فایل فردا

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

فایل فردا

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرزند پروری مثبت

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرزند پروری مثبت در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
دسته بندی پیشینه متغیر های روانشناسی
بازدید ها 0
فرمت فایل doc
حجم فایل 24 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15
مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرزند پروری مثبت

فروشنده فایل

کد کاربری 4084
کاربر

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرزند پروری مثبت در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



توضیحات ابتدایی فایل:

تعداد صفحات: 15 صفحه ( 13 صفحه متن و 2 صفحه منابع)

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش و با فرمت doc (آماده جهت پرینت)

نوع تایپ متن: کاملا استاندارد همچنین دارای پیشینه تحقیقاتی داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و بعضا متغیرهای مشابه می باشد.

کیفیت منابع: منابع کاملا جدید هستند:: منابع خارجی (شامل 2012) داخلی (شامل 93)

منابع درون متنی و پایانی: دارد


قابل استفاده برای مقاطع: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های روانشناسی، علوم تربیتی و مدیریت و سایر رشته های مرتبط


· بخشی از متن :


برنامه فرزند پروری مثبت یکی از انواع برنامه های آموزش مدیریت کودکان است. که برای والدین اجرا می شود. این برنامه چند سطحی توسط ساندرز (2012) بر اساس جهت گیری پیشگیرانه و در راستای راهبرد های حمایت از خانواده ایجاد شده است. والدینی که آموزش مدیریت والدین (Parent management training: PMT) به آنها ارائه می‌شود خودکفایی بیشتری احساس می کنند. و به روش مناسب تری دستور می‌دهند و توانایی اطاعت پذیری کودک را به صورت پایدار تقویت می‌کند. کاربرد فرزند پروری مثبت یا برنامه آموزش مدیریت والدین (PMT) باعث کاهش رفتارهای پرخاشگرانه، مقابله جویانه و پر فعالیتی کودک و باعث بهبودی رفتارهای والدین و کاهش فشار بر آنها می شود (ساندرز، 2012).

والدین به مثابه عوامل تاثیر گذار بر زندگی فرزندان می­باشند و در طول تاریخ مراقبت از کودک، آموزش، اعمال انضباط و مدیریت زندگی کودک را بر عهده داشته اند، آن­ها جزء عوامل اولیه و بنیادین تغییر و اجتماعی نمودن کودک محسوب می­شوند (بریسمیستر و شفر، 2007).

برنامه آموزش والدین جهت درمان مشکلات متفاوتی به کار گرفته می­شود و منظور از آن مداخلات آموزشی است که در آن به یکی از والدین یا هر دو آموزش داده می­شود تا به طور متفاوتی با کودکانشان تعامل داشته باشند. این برنامه بارها توسط محققان و روانشناسان به کار برده شده و نتایج مفیدی به بار آورده است.



. Breismeister & Schaefer


پیشینه پژوهشی


پاکزاد، فرامرزی و قمرانی (1393) در پژوهش خود تحت عنوان اثربخشی آموزش مادران براساس مدل فرزند پروری مثبت بر میزان علایم اختلالات رفتاری دانش آموزان ناشنوا به این نتیجه رسیدند که بین عملکرد های گروه شاهد و مورد در کاهش نشانه های اختلالات رفتاری تفاوت معنی داری وجود دارد.

صابری، بهرامی پور، قمرانی و یارمحمدیان (1393) در پژوهش خود تحت عنوان اثربخشی برنامه گروهی فرزندپروری مثبت بر کاهش استرس والدگری مادران دارای کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم به این نتیجه رسیدند که برنامة آموزش گروهی فرزندپروری مثبت موجب کاهش معنادار استرس والدگری در قلمرو والدین و قلمرو کودک شده است و بین گروه آزمایش و گواه در کاهش استرس والدگری تفاوت معناداری وجود دارد. در نتیجه اثربخشی آموزش برنامة گروهی فرزندپروری مثبت بر کاهش استرس والدین مبتلا به اختلال اوتیسم مورد تأیید قرار گرفت.

  • ویژگی های متمایز کننده این محصول نسبت به محصولات مشابه!!!


  • منابع جدید داخلی و خارجی
  • تمامی منابع ذکر شده در متن در پایان فایل آمده است!!!
  • تایپ استاندارد تمامی صفحات، همچنین نوشتن پاورقی ها
  • منابع درون متنی و منابع پایانی کاملا به شیوه APA نوشته شده اند که مورد تایید تمام دانشگاه های ایران (سراسری و آزاد) می باشد
  • ارسال آپدیت های بعدی این فایل به ایمیل شما
  • مشخص بودن تعداد صفحات متن و تعداد صفحات منابع!!!
  • پشتیبانی تخصصی کمتر از ۲۴ ساعت (در صورت وجود هر گونه سوال، راهنمایی یا مشکل احتمالی در مورد فایل مورد نظر)

پشتیبانی 09191809834 (لطفا فقط پیامک یا تلگرام).

نحوه دانلود: بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.



  • توجه ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.