتوان به صورتهای مختلف تعریف کرد : کسب دانش و اطلاعات، عادتهای مختلف، مهارتهای متنوع و راه های گوناگون حل کردن مسائل مختلف.به گفته هرکنهان و السون[2] یادگیری یکی از مهم ترین موضوعات در روانشناسی امروز و در عین حال یکی از مشکل ترین مفاهیم برای تعریف کردن است(5).

رفتارگرایان یادگیری را تغییر در رفتار قابل مشاهده و اندازه گیری و پیروان مکاتب شناختی، آن را کسب بینش‌های جدید و یا تغییر در بینش‌های گذشته عنوان می‌کنند(31).

شاید یکی از جامع‌ترین تعاریف یادگیری از دیدگاه مارکس و هلیوس[3] باشد. در این تعریف آمده است یادگیری یعنی ایجاد تغییرات نسبتا پایدار در رفتار بالقوه یادگیرنده، مشروط بر آنکه این تغییر بر اثر اخذ تجربه رخ دهد(5). در جریان هر یادگیری دو شرط اساسی یعنی فراگیر و فراده وجود دارند. البته بدیهی است که فراده یا معلم هرگز چیزی رایاد نمی‌دهد بلکه شرایط را فراهم می‌سازد تا فراگیر یاد بگیرد(14). درتوضیح این تعریفلازم است اصطلاحات تغییرنسبتا پایدار،توانایی بالقوه وتجربهشرح داده شود. منظورازتغییرنسبتا ((پایدار))، تغییری است که دوام دارد.هدف از(( توانایی بالقوه))، عبارت است ازتوانایی که فردوجوددارد، اماهنوز ظاهرنشده است. مثلا عده ای ازما این توانایی را داریم که خلبانماهری شویم اما درحال حاضر نمی توانیم خلبانی کنیم. دراین مورد گفته می شودکهتوانایی مابرای هدایت یک هواپیما بالقوه است و هنوز به فعل در نیامده است.هدفازکاربرد کلمه ((تجربه)) این است که تغییراتی را می توان به عنوان یادگیری به حسابآورد که محصول تمرین باشد نه تغییراتی که دراثر رشد وبلوغ، مثل رشد قد و وزن بهوجود می آید(5 ).

یادگیری یک رویداد کاملا درونی است.تمام آنچه را که ما یاد میگیریم بطور انحصاری و اختصاصی در سلولهای مغزی و احتمالا بصورت الگوهای خاصی از فعالیتهای سلول مغزی ذخیره می شود.برای کسب اطلاع از میزان یادگیری فرد به رفتار قابل مشاهده او مراجعه می کنیم(32). در واقع یادگیری کسب دانش یا مهارت توسط فرد است. برای یادگیری موثر و کارا نیاز است که بدانید دانشجویان چه چیزی را برای یادگیری نیاز دارند. یادگیری بستگی به انگیزه برای یادگیری ، توانایی یادگیری و محیط یادگیری دارد(33).

فرایند آموزش-یادگیری به اندازه قدمت انسان است. در صورتی که این فرایند موثر باشد ، فرد یادگیرنده می تواند بهترین بهره را از چیزهایی که در محیط پیرامونش است، ببرد. در صورتی که فردی هنر تعامل با اطرافیان را نیاموزد، مشکلات زیادی را نسبت به فردی که روابط اجتماعی مناسبی را فرا گرفته است خواهد داشت. بنابراین کسب دانش، مهارت و نگرشی که بتواند فرد یادگیرنده را به روش مناسبی برای سازگاری با محیط آماده نماید از اهداف فرایند آموزش- یادگیری می باشد. این فرایند وسیله ای است که در طی آن مدرس، فرد یادگیرنده و برنامه ها به صورت منظمی برای تامین اهداف از پیش تعیین شده سازماندهی می شوند.این فرایند شامل اجزائی مثل روش آموزش، مواد درسی، کلاس درس و بحث وخلاقیت در کلاس می باشد. فرایند آموزش و یادگیری با تکمیل شدن چنین محیطی تحت تاثیر قرار می گیرد. این فرایند می تواند با تامین شرایط مناسب برای یادگیرندگان غنی و دائم گردد. مدرس می تواند با در نظر گرفتن نیازهای افراد یادگیرنده، نقش بسیار مهمی در تسهیل این فرایند داشته باشد.

در پرستاری، یادگیری در یک چهارچوبی از عوامل موثر بر کیفیت و تاثیر بخشی برنامه آموزشی قرار دارد. این عوامل می تواند شامل نوع فلسفه موسسه آموزشی، یادگیرندگان، دانشکده، علائق و عقاید کسانی باشد که در برنامه آموزشی شرکت می کنند. برنامه آموزش پرستاری تحت تاثیر این عوامل قرار می گیرد و تمرکز این برنامه ها در صورت عوض شدن این شرایط ، تغییر خواهد نمود(29).

آموزش پرستاری مجموعه ای از علوم تئوری و فعالیتهای عملی ، مهارت ، خلاقیت و تجربه است(2).در قرن اخیر با پیشرفت دانش و تکنولوژی، پرستاری نیز دچار تحولات عظیمی شده است. موانع و مشکلات آموزش پرستاری بخصوص در نحوه آموزش دانشجویان میتواند اثرات نامطلوبی در دستیابی به اهداف متعالی حرفه پرستاری داشته باشد(27).


1-Hygern

2-learning

3-Hergenhahn and Elson

Hellois-Marquize and1

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های عشق ورزی

مبانی نظری وپیشینه تحقیق سبک های عشق ورزی
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 17
فرمت فایل doc
حجم فایل 51 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28
مبانی نظری وپیشینه تحقیق سبک های عشق ورزی

فروشنده فایل

کد کاربری 1627
کاربر

توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

ملا صدرا از عشق حقیقی در مقابل عشق مجازی سخن می گوید . عین القضات از عشق کبیر (عشق خدا به انسان ) ، عشق صغیر (عشق انسان به خدا) و عشق میانه (عشق انسان به انسان ) سخن به میان آورده و می گوید همین عشق میانه است که بوعلی سینا آنرا عشق ظرفا به خوبرویان می نامد و سهروردی آنرا در عشق یعقوب و زلیخا به یوسف می بیند و مولانا آنرا در عشق به شمس تبریزی تجربه می کند . گروهی این عشق را مذموم دانسته اند و گروهی نیز از درک آن عاجز مانده اند . برخی آنرا نوعی بیماری درونی و نفسانی خوانده اند و برخی هم آنرا جنون الهی به شمار آورده اند و اما بسیاری نیز آنرا ستوده اند و از فضایل نفسانی خوانده اند تا جایی که عین القضات ، عشق میانه را برای رسیدن به عشق خدا ضروری می دانست.ابو علی سینا در کتاب قانون ، مرض عشق را این گونه توصیف کرده است : " عشق مرضی است وسوسه انگیز و به مالیخولیا شباهت دارد . سبب این بیماری آنست که انسان فکر خود را به کلی به شکل و تصویرهایی مبذول می دارد و در خیالات خود غرق می شود و شاید آرزوی آن نیز در پدید آمدن بیماری کمک کند و ممکن است آرزوی کمک نکند ولی این تمرکز فکر متمادی سبب بیماری می شود( صنعتی، 1374 ). درمتون دینی اسلامی عشق در مرتبه ای بسیار عالی تر توصیف شده است و بعنوان عالی ترین تجلی عالم هستی ، قلب انسان را به سوی کمال و زیبایی سوق می دهد ، خدا انسان را به گونه ای آفریده است که وقتی به سوی نور وجود مطلق متمایل می شود با تمام وجود به سمت آن کشیده می شود به این ترتیب عشق کشش قلب انسان است به سوی خدا. این تعبیر در قرآن کریم و در متون اسلامی با عباراتی مانند حب نشان داده شده است . حب یا عشق ماهیتی انسانی دارد و هدف اصلی آن نیز خداست ولی در پاسخ به این که چرا عشق که اصالتا می باید متوجه خدا باشد ، به انسان ها تعلق پیدا می کند باید گفت که عشق در مراتب پایین تر انسانی به سمت نشانه هایی از جمال و کمال الهی که در انسان ها بعنوان خلیفه ی او به ودیعه گذاشته شده است ، متوجه می شود . در واقع عشق یک انسان به انسان دیگر اگر خالی از هوا و هوس باشد نشانه ای از عشق به کمال مطلق است . (علی اصغر احمدی ، 1381). فلاسفه ی غرب هم تعاریف خاصی از عشق ارائه داده اند : افلاطون سه نوع عشق معرفی می کند ؛ عشق هوسباز ، عشق خودمدارانه و عشق والایش یافته . ارسطو عشق را کوری حس از دریافت کاستی های معشوق می داند و پلوتارک آنرا جنون معرفی می کند . به نظر لئو بوسکالیا ، عشق موهبت عظیم و شگفت انگیزی است که به وجود آورنده شادی و خوشی و خوشحالی است . عشق همواره به صورت هدیه ای است که در روز اول زندگی به انسان ارزانی می شود و آدمیان باید به خود جرات دهند که جعبه ی هدیه را باز کنند و کاغذ هدیه را پاره کنند و آنگاه اعجاز عشق را دریابند . (بوسکالیا ، 1370). میلان کوندرا (1987) از سرگشتگی عشق گفته و می گوید حیران بودن فارغ از ارزش داوری به مراتب بالای عشق تعلق دارد ، حرکتی که در آن زنگارهای فردیت شسته می شود . لئون هربرئوس عشق را احساسی اختیاری و آرزوی رسیدن به هر آنچه نیکوست می داند . هری هارلو (1958) در مقاله ای تحت عنوان ماهیت عشق چنین می نگارد که عشق حالتی فوق العاده ، ژرف ، حساس و نیروبخش است و روان شناسان در این زمینه در رسالت خود کوتاهی نموده اند زیرا اندک چیزی را که در مورد عشق می دانیم فراتر از مشاهده ساده ای نیست و اندک چیزی که در مورد آن نگاشته ایم توسط شاعران و رمان نویسان بهتر نگارش شده است . ( صدقی ، 1383). از سویی روان شناسان عشق را یک هیجان اساسی و مثبت معرفی می کنند. اما در مورد مفهوم عشق و انواع آن اتفاق نظر وجود ندارد . آنها همواره بین دوستی و عشق تفاوت قائل می شوند . عشق تا سن بلوغ شروع نمی شود و با رگه های زیستی و جنبه های فطری و به خصوص بلوغ جسمی همراه است در حالیکه دوستی با تکامل عاطفی انسان ها و رشد اجتماعی نوع بشر همراه است و چندان با غریزه ی جنسی مرتبط نیست . روان شناسان فرهنگی از جمله افرادی هستند که به مفهوم سازی عشق توجه نموده اند. برخی تفاوت های فرهنگی نیز در مورد مفهوم عشق وجود دارد و حتی معنای عشق از یک دوره تاریخی به دوره ی دیگر نیز متفاوت است . در حالت عشق وحدت و همسازی شخصیت آدمی و فردیت او محفوظ می شود . عشق نیروی فعال بشری است نیرویی است که موانع بین انسان ها را می شکند و آدمیان را با یکدیگر پیوند می دهد . عشق انسان را بر احساس انزوا و جدایی چیره می سازد با وجود این به او امکان می دهد خودش باشد و همسازی شخصیت خود را حفظ کند . در عشق تضاد جالبی روی می دهد ؛ عاشق و معشوق یکی می شوند و در عین حال از هم جدا می مانند. حسادت ، رشک ، بلند پروازی و هر نوع حرصی جزء شهوات به حساب می آیند ، عشق یک عمل است . عمل بکار انداختن نیروهای انسانی است که تنها در شرایطی که شخص کاملا آزاد باشد، نه تحت زور و اجبار، آنها را به کارمی اندازد، عشق فعال بودن است نه فعل پذیری ؛ پایداری است نه اسارت ، نثار کردن است نه گرفتن . مردمی که جهت گیری اصلی آنان بارور نیست احساس می کنند که نثار کردن فقر می آورد و بدین ترتیب اکثر این نوع افراد از نثار کردن می پرهیزند و برای کسی که دارای منش بارآور و سازنده است نثار کردن برترین مظهر قدرت آدمی است . در حین نثار کردن است که قدرت خود ، ثروت خود و توانایی خود تجربه می شود. تجربه نیروی حیاتی و قدرت درونی که بدین وسیله به حد اعلای خود می رسد فرد را غرق در شادی می کند .فرد خود را لبریز ، فیاض ، زنده و در نتیجه شاد احساس می کند و نثار کردن از دریافت کردن شیرین تر است ، نه به سبب اینکه فرد به محرومیتی تن در می دهد بلکه به این دلیل که شخص در عمل نثار کردن زنده بودن خود را احساس می کند (http://mohsenazizi.blogfa.com) .

رسیدگی ترافعی در دادسرا با نگرش بر قانون آیین دادرسی کیفری مصوّب 1392

امروزه معیارهای حقوق بشری در تمام جوانب و وجوه حقوق داخل شده و موجب تغییرات عمده در رشته‌های حقوقی شده است یکی از مهم‌ترین شاخه‌های حقوق که متأثر از حقوق بشر است، آیین دادرسی کیفری است دادرسی عادلانه، فرآیندی است مبتنی بر برخورداری متهم از کلیه حقوق دفاعی و امکانات و شرایط برابر با طرف خویش جهت تدارک دفاع، که نقض معیارهای آن موجب سلب وصف انصاف از
دسته بندی فقه و حقوق اسلامی
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 689 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 171
رسیدگی ترافعی در دادسرا با نگرش بر قانون آیین دادرسی کیفری مصوّب 1392

فروشنده فایل

کد کاربری 1343
کاربر

هر یک از نظام های حقوقی با توجه به سابقه تاریخی، سیر تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه و همچنین ساختار و ابزارهای نظام قضایی شان با زاویه نگرش خاصّی به بحث «ادله اثبات دعوی» نگریسته اند. علاوه بر مسائل فوق الذکر نسبت به موضوعِ موردِ بحث راجع به موضع نظام های حقوقی در مورد ادله اثبات دعوی، سلیقه حقوقدانان و دکترینِ حقوقیِ علمایِ حقوق هر کدام از این کشورها هم در اتخاذ نوع نگرش بسیار موثر بوده است.

با توجه به رشد و گسترش روز افزون پدیده مجرمانه (بزه و کژمداری) و ظهور شکل های نوین بزهکاری در سطوح ملی، بین المللی و جهانی به نظر می رسد که امروزه، سیاستگذاری عمومی بسیاری از کشورها در زمینه سیاست مبنایی به رکن غیر رسمی جامعه یعنی مردم، نهادهای مردمی و نیروهای اجتماعی، در کنار رکن رسمی جامعه یعنی دولت به معنای قوای عمومی حاکم بر کشور، پیش می­رود که مصداق بارز آن پیشگیری از بزهکاری، و جدا از آن، پیشگیری از بزه­دیدگیِ ناشی از سوءعملکرد پرسنل نهادهای انتظامی و قضایی است. وجود محدودیت های بسیار کلی و مبهمی همچون امنیت و نظم عمومی و اخلاق حسنه، بدون پیش بینی سیاست جنایی سنجیده­ای که بتواند از استبداد قضایی جلوگیری کند، حقوق اصحاب دعوا –خصوصاًمتهم - راتهدیدوتحدیدمیکند. بهبهانهکشفجرموتسریعدرافشاءسرنخ­هایمجرمانهوگزارشموفقیتهایانتظامیوقضاییدرسرعت­بخشیبهمراحلتعقیبوتحقیقودادرسیوصدورواجرایرأی،وفارغازحقیقتبزهکارییاکذببزهانتسابیبهفرد، زمینه برچسب­زنیِ مجرمانه به متهمِ پرونده ایجاد می­گردد و نظام پلیسی و قضاییِ بی­توجه به ارزش­های حقوق بشری، متهم را به پیوند به خرده فرهنگ بزهکاری رهنمون می­شود تا این بار دیگر یک مجرم واقعی از حیثیتِ انگ­خورده­ی او سر برون آورد.

آیا به‏ این بهانه که شخصی مظنون و متهم است می‏توان هر نوع رفتار و برخوردی با او داشت؟ اصولا ضابطان در کشف جرم بویژه جرایم مشهود مکلّف به رعایت چه نکاتی هستند تا در پرتو آنها هم جهت دستگیری متهم و ممانعت از فرار وی و جلوگیری از امحاء آثار جرم اقدام شده و هم حقوق و آزادی های اساسی متهم پایمال نگردد؛ و اصولاً قانونگذار در این راستا چه‏ مکانیسم هایی را پیش‏بینی کرده و چه نواقصی در این خصوص در سیاست جنایی تقنینی کشورها و ایران مشهود است؟ به علاوه، باید بررسی نمود که در مرحله‏ تعقیب و نیز بازجویی، مقام تعقیب چه معیارهایی را باید فراروی خود قرار دهد تا ضمن اقدام در راستای کشف حقیقت، متهم نیز از تمام امکانات دفاعی لازم برخوردار شده و آزادی های وی من غیر حق سلب‏ نشود؟ برای دستیابی به پاسخ های عمیقی برای این پرسش ها، ذکر مقدمه ای لازم است.

تحقق عدالت به‏معنای عام و عدالت کیفری به‏معنای خاص همواره در طول تاریخ آرزوی انسان عدالتخواه بوده و هست.بدیهی است عدالت کیفری که‏ هدف هر دادرسی جزایی است بدون برقراری محاکمه منصفانه‏ای که در آن‏ حقوق و آزادیهای متهم محترم شمرده شود هرگز فرصت ظهور نخواهد داشت.

آیین دادرسی کیفری - به عنوان یکی از شاخه‌های علوم جزایی - از جمله‌ مصادیق کارکردهای تقنینی و قضایی حاکمیت است که برای تضمین نظم و آسایش عمومی مورد استفاده دولت‌ها قرار می‌گیرد[1]. به همین جهت،‌ قواعد ناظر بر آن ـ که پاسدار هنجارهای اساسی جامعه، به دنبال اجرای عدالت، حمایت از نظم عمومی و برخوردار از پشتوانه حاکمیت است ـ از ویژگی‌ امری برخوردار می‌باشند. به این سان آیین دادرسی کیفری بستری برای حمایت از ارزش‌ها و مؤلفه‌‌ای از حاکمیت ملی بوده که قواعد ناظر بر آن، ماهیتی یک سویه و امری دارند.

با این وجود، امری بودن قواعد آیین دادرسی کیفری هرگز نباید به معنای صرفاً حکومتی بودن و به معنای اهمیت نداشتنِ نیازهای افراد درگیر در جرم، اقتضائات جامعه برای واکنش به بزه به دستور قاضی، اهداف سیاست های کلان جامعه از جمله بازپروری و اصلاح و تربیت و درمان بزهکاران، محدودیت های مالی کشور از جمله عدم کفایت بودجه تخصیص به زندان ها و دهها مسئله اجتماعی دیگر تعبیر شود. از این رو دیگر عدالت کیفری کلاسیک که فقط ارعاب و سزادهی و انتقام را پیجویی می کرد، جایگاه چندانی در فهم های امروزی از معنای عدالت کیفری و شرایط و موانع آن ندارد و همگان به سوی عدالت کیفری اجتماع محور، اصلاحی، ترمیمی، توافقی، کم هزینه و جایگزین حبس پیش می روند.

اجتماع محور شدن عدالت کیفری رسمی هم در بخش ماهوی (حقوق جزای عمومی و اختصاصی) و هم در حیطه شکلی (آیین دادرسی کیفری) کانون توجه را به وضعیت فردی و محیطی بزه‌کار،‌ شدت و وخامت رفتار مجرمانه، مرحله‌‌های فرآیند کیفری و به طور کلی مصلحت‌سنجی مقام قضایی متمرکز می کند و از این حیث جنبه‌های متفاوتی به خود می‌گیرد. به این شکل که در مرحله پیش دادرسی تدابیری مانند تعلیق، تعویق تعقیب دعوای کیفری، پذیرش بزه‌کاری در مرحله دادرسی و پسادادرسی شیوه‌هایی مثل تعلیق اجرای کیفر، آزادی مشروط و برخی از مصادیق مجازات‌های جامعه‌مدار می‌توانند موضوع توافق‌ کنش‌گران این راهبرد قرار گیرند.


1- گلدوستجویباری،رجب،(1388)،کلیاتآییندادرسیکیفری،نشرجنگل،چسوم،ص9.

نرم افزار خیاطی راحت ورژن 10 بسته تک ستاره

نرم افزار خیاطی راحت ورژن 10
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 645
فرمت فایل zip
حجم فایل 7773 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
نرم افزار خیاطی راحت ورژن 10 بسته تک ستاره

فروشنده فایل

کد کاربری 2046
کاربر

ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار خیاطی راحت ورژن 10 به شرح زیر می باشد :


افزوده شدن بخش انبارداری ، خرید ، فروش ، عودتی ، موجودی انبار و...




1-قابلیت استفاده در خیاطی های مردانه و زنانه
2-قابلیت تعریف ویرایش حذف چاپ و جستجو مشتریان
3-قابلیت تعریف ویرایش حذف چاپ و جستجو اندازه لباس های مشتریان
4-قابلیت تعریف انواع مدل لباس هم زنانه هم مردانه
5-قابلیت تعریف هزینه های دوخت هر لباس
6-قابلیت تعریف ویرایش حذف چاپ و جستجو پرسنل کارمندان کارگران
7- بخش تعیین سطوح دسترسی برای کاربرانی که از برنامه استفاده می کنند غیرفعال و یا فعال کردن بخشی از برنامه برای کاربر خاص (مثل مدیر-حسابدار و...)
8-قابلیت تعریف ویرایش حذف هزینه های موجود
9-تعریف موجودی نقدی و چکی اول دوره صندوق
10- ثبت اطلاعات شرکت و چاپ در سربرگ ها
11-امکان طراحی رسیدهای چاپی توسط خود کاربر
12-ثبت فیش حقوقی با امکانات فیش حقوقی دوره ای( ماهیانه هفتگی روزانه) و فیش حقوقی کارکرد ( برحسب تعداد دوخت از مدل خاص در سفارش خاص
13-حذف و یا چاپ فیش حقوقی مربوطه
14-قسمت سفارش گیری امکانات زیر را دارا می باشد
الف ) ثبت سفارش
ب ) حذف سفارش
ج ) چاپ سفارش
د )چاپ مجدد سفارش
ه ) تعیین تاریخ سفارش گیری
و ) تعیین تاریخ پرو
ز ) تعیین تاریخ تحویل
15)ثبت نمونه پارچه برای هر لباس در قسمت سفارش گیری
16)امکان انتخاب چاپ و یا عدم چاپ تاریخ های سفارش پرو و تحویل در رسید سفارش
17)قسمت تعیین وضعیت سفارشات تغییر وضعیت قبلی لباس ها به وضعی فعلی ( آماده نشده ، پرو شده ، آماده شده ، تحویل داده شده)
18)ثبت حذف و چاپ اسناد دریافتی از مشتری (نقدی و چک)
19) ثبت حذف و چاپ اسناد پرداختی به مشتری (نقدی و چک)
20)ثبت حذف و چاپ اسناد پرداختی به پرسنل( نقدی و چک)
21)ثبت و حذف اسناد پرداختی برای هزینه ها(نقدی و چک)
22)امکان مشاهده عکس پارچه هایی که برای هر لباس سفارش گرفته شده
23)گزارش لیست مشتریان
24)گزارش اندازه هر مشتری
25)گزارش سفارشات هر مشتری
26)گزارش مانده حساب هر مشتری
27)گزارش صورت حساب هر مشتری به صورت خلاصه و تفضیلی
28)گزارش لیست پرسنل
29)گزارش مانده حساب پرسنل
30)گزارش صورت حساب هر پرسنل به صورت خلاصه و تفضیلی
31) گزارش کلی از وضعیت سفارشات و جستجو در آنها
32)گزارش از صورت وضعیت هزینه ها نمایش پرداختی ها برای تک تک هزینه ها
33)گزارش موجودی نقدی
34)گزارش موجودی چک
35)گزارش کل سفارشات گرفته شده
36)گزارش کل تعداد سفارشات آماده نشده
37)گزارش کل تعداد سفارشات پرو شده
38)گزارش کل تعداد سفارشات آماده شده
39) گزارش کل تعداد سفارشات تحویل داده شده
40)گزارش کل تعداد لباس های سفارش گرفته شده
41)گزارش کل مبلغ سفارشات
42) گزارش سفارشات روزانه به تفکیک هر مشتری
43)گزاراش سفارشت دوره ای (ماهیانه هفتگی و روزانه) به تفکیک هر مشتری
44)ساخت برنامه برپایه معماری سه لایه
45)اضافه شدن ذکر ایام هفته
46)رفع مشکلات سایر ورژن ها
47)افزایش سرعت برنامه
48)ثبت رد پای کارمندان در برنامه جهت شفاف شدن عملیات ثبت شده در سیستم
49)قابلیت پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات
50)تغییر پس زمینه برنامه
51)تغییر محل منوهای برنامه
و...
52)نصب بسیار راحت
53)کار بسیار آسان


54)آموزش کاربر جهت استفاده از برنامه در صورت نیاز


55) نرم افزار دارای6 ماه پشتیبانی می باشد

پاورپوینت بررسی ریسک های اشخاص

پاورپوینت بررسی ریسک های اشخاص در 43 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 410
فرمت فایل pptx
حجم فایل 152 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 43
پاورپوینت بررسی ریسک های اشخاص

فروشنده فایل

کد کاربری 10255
کاربر

پاورپوینت بررسی ریسک های اشخاص در 43 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx






فهرست مطالب





مقدمه

معرفی ریسک های اشخاص

دیدگاههای مختلف درمورد ریسک های اشخاص

ریسک های اشخاص ازدیدگاه فردی

ریسک های موضوع بحث اشخاص ازدیدگاه فردی

مرگ وزندگی

افراد متاثرازمرگ زودرس

میزان تعیین مالی مورد نیازافراد

میزان تعیین مالی مورد نیازافراد

شیوه های تخمین میزان پوشش مورد نیاز

شیوه ارزش مادی زندگی انسان

مراحل انجام شیوه ارزش مادی زندگی انسان

شیوه نیازها

مراحل انجام شیوه نیازها

شیوه نگهداری یا انباشت سرمایه

مراحل شیوه نگهداری یا انباشت سرمایه

عوامل موثردراداره کردن ریسک ها

انواع بیمه های عمر

بیمه های عمربه شرط فوت(خطرفوت)

بیمه های مختلط عمروپس انداز(آمیخته خطرفوت وبه شرط حیات)

عوامل تاثیرگذاردرشرایط زندگی افراد

حوادث

عوامل کاهش دهنده حوادث

انواع حوادث

شرایطی که حوادث تحت پوشش بیمه قرارمی گیرد

مهم ترین ومعروف ترین بیمه نامه حوادث اشخاص

اساس محاسبه حق بیمه دربیمه نامه های حوادث

بیماری ها

موضوع بیمه های درمان

طرح های مختلف بیمه های درمان

بازنشستگی

راههای مقابله باکاهش درآمددردوران بازنشستگی

تاریخچه بیمه های بازنشستگی

بیمه تامین اجتماعی درایران

نکات اساسی درقوانین بازنشستگی

پس اندازهای شخصی وسرمایه گذاری

بیمه بازنشستگی فردی

انواع مستمری (باتوجه به نحوه پرداخت حق بیمه)

ریسک های اشخاص ازدیدگاه اجتماعی(جامعه)

عوامل موثردرریسک های اشخاص ازدیدگاه اجتماعی(جامعه)

تغییرات کیفی جمعیت

بررسی افرادپیر(کهنسال)

بررسی افراد کهنسال ازنظراقتصادی

بررسی افراد کهنسال ازنظراجتماعی

راهکارهای کنترل ریسکهای اجتماعی افراد کهنسال

مهاجرت وبیکاری

ریسک های اشخاص ازدیدگاه سازمانی

انواع ریسک های اشخاص درسازمان

نتیجه گیری

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.